Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

GLOSA: Je Kickstarter útulek pro nostalgiky, či líheň nápadů?

Kickstarter je úžasná platforma, na světlo světa se dostávají věci jako třeba 3D propiska pro malování v prostoru nebo funkční hooverboard. Proč ale mají největší úspěch hry, které nepřinášejí nic nového?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V26á12c52l27a92v 73K14a26r69a65s 1237461656191

R^

0/0
2.6.2015 14:25

P17a87v14e56l 15K65u98r29a26l 5121804130940

Peter Molyneux, je od určité doby absolutní zárukou selhání...

+3/0
2.6.2015 9:16

T60o62m72á31š 57J56a26r70e21š 4612144740

Nevyšlo něco jako předělávka Original War ? Tato hra mě hodně bavila ale nenašel jsem žádný tak pěkně udělaný klon s vývojem každé jednotky a obtížností která nenudí ale baví a zárověň netrápí :)

+2/0
2.6.2015 8:46

M97a58r20e43k 92Z29a50h14r92a27d88i25l 6474649545221

Já jsem se teda v těch posledních misích docela trápil :) ...

+1/0
2.6.2015 11:04

M96i85c49h46a89l 78V52e62r95n44e65r 8897496477944

Problém s Kickstarterem spočívá určitě z velké části v tom, že od něj hráči čekali obrovskou a náhlou revoluci, a ona je nakonec pozvolná a méně viditelná. Ale je tu - třeba kdo má Steam, tak vidí, jak v poslední době roste obrovské množství indie her, a jsou mezi nimi nostalgické kousky i pokusy o něco nového. Takže Kickstarter možná nezbořil systém velkých vydavatelství, ale pomohl vyšlapat cestu menším vývojářům a nadšencům. To se dá ocenit, ne?:-)

+3/0
2.6.2015 7:38

J35a98n 81P16r16o87k84o32p 2813406975116

V tom s tebou souhlasim predrazene dojeni znacek mi take vadi. Presto si CoD (jakykoliv dil) zahraju radsi nez treba zmineneho Dooma. Je to tim ze autori osekali to co nejvic otravovalo a zjednodusili principy samotne hry. Treba takovy Xcom ..... trojku Xcoma jsem ani poradne nemohl hrat, protoze mi vadila, az prilisna komlexnost a neprehlednost (nemluve o neustalym zadavani prikazu porad dokola), naproti tomu novy Xcom je uzasny. To co se mi libilo na jednicce (rychla akce a jednoduchost) je tu ve vylepsene grafice. Souhlasim s autorem, ze to chce invence v postupech, ovladani a automatizovani ...... Proste vse otravne dat pryc :). Kdyz si vzpomenu na Dunu a oznacovani jednotek po jedne ..... Opravdu si radsi zahraju Red alerta 2 ;)

+1/0
2.6.2015 6:05

J43a72k57u82b 91P11e13e73t 7353218672831

I já souhlasim s tebou. I když já si raději na odreagování zahraju Dooma, momentálně tedy brutaldooma než jakýkoliv díl CoD a po netu jsem zůstal u CoD 2. S tou Dunou máš taky pravdu, ale na druhou stranu to chtělo sakra soustředění a přesnosti, abys odrazil nějákej velkej útok nebo ho naopak provedl, takže to bylo sice otravné, ale alespoˇobtížnější.A právě obtížnost většina nových her postrádá. Novej Xcom se mi líbil, ale přišel mi až přehnaně jednoduchej, dohrál jsem ho ještě ten den co jsem ho koupil (na nejvyšší obtížnost + ironman) a mám v něm na Steamu nahráno nějákých 6 hodin, takže jsem byl celkem naštvanej. Chápu vydavatele, že chtějí dělat hry, který si koupí co nejvíce lidí, aby měli co nejvyšší zisky, ale dnes to v herním PRŮMYSLU vypadá, že už jde fakt jen a jen o peníze. Remake Xcomu, Resident Evila a teď novej Doom jsou také v podstatě dojení licence, ale rozdíl je v tom, že tohle ty "nostalgici" chtějí. Třeba takový Rise of the triad měl u těchto lidí úspěch a to je fakt stará hra jen s novou grafikou. Wolfenstain to samé - návrat lékárniček a pořádná kosba :) Pak jsou tu hry typu Uncharted, Last of Us, ale řadím sem i nového Tomb Raidera, jsou spíše interaktivní filmy než hry (prolezlý animacema, cutscénama a naskriptovanejma pohybama postav v závislosti na místě ve hře), hlavně u Uncharted stačí  většinu času držet šipku dopředu a občas zmáčknout skok a to se střídá s minihrama kdy musíte postřílet pár nepřátel, aby to zas pokračovalo. Jako film dobrý, ale jako hra....

Jestli se Doom opravdu vrátí ke kořenům a bude to pořádná akce bez autohealu,s hromadou nepřátel, kteří neváhají jít jeden po druhém pokud se omylem zasáhnou a z grafiky si sednem na pr...l, tak budu chrochtat blahem. Jo musíš dojit krávu, která se chce nechat podojit jinak tě kopne do ksichtu :D

Fallout 1,5 Ressurection taky nepřinesl absolutně nic nového, ale zahraju si ho raději než fallout 3 nebo New Vegas (to se týká toho Pillars of Eternity jak se píše v článku).

