Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konkurence SimCity láme rekordy jejího vydavatelství

Titul Cities: Skylines sází na nápravu chyb kritizované hry SimCity z roku 2013 a soudě podle prvních zpráv se sázka vydavateli vyplatila. Projekt totiž zaštítila menší společnost Paradox Interactive, pro kterou hra stanovuje nové rekordy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P92a13v24e68l 59D67i59n80k90o16v 5221805106676

S Dayz porovnavat nevim jestli ma smysl. Dayz spada do zanru ktery neni pro kazdeho a navic je v alfa testovani, takze nehotova hra.

+1/0
14.3.2015 11:37

M27a66r37e91k 36Š58i16m52o14n 7110343227754

Hra je to dobrá, ale, jak bych to řekl, v angličtině pro to mají slovo "uninspired". Přílišná sázka na jistotu, v podstatě kopie toho, co už tu dávno několikrát bylo. Strategická hloubka bohužel spíše nízká, ani nemluvím o tristně nízké obtížnosti, tu jde napravit mody. Poslední SimCity bylo zcela nehratelné kvůli malé ploše, kdyby plochy nabídlo ca. 4-9 násobek, byla by to pro mě lepší hra - hra s odvahou udělat něco jinak.

+2/0
13.3.2015 17:52

M95a64r34e98k 59Š42e44b64e16s87t82a 2793521163227

malá pocha nebyl ten problém, problém byl simulování obyvatel, to, že neměli jasně danné domovy a práce ale chodily do nejblíže volných a dalších mnoho mnoho nesmyslů!!! Skylines simulují obyvatele naprosto skvěle, ba co víc, oni dokonce simulují jejich auta která krásně parkují u krajnice před barákem nebo v parkovištích u větších bytů....a to je jen střípek ze skvělého Skylines, které díky komunitě a dlc bude jistě neskutečně vyšperkovanej klenot...

Jinak co byste chtěl vymyslet na budovatelské strategii, simulátoru města jiného? :D Já chci to co funguje a Skylines fungují skvěle .)

+7/−2
13.3.2015 21:30

M52a71r10e73k 96Š51i42m80o32n 7160543667564

Samozřejmě každému dle jeho gusta. Simulace obyvatel v SimCity samozřejmě byl také problém, ale podle mého to nebyl gamebreaker. Ta simulace nějakým základním způsobem fungovala, běžný hráč nemusel limity nějak zásadně pocítit. Dle mého názoru skutečně jediným gamebreakerem byla velikost měst. Myslím, že jste ke Skylines stejně nekritický, jako pohříchu drtivá většina recenzentů. Snad tisíce příspevků na diskusních fórwch paradoxu poměrně jasně dokládají, že ani tady simulace v podstatě nefunguje a že i další aspekty hry (zejména strategická hloubka) jsou bohužel nedostatečné. To všechno samozřejmě mohou napravit mody, otázka je, jak flexibilní a škálovatelný engine bude.

0/0
16.3.2015 19:29

J90i78ř11í 91S62o13j35k80a 5408722761268

cože, bez multiplayeru ;-D;-D;-D;-D;-D tak to si můžou strčit ..

0/−16
13.3.2015 14:35

M92i78c44h86a84l 85P23a15v44l51á40t 9143823794949

No jak vidite, mj. kvuli nevnucovani MP je ta hra dost popularni uz kratce po vydani. Na rozdil od noveho SC, ktere vedlo ke krachu Maxisu. :o)

+14/0
13.3.2015 14:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.