- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak v tom případě doufám, že je tam učí slušné mluvě a trpělivosti. Přijde mi, že čím víc lidí to hraje, tím jsou tam horší hováda.
Jakožto introvert jsem značnou část cenných životních lekcí a sociálních a morálních zkušeností absolvoval v MMO hrách, takže význam to jednoznačně má.
Specifikum Doty je naprostá nezbytnost spolupráce, kde na chybu nebo sobeckost jednoho doplatí celý tým, kde je potřeba se správně rozhodnout, a ve zlomku sekundy odhadnout i reakce spoluhráčů, kde je potřeba zastat roli jiného hráče, pokud on sám nemůže, a nezřítka je nutné se obětovat pro tým. Hráč také musí uvažovat ekonomicky, a odhadnout, zda se mu vyplatí investovat nemalé prostředky do předmětu, který rychleji vydělává, ale neposkytuje žádnou jinou taktickou výhodu v podobě třeba většího poškození, a do fáze, kdy předmět začne vydělávat tak hra vůbec nemusí dospět. Dále hra, jako mnoho jiných, podporuje tvůrčí myšlení, improvizaci... To všechno jsou dovednosti a zvyky, které když se podaří uplatnit v práci, prakticky zaručují úspěch...
má to blíž ke sportu než šachy, takže je to asi jasné
Když do toho sponzoři jdou... já bych za hraní her nikomu nedal ani korunu, beru to jako relax ve volným čase...
Azia je iny svet..vid Starcraft, ktory uz ma aj vlastny televizny kanal. Tam je progamer hviezda takeho kalibru jak u nas profi hokejista co hra NHL
Klidně... je to zhruba na stejné úrovni jako předměty na fakultě tělesné kultury -- jen místo sportu se vyučuje e-sport.
Imo to má blíž k ekonomice a psychologii. ...a k reálnému použití.