0/0
2.6.2015 7:16

M29i16c57h47a58l 63V60e64r54n31e63r 8267656577474

Prostě každému sedne něco jiného. Já vzpomínám na X-COM Apocalypse s láskou právě kvůli tomu složitějšímu systému - podobně jako v Jagged Alliance 2 se totiž daly použít řady různých postupů, opravdu taktizovat a vyzrát na nepřátele díky vlastnímu myšlení. Nový X-COM není špatný, ale v duchu moderních AAA her je tak jednoduchý (aby byl přístupný všem), že je průchod hrou příliš nalinkovaný a mise začnou splývat a nudit.

+1/0
2.6.2015 7:32

J34a21k63u67b 15V91a76l19e89š 8480606727883

Naistalujte si xcom long war (modifikace) a uvidíte co je to bránit zemi :D

Nebo si pořiďte Xenonauts :D

0/0
2.6.2015 8:36

M45i73c69h23a40l 96V86e10r40n46e72r 8277796427564

Xenonauts bych chtěl určitě vyzkoušet, ale ještě jsem se k tomu nedostal:-) A hrozně mě mrzí, jak nemastně neslaně dopadly Jagged Alliance Back in Action a Flashback. Mimochodem Flashback byl jedním z těch horších produktů Kickstarteru, který cílil hlavně na nostalgii hráčů.

0/0
2.6.2015 9:17

M21i18r40o27s44l62a78v 61K71r53a61h91u52l95í67k 6987974904

Xcom na impossible a ironman za 6h tak to jste bedna nebo ultra haluzak a po pravde tomu absolutne neverim :-) chytani ufonu, trefit spravneho vojaka, vycvicit ho v psionice. Ne sorry tomu fakt neverim :-)

Ale zjednodusene ovladani ma to ano.

0/0
2.6.2015 15:41

J71a28k80u61b 50P84e67e70t 7473928742891

No verit nemusite,kazdopadnejeto fakt :-) vojaku jsem mel hromadu, plnil jsem hlavnemise kde jetjako odmena vojak (v prubehu hry maji i vyssi hodnosti) a finalniho emzakajsem zabil, tak trapne - proste jsem ovladl mutona co stal vedle nej jako osobni straz a zabil ho. V podstate od chvile kdy jsem mel k dispozici drony, tak to bylo uz uplne jednoduchy...

0/0
2.6.2015 23:40

J49a35k58u30b 97P80e17e43t 7373358662221

Já myslim, že rozdíl tu je. Hodně lidem vadí právě dojení značek. Kolik bylo dílů Dooma, Half-lifu, Diabla, AvP... ? A kolik je dílů CoD, Assassina... ? Právě u starých her byly rozdíly v jednotlivých dílech obrovské, dnes je to pořád stejná hra dokola a ještě nám je prodávaj po kouskách (DLC).

+7/0
2.6.2015 2:42
Foto

H96o68n78z14a 43S13r72p 9474743362188

Tak rozdíl mezi Doomem 1 a 2 bych obrovským určitě nenazval, Half Life 2 byl jeden z prvních titulů, který DLC obsahoval a už i přídavky k prvnímu dílu mají svojí délkou a cenou blíže k DLC než ke klasickému datadisku

+2/0
2.6.2015 7:30

J24a74k58u67b 54P58e73e25t 7843858802131

Jo, čekal jsem, že to s tim Doomem někdo řekne. U Dooma jsem měl na mysli spíše rozdíl mezi 1,2 (jakožto jedné hry) a 3 jakožto nové. Pokud vím tak k HL 2 vyšla epizoda 1 a 2, ale jestli se nepletu, tak se nedaly koupit hned jak vyšla hra samotná, ale udělali je až po delší době ne? A oba přídavky k prvnímu dílu (Blue Shift, Opposing force) bych klidně datadiskem nazval...a taky vyšly až po nějáké době. Tady jde spíš o to, že hru mají hotovou, ale následně jí rozkouskujou a prodaj po částech, tak se přece vydělá víc.

0/0
2.6.2015 7:50
Foto

H35o43n32z97a 85S90r63p 9624453612678

To už je zase na jinou diskusi, jsou DLC a DLC... Blue Shift se svými cca 3 hodinami za tehdejší cenu byl horší koupí než třeba "dnešní" Left Behind k Last of Us

+1/0
2.6.2015 8:02

J63a80k16u62b 36P43e30e36t 7253238272441

Ale Blue Shift navíc přinesl i vylepšení grafiky ne? (volitelně instalovatelný) - detailnější postavy a zbraně...dnes bysme i za toto zaplatili zvlášť :)

0/0
2.6.2015 15:04

M54i49r22o62s83l63a19v 80K35r26a65h52u70l21í14k 6857554204

to ano, ale zase na druhou stranu, detailnější modely atd šly nasosat od "domácích kutilů" a v lepší kvalitě.

0/0
3.6.2015 10:53

M73i71r62o17s93l86a47v 94K46r80a64h58u65l89í17k 6977774584

Oppossing Force bych asi jako datadisk uznal

Blue Shift byl opravdu nějak moc krátký :-)

0/0
2.6.2015 16:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.