Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Omrkněte nové obrázky ze strategie Might & Magic Heroes VII

Další díl fantasy tahové strategie Might & Magic Heroes vzniká exkluzivně na PC. Jak vývojáři na hře zapracovali, můžete posoudit i z nových obrázků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79o71s92e70f 36J65u16h85á48s34z 1309472608

Na nový díl se těším, jako vždy si ho vyzkouším, a pak vynesu ortel.

Prozatímní dojmy:

+ více surovin

+ návrat magic guildy

+ návrat karavan (není to sice úplně nejlepší, ale lepší než v 6)

- minimapa je pořád hnusná (včetně symbolů z 6)

- teleportovací brány

- mapa světa (města a doly menší než příšery a hrdinové...wtf??)

+1/−1
4.2.2015 11:28

M61i90c57h60a58l 67P13a56v73l68á95t 9853883444119

Pardon, souhlasim!

0/0
5.2.2015 13:16

T78i76b21o60r 49V40i77z91v90a61r22y 9334374893705

Už jsem přešel na King 's Bounty... Už pětka byla slabá,

+1/−2
3.2.2015 21:35

M76a46r48c10e90l 89H45r86o34c89h 9789119322

King's Bounty se mínusuje? 8-o

0/0
4.2.2015 20:52

K97a34r74e49l 75J71a83n69d56a 3193851200309

Meh. 5 ani 6 jsem nedohrál, sedmička má být stejný utahaný koncept. 2. a 3. díl vládne.

+9/0
3.2.2015 19:35
Foto

J22a64n 69V96l54a78d28y83k97a 2282498493444

U dvojky jsme s kamarádem proseděli snad rok

+1/0
3.2.2015 20:36

M19a88r41c33e35l 58H61r76o68c92h 9369469832

Tak u trojky čistého herního času. ;-D

+4/0
3.2.2015 21:10
Foto

J61a27n 86V17l88a39d23y79k68a 2322318643924

trojku jsem hrál asi taky rok a nedohrál, nějak se mi rozbil komp a pak už jsem se k tomu bohužel nevrátil.... přemýšlím, že to napravím

+1/0
3.2.2015 21:18

M33a31r14c23e36l 56H10r35o37c73h 9809259842

Já jí hrál víc jak rok, možná dva kde se u kámošů dalo, tehdejší 486ka neutáhla. Novej počítač a konečně jsem si užíval legendární- ještě jeden tah a už určitě půjdu spát. ;-D

0/0
3.2.2015 21:24
Foto

J60a61n 68V45l94a75d69y18k94a 2662668203214

;-D jojo, a pak to přeskočilo na ještě jeden tah a už pujdu do školy....

já hrál dvojku na pentium 1,3

Kamarád byl u nás pečenej vařenej, pouštěli jsme si do kola Offspringy-Smash a vždycky, když někde náhodou zaslechnu nějakou píseň z toho alba, vidim Černý draky

+1/0
3.2.2015 22:34

V59á20c30l39a29v 19D11v70o64r37s54k64ý 8796101897824

Na 3ku se už asi nikdy žádná verze nedosáhne.:-) Ale jsem zvědav, určitě si velmi rád zahraji. Dle obrázku to vypadý spíš na pokračování trendu, který nastavila 6ka, která nebyla marná s inovací boje, ale předchozí 5.díl byl mnohem lepší. Uvidíme, milerád se nechám překvapit

+4/0
3.2.2015 19:19

G35a88b22r35i73e54l 62H28o98r85t35e87n 9331259363474

Trojka je na Steamu v HD edici, pokud by to nějaký fanoušek ještě nevěděl... Já to nevěděl.;-)

0/−3
3.2.2015 18:42

H55y25n44e50k 25T16r44o60j15a82n 1881951403899

NEBRAT! Klasický H3 Complete buď mít odjakživa na CD nebo koupit na GOG a stáhnout si zdarma HD mod od Baratorche!

+4/0
4.2.2015 1:44

J40a95n 68K27o21h40l 4763977841844

Vůbec to nevypadá hezky :-) Trojka nej.. čtyřka slušná. Potom už to nešlo snad ani hrát..

+2/0
3.2.2015 18:15

L67u21k30á32š 75W82a41g22n28e27r 7337845558424

Trojka jednoznačně nej, s tím souhlasím, ale čtyřku bych naopak zařadil na opačnej konec jako nejhorší. Každopádně sem zvědavej na sedmičku, určitě zkusím.

0/0
4.2.2015 11:44

K19u82b76í74k 68C71h72l31u67m95e94c90k63ý 5962241167784

Od V, se mi zdají ty Heroes furt stejný :/ Třetí díl zůstává bezkonkurenční a na II a IV jsem strávil, také pár dní života :)

+5/0
3.2.2015 11:06

R26a58d65e59k 47B33ě39h82a17v15ý 4638275703234

II a III byly podle meho posledni verze, ktere staly za to. 

Od IV (a obecne od 3d mapy) je ta hra uplne nanic a pro mne se ztratila hratelnost. Ve trojce to proste odsypalo, system vlastnosti byl snadny a pochopitelny. Pak uz to bylo strasny.

+3/0
3.2.2015 13:45

J72o82s71e78f 30J93u30h20á26s92z 1939882618

IV byl největší paskvil, nejspíš to bylo i díky tomu kontrastu III vs IV - přesto to mělo určitý kouzlo. Možnost krytí slabších jednotek za silnější, hrdinové v poli, naopak armády bez hrdinů. Docela to bylo i dobrý.

