Diskuze

NÁZOR: Hry jsou lepší než dříve, ale zapomněli jsme si je užívat

Počítačové hry už nejsou zábava. Vychází stále to samé a celé je to jen o marketingových kampaních a zisku. Kdysi to bývalo lepší, kde jsou ty časy. S těmito názory se setkávám v souvislosti s herním průmyslem stále znovu a znovu. Ale ani na okamžik s nimi nemohu souhlasit. A řeknu i proč.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J35a85n 43P65e46č86e53n40k74a

19. 1. 2015 22:29

Zajímavé je pro mě to, že i když jsem i tenkrát měl hromadu her k hraní (na Amigu jsem vždycky sehnal najednou třeba 30 her), tak jsem si našel jednu a tu hrál do omrzení. Třeba měsíc. Dneska nejsem schopen jednu hru hrát dýl než týden. Proč? Co se změnilo?

0 0
možnosti

J37a55n 52P35e66č35e92n63k78a

19. 1. 2015 22:36

a když budu komentovat sám sebe. Napsal jsem spoustu recenzí na hry do excaliburu a amigareview ale asi jsem tenkrát toto vůbec neřešil. Bavila nás skoro každá ta hra. Já si pamatuju moc dobře, že jsem hrával i hry, které nebyly vůbec mého oblíbeného žánru. Prostě abych nebyl za vola, že to neznám. Nejradši jsem měl point&click adventury a přesto jsem dohrál Dune II. Nesnášel jsem hopsačky a dohrál jsem Superfroga. Celý je to prostě nějak jinak...

0 0
možnosti

J17a49k48u84b 25K50o54s

14. 1. 2015 0:31

Battlefield 2 mně chytl jako nic předtím, BF3 už ne a BF4 jsem ani nekoupil. Moc reálnosti škodí, hra má být hra.

1 0
možnosti

hry jsou furt stejne. nektere jsou lepsi, nektere jsou horsi. tak tio bylo a tak to i bude. her je vice a jsou pristupnejsi sirsimu publiku. drive jsem si mohl donest na disketach jednu hru za delsi cas, dnes si za den stahnu i stovky her, tudiz byl i cas si hry prochazet zas a znovu, dnes by den musel mit 60 hodin, abych stihl hrat vse, co mam na disku a jeste k tomu letmo.

2 0
možnosti

Hrám (obecně) až na výjimky nechybí nic. Hráčům ale něco chybí - a to ta schopnost hrát si. Nesouvisí to s tím, že někteří z nás zestárli, jiní se naopak narodili příliš pozdě. Souvisí to s tím, že her je v dnešní době milion a je milion možností hru získat, a tudíž "začnu hrát, nebaví mě to, nevadí, koupím / stáhnu hru jinou". V té "zlaté éře" her jsme žádnou takovou možnost neměli. Koupili jsme hru v roce 1997 nebo 1999 a zahodit ji s tím, že mě nebaví, byla vyhozená investice.

Ale pak na druhou stranu jsou tu pořád plačky, které budou plakat, že před patnácti dvaceti lety bylo lépe, protože #doplňdůvod. Hry byly stejně dobré či špatné jako dnes, jen design her se vyvinul, což je jeden z faktorů, které někteří "hráči" nechápou. Nebyl autoheal? Nevadí, měl jsem u sebe pět lékárniček, které mi instatně doplnily životy. A tak dál.

5 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Ja nevim, hraju vic nez 20 let a hry jako Dark souls (1 i 2) me porad berou... a jsem rad za novy veci jako Minecraft nebo Skyrim. Se staryma hrama byla sranda ale nove jsou taky fajn.

3 0
možnosti

P90e53t16r 18S24l29o63v18á74k

26. 12. 2014 22:54

tak tak, nostalgici budu vyplakavat, my hraci si budeme uzivat dalsie generacie dobrych hier;)

5 2
možnosti

Je to jednoduché . Výsledek toho co děláte určuje vždy vaše motivace a nejde v tom lhát.Sportovec který sportuje jen pro peníze nebude nikdy tak dobrý jako ten co sportuje proto , že tím žije  a miluje to, dá do toho kus sebe,dává tomu svou duši.Když používáte jen copy a paste ,protože předpokládáte že když okopírujete něco co mělo úspěch , že to bude mít úspěch znovu tak se hluboce mílíte.Spadne to do průměru nebo ještě níž.Pak už nastupuje recenzent Horst Fuchs který vám řekne co si máte myslet.Ti bez předchozích zkušeností to budou brát za pravdu a ti se zkušeností se tomu vyhnou nebo se nechají taky oblbnout.Je to to samé čím trpí americký film a jiná odvětví .Posledních 10 let málo co lze označit za hru. A znáte teorii her?

2 0
možnosti

D25a72v54i37d 91D24i59r64g26a

27. 12. 2014 12:00

Mě z toho tak trochu vychází, že hráč bez zkušeností se zcela zákeřně baví, i když by neměl. A hráč se zkušenostmi často taky.

0 0
možnosti

hry byly lepsi v tom, ze prinasely nove prvky, zanry, vyzvy (a to predevsim). naposled me nadchla hra RETRY na androidu, dohral sem prvni epizodu (bez nakupovani cehokoliv) a ty levely sou proste cim dal vetsi maso a maso a zaroven je to cele jednoduche na pochopeni a clovek musi vymyslet jak na 'triky' s tim co ma a zna. treba me nikdy nebavilo Age Of Empires 2 v multiplayeru, protoze kdyz to clovek nehraje kazdy den, tak neni schopen pojmout vsechny moznosti te hry (hromada narodu se specialnima jednotkama ktere maji zcela odlisny efekt na protivnika a jeho specialni jednotky), to byl mnohem lepsi Warcraft 2, ktery mel jen 2 narody, malo jednotek a budov a clovek mnohem rychleji pojmul vsechny moznosti a bitvy pak byly o tom jak kdo je schopen pouzit to co ma kazdy k dispozici (a ma to hlavne kompletne pojmute). Dune 2 si zahraju za vsechny 3 narody jednou rocne i ted. je mozny, ze dnesnim detem se soucasne hry libi, ale neni to zdaleka o hratelnosti a vyzvach jako tehdy.

0 0
možnosti

vzpomente treba na The Fox od Titusu (rok 1992), kde byly hesla v kazdym levelu, zadny SAVE (a uz to nejde dneska hrat pod DoxBoxem, protoze ta hesla se generuji dle HW a DosBox ma pokazde jiny HW v emulaci, jedine ho mit pusteny nonstop) a bylo fakt hodne tezky ty levely postupne prochazet, presne preskakovat mezi plosinama (napr. kratce zmacknout sipku nahoru nez normalne, aby se nenarazilo do stropu s ostny), pak tusim v levelu 9 to heslo nebylo a muselo se projit az do dalsiho levelu nonstop.... a tuhle hru sme hrali kazdy den a ve skole diskutovali jak co udelat ... a kdyz to srovnam treba s Medal of Honour, kde se proste jen jde kupredu a kdyz se to nepovede, tak se to loadne, a neni treba o tom nic diskutovat ... tak je to nebe a dudy.

0 0
možnosti

"Zlaté časy jsou pro každého jindy. Zajímavé je, že to je pro každou generaci ta doba, kdy byli dotyční mladí."

stručné shrnutí jedné stránky od Zdeňka Jirotky, Saturnin

Takže asi tak. Já zas nedám dopustit třeba na Operaci Flashpoint.

6 0
možnosti