Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podívejte se na půlminutové video ze zrušené verze Doom 4

O vývoji čtvrtého dílu série Doom začali jeho autoři mluvit již v roce 2008 a o dva roky později měli titul odhalit. Slib však nesplnili a hra se před třemi lety dočkala restartu. Obrázky i videa tak teprve začínají vyplouvat na povrch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J73a89n 82H91a54b72á50s31k16o 4974187601683

Je fakt, ze to DOOMa nepripomina ani malinko ;-D To uz me vic oslovil ten 4 vterinovy trailer na gameplay ;-D Ale musi se jim nechat to, ze to nedelaji pro sebe, ale pro nas. Proste mohli rict tohle je novy DOOM a basta. Je to reboot, tak bude uplne jinej. Hrozne se na to tesim :-)

0/0
20.5.2015 10:18

M13i12c52h61a16l 92B57a25ž96a32n94t 3886952273696

Tak s tímhle si třeba hlavu nelámali, když tvořili Gothic 3 či Gothic 4.

0/0
20.5.2015 7:10
Foto

T56o86m21á61š 71G54r38e59š51š38o 8353860

Gothic 3 byl náhodou dobrej, pořád to byl ten svět, stejný monstra apod, jen 50x větší. :D

Arcanii dělalo jiný studio, takže je pochopitelný že to bylo jiný.

+1/0
20.5.2015 7:48

M88i69c28h10a21l 84B40a70ž80a25n94t 3966582963516

Ale je to silně nedotažené. :\ Třeba když proti tobě jde 5 bojovníků, jsou schopní 4 z nich tancovat kolem tebe, dokud toho jednoho nezabiješ. Nejsilnější potvorou je vlk, nebezpečný i na levelu 30, pokud jsou aspoň dva. Bojový systém vůbec má mouchy. 

A tu Arcanii, o tom vím, jedná se v podstatě o využití značky Gothic pro PR jiné hry :\ trapas.

+2/0
20.5.2015 7:51
Foto

T75o67m86á12š 57G55r80e73š28š85o 8553870

No tvůrci by to dotáhli, ale vydavatelství Jowood na ně strašně tlačili a už to chtěli mít mermomocí venku, sami Piranha Bytes to později potvrdili.

Podle mě byl nejsilnější divočák, kterej rozdával kousance jak rotační kulomet. :D

Soubojovej systém nebyl dokonalej, to určitě ne. Proto taky vyšel obrovskej komunitní patch, kterej už tu hru dotahuje do podoby, jakou měla mít od začátku. :)

+2/0
20.5.2015 9:24

T24o73m51á11š 33K80i15j67a54s 4787325830145

No, divočák je na tom levelu 30 nebezpečný pořád ;) Ale pravda, hraju s alternativním vyvážením toho community patche.

0/0
20.5.2015 9:55

M65i56c88h40a91l 24B12a74ž12a61n91t 3636352773416

Mám ho, právě to hraju. Zkoušel jsem zaponout to alternativní vyvážení a to mi zas přišlo nehratelné. Jestliže jsem říkal, že G3 je snadný, tak s tím vyvážením to bylo skoro nehratelné. Na střední obtížnosti na levelu 20 bylo pořád dobrodružství vydat se z bodu A do bodu B, když nevíš, co tam bude. Hlavně to, jak tě mrchožrout srazí na zem, vlk dává damage jak .... No a největší úlet mi přijde kooperace tvých teammatů. Třeba když bojuješ po boku Gorna - nedává svým nepřátelům žádnou damage, oni jemu taky ne, ale tebe rozsekají celkem lehce. To platí u všech takových situací. 

Ta hra má obrovský potenciál a svým způsobem mě to baví. Ale tyto věci mě neskutečně štvou, protože G1 a 2 (addon) jsem obdivoval s nábožnou úctou a byli to nejlepší hry mého dětství. G3 i se všema patchema vedle ně postavit nemůžu, protože bych je urazil.

+3/0
20.5.2015 10:31

T17o95m10á23š 64K96i25j95a38s 4247715250535

Přesně tak, sražení na zem je otřesné, zvládne to skoro každá bestie. Každopádně ani po patchích není na růžích ustláno, po osvobození pouhých dvou měst na mě náhodně útočí orkové (a nahánějí mě přes celou mapu) a dokonce mi Hasassinové odmítají dávat úkoly, asi se zprávy ze středního regionu šíří rychlostí světla ;).

+1/0
20.5.2015 10:37

M38i95c96h45a13l 97B91a98ž91a42n36t 3706532233216

To je nejlepší :D takhle jsem osvobodil Monteru. Zabil jsem