Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

TOP 5 TÝDNE: nesmírně obtížná česká hra na hrdiny či zákaz Minecraftu

Česká adventura Návrat do doby temna má spád a podle recenze je vcelku povedená. V dalších aktualitách české studio Bohemia Interactive prozradilo, jak se mu žije po úspěchu zombie hry DayZ, Minecraft chtějí zakázat v Turecku a začíná testování World of Warships.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80i90ř15í 48K50o82p85ř48i87v84a 3954600749658

Jeste, ze deticky jsou vegetariani a maso se vyrabi z mouky. Pokrytecke az hruza.

0/0
16.3.2015 8:02

O85n86d93ř89e45j 91F91i78g60u32r23a 5289169528328

World of Warship je bomba. Bavi mne to vice nez tanky, kde se porad snazi balancovat a je to horsi a horsi.

+1/0
15.3.2015 8:02

M57i56r45o46s33l34a59v 68H56r20u35š23k51a 2685528809183

Přesně tak, nikdy me nenapadlo ze mě budou lode bavit.

0/0
15.3.2015 12:34

H59o11n83z69a 87P91a14n44s36k11ý 3403812350310

Jsou tam chybky a mohli by trochu předělat model poškození - jedna bomba co proletí do skladiště munice nebo přesně mířené torpédo - a KO pro hrače. Nebo ještě lépe, běžel by mu odpočet, než se mu po smrtícím zásahu loď potopí.. Opustit loď a zredukovat si tak ceny za opravy aspoň o trochu? Nebo bojovat a střílet, dokud nebude loď celá pod vodou (nereálné, ale ta hra si na realističnost moc nehraje, tak co). HP model je oproti wot a wowp více skousnutelný, ale i tak mi přijde, že hra je postavená na principu "dokud máš aspoň 1% života, jsi bojeschopný".. Pokud se to lidem hraje dobře, proč ne, ale uvítal bych při 50% poškození 50% bojeschopnost a při hp pod 20% defacto už jen sledování hráče, jak jeho ocelový mazlík jde pomalu ke dnu, nebo přesněji, možnosti hráče by při 20% měly být drasticky omezené.. To co je aktuálně ve hře mi přijde dobré, ale stále nedostatečné.

0/0
15.3.2015 14:35
Foto

T75o42m26á39š 38G59r23e50š41š35o 8273470

osobně si počkám, až lodě jednou přidaj do War Thunderu. Gaijin umí dělat model poškození.

+3/0
15.3.2015 15:23

M79a19r78t50i20n 18B51a14r67t15o68ň 7610696638408

Tak si predstavte, ze kdyz jde lod ke dnu, tak ji v realu zbyva jeste asi 20% "HP". Nechapu, proc by hraci meli sedet a koukat jak je jejich lod nepouzitelna (coz i muze byt, pri poskozeni vetsiho mnozstvi modulu) a pritom ji zbyva jeste 20%. Dale nechapu proc si stezujete na mnoho HP a pritom se Vam nezda, ze by lod mohla jit ke dnu po jednom zasahu torpeda nebo bomby. Bismarcku stacila jedina salva, vlastne jediny nestastny granat, aby potopil Hooda (tipuju, ze Hood by mohl byt tak tier 6, tj tak 40k HP). Myslim, ze WoWp ma velmi dobry model poskozeni, u tanku nebo letadel je to problem, protoze vetsina tanku ci letadel je po jednom zasahu odepsana (zalezi tedy co na co a cim strilelo), ale minimalne 50% hracu si na ultra realisticnost modelu poskozeni nepotrpi, me osobne by nebavilo navstevovat garaz vzdy po prvni rane, kterou schytam (a ze se to stava i ve WoT). Je to jen hra ne trenazer ČSLA ;-)

Co mi trochu vadi je hodnota kamuflaze torpedoborcu, i kdyz je ode me na kilometr porad mi problikava a mizi (asi nejaky cek na detekci), je to velice uvalene a prilis nerealisticke i na tento typ hry. Sila torped je podle OK, jen malo lodi by dokazalo preckat zasah 4 torped z jedne salvy a pokud ano, tak by uz jen cekaly na dorazku, takze to je zcela v poradku.

0/0
15.3.2015 20:24

H12o96n32z29a 86P31a87n59s79k34ý 3383232300940

Temi 20% a lodi jdouci pomalu ke dnu jsem myslel spise to, ze lod uz je defacto plovouci vrak, ktery ma vetsinu del vyrazenych, znicene kormidlo, polovicni vykon kotlu, ctvrtinu posadky mrtvou, pozar na palube, znicenou radiokomunikaci.. Ze uz zkratka jen ceka na dorazku. Spatne jsem se vyjadril.

A k tomu modelu poškození wot a wowp, no nevím nevím. I když mi svítí x věcí červeně, tank furt jede. A i letadlo letí s malými změnami.

Kdežto ve war thunderu je to trochu jinak.. Tam jde na jednu ránu udělat z tanku čoudící konzervu, na druhou jí odpálit věž a tedy ji dorazit.. Letadlu se dá jedinou dobře trefenou střelou zničit motor, klapku, urvat křídlo, zabít pilota.. Což s výjimkou posledního je skoro jistá smrt..Ale pitvat to tu nehodlám, WT má s wot společné tanky z 2. světové a s wowp letadla z 2.světové. Herní model, realističnost a další faktory.. Liší se tak moc, že by to bylo zbytečné. Každý model zkrátka funguje nějak.

0/0
16.3.2015 1:44

M19a68r58t51i50n 22B94a65r84t90o31ň 7390316638708

Souhlasim. Ja jsem tim myslel, ze ve skutecnosti staci k vyrazeni jeden zasah do tanku nebo letadla (spatne jsem se vyjadril), coz by pro mnoho hracu byla nuda (treba pro me). Chapu, ze existuji  "masochiste" (imho), kterým tato realisticnost vyhovuje. War Gaming proste dela arkadove veci, ne simulatory. Cimz se dostavam k tomu, ze zcela souhlasim s tim, ze WoT a WT jsou rozdilne hry se stejnou tematikou a nema moc smysl je srovnavat.

0/0
19.3.2015 12:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.