5ku jsem dohrál (skoro) celou (nedal jsem kampaň za Dungeon) + datadisky a teď hraju 6ku a skutečně mi to připadá to samý bledě zeleným.

Invaze démonů byla podle mě i v té pětce, takže celkem deja vu, navíc u 6ky Dynastie úplně nesmyslná, doteď nevím, jak používat pety (hlavně že jsem si ho koupil na uPlay za uPoints) a nejvíc mi chybí "starter bonus" na každý mapě.

Rád vzpomínám na H3, kdy jsem si na začátku mapy vždycky vybral, jestli chci artefakt, suroviny nebo třeba 10 medůz do začátku.

0/0
4.2.2015 11:36

L36u79k90á76š 25Š14m21a53h67e96l 2757584442534

Uvidíme... zatím mám pocit, že trojky jsou nepřekonatelné (i když pětka taky jde), naopak čtyřka byla hrůza... šestka nic moc.

+4/0
3.2.2015 11:05

K44u85b63í67k 66C49h34l80u28m79e34c44k84ý 5832951477494

V čem byla IV hrůza? Popravdě jsem na IV nahrál nejvíc hodin sám. II a III jsme hráli vždy ve 2,3 lidech.

+1/0
3.2.2015 11:09

L66u52k44á77š 55Š36m23a85h12e66l 2127284252744

Přiznávám, že jsem to hrál jen asi 3 hodiny u kámoše a pak si to kvůli tomu nepořídil... systém dovedností mi přišel šíleně složitý a zároveň omezující, armády bez hrdinů mi přišly jako prvek dost k ničemu a matoucí a jinak už sám nevím, je to přece jen už drahně let, vím že se mi nelíbil ani systém boje. (Taky si pamatuji, že mi dost vadilo, že šlo hrdinu zabít, vím, že je to iracionální, že je jinak nesmrtelný...)

+1/−1
3.2.2015 11:57

K13u70b59í76k 74C39h38l36u31m21e11c97k72ý 5962901687354

Mě se právě líbilo to, že hrdina byl jako jednotka. A když se dobře vyexpil, byla to silnější jednotka, než černej drak. Ale je fakt, že po trojce to byla velká změna, která se ne všem mohla líbit. Mě zase úplně zklamala V, a popravdě také nevím proč. Ale shodneme se na tom, že III už asi nic nepřekoná.

+2/0
3.2.2015 12:06

M68o71n58i36k91a 90H18a66b39a37n53o79v47a 7668783107646

Já jsem nepřešla přes tu otřesnou grafiku. Zatímco trojky byly vymazlené, tak když jsem viděla, že například všechna města ve čtverce jsou prakticky stejná (stejně hnusná), jako by potřebovali jenom rychle vydělat prachy s dalším dílem, tak jsem to také nezkoušela. III > V > II

0/0
3.2.2015 12:41

T58o41m23á34š 28K72i19j37a26s 4227655540375

Souhlasím, ve čtyřce, ačkoli třeba hudbu z ní miluji, byla z části šitá horkou jehlou. Nicméně to, co se ze hry stalo v pětce nepochopím. Ano, chození s hrdinou na mapě bylo ve 3D efektní, ale stylizace příšer do japanu, odklon od pseudotolkienovského světa (hobiti atp.) k andělům s obřími tlustými anime meči, to je humus.

Anime patří do anime, v HOMAM byli vždy andělé těmi našimi které známe, s planoucími meči, proti ďáblům s kosou, prostě western klasika. 

Posun v pětce proto vnímám jen jako snahu zalíbit se větším trhům v asii ve stylu "hleďte jaký jsme Vám udělali řízek, sice chutná jako kachna na švestkách, o to vám bude bližší". Řízek to ale není.;-O

+4/0
3.2.2015 12:50

K50u88b20í96k 75C58h52l26u76m78e68c67k17ý 5102101827504

No asi jsi přesně popsal, co se mi na V nelíbilo.

+1/0
3.2.2015 13:00

M73a43r28c72e41l 41H37r22o44c53h 9849269632

Já jsem IVky dřív nemusel, ale dneska se k nim rád vracím, protože to, čím byly jiné, je dělá zajímavější. Hrdinu šlo zabít- o to větší taktizování, jak ho ochránit. Skill tree, který umožňoval při kombinaci dvou hlavních schopností tvořit jinou třídu hrdiny se zajímavými bonusy. Výběr jen jedné ze dvou jednotek, opět super na taktizování, kdo se ke komu a proti komu hodí. Vzájemné napadání jednotek v souboji, takže nutnost používání first-strike a summonů... Pravda, trvalo mi dlouho, než jsem si IV oblíbil, ale stálo to za to.

Na druhou stranu, III si taky doteď zahraji, ale to je tak na to pustit si nějakou hudbu nebo mluvené slovo, seriál, co znám nazpaměť a bez přemýšlení klikat, když to přeženu, jak Diablo. Expert earth magic, expert wisdom, mass slow, town portal, implosion a zase scénář o ničem. ;-)

+3/0
3.2.2015 21:22
Foto

J73a95n 11V83l98a13d90y36k69a 2132508223424

souhlasím

+1/0
3.2.2015 22:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.