Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Mortal Kombat X je festival krve a brutality, škoda PC problémů

Bojovka Mortal Kombat X přináší bohatý obsah, propracované herní mechanismy, poctivou porci nezbytné brutality i zajímavé nové postavy. Pokud jste vlastníky PlayStation 4 nebo Xboxu One, neváhejte. Ale na PC by asi bylo lepší chvíli vydržet. Proč? Jednoduše proto, že hra není příliš optimalizovaná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M67a25r33t82i74n 94Č32e65r72n16í83k 3174595453295

Toto, to je MK, kdo by to hrál na PC ;-D

0/0
21.4.2015 21:17
Foto

J36a58k38u32b 73R75a69i28d25a 5238136489844

Mortal je super, akorát bych jen dodal, že Kombat Pack se sice dá koupit, ale ty bonusové postavy ještě hráč nedostane, dokud nebudou hotové.

0/0
21.4.2015 14:46
Foto

L40u72k45á94š 48N63a17v48a28r78a 2438918531409

To je ta prasárna dnešních herních společností. Udělat to hlavně na konzole a pak to nějak natáhnout na počítač a snad to nějak zkousne. Ano, zkousne, protože PC je nejuniverzálnější ze všech platforem a tím pádem rozjede i špatně optimalizované hry, ale je to snad takový problém to pořádně otestovat a napravit mouchy, než to horkou nití nacpu do distribuce? Jak je vidět i u GTA V, PC hráči jsou ochotní čekat výměnou za kvalitnější hraní, než na konzolích. Jsem opravdu zvědav, kdy si s námi některé společnosti konečně přestanou vytírat díry.

Jinak se mi recenze moc líbila. Hlavně obrat ,,obraz se začal cukat jako černý pasažér při kontrole jízdenek" mě upřímně pobavil. Díky moc. R^

+13/−3
21.4.2015 10:07

P85e24t60e21r 15B91i32e50l67y 6975841626

u mortal kombatu by som to prasarnou nenazyval. Uz dlhe roky primarne vychadzal len na konzole, zlom nastal az pred tusim dvomi (?) rokmi vydanim MK:Completed Edition pre PC, a uz aj tam to s optimalizaciou bolo ach jaj....konzoly su pre vyvajorov vacsi kseft (napr. 1800 KC pre XO vs 600-700KC pre PC). je to sice na draka-ale bohuzial tak to je. :-(

0/0
21.4.2015 10:18

M30a51r12e29k 44Š89e63b59e29s76t67a 2303981203267

myslím, že částka která jde samotným vývojářům je víceméně stejná jak z Pc tak z konzolové verze, jen na té dražší je namontováno více poplatků pro sony, Ms a vydavatele - vývojář z toho zas tak nadšenej není že konzolovka stojí dvakrát tolik, on dvakrát tolik nedostane....

+3/−1
21.4.2015 11:43
Foto

R50a91d66e83k 90V86o60j19á17č20e30k 5793969263414

Ono taky udělat hru pro jeden HW (konzole) který je ve všech domácnostech stejný je snažší, než ji optimalizovat pro nespočet množství ovladačů a procesorů, což je případ PC - je to časově i finančně nákladnější. To ovšem neomlouvá totálně zprasenou optimalizaci MKX.

+1/0
21.4.2015 13:46

M86i81c74h95a60l 87P14a38v24l83á71t 9763723654259

Ono kdyz se to dela poradne, zas o tolik slozitejsi to neni. Ale dost casto je to bastl, ktery by bez zasahu lidi z nV a AMD ani nefungoval.

+1/0
21.4.2015 16:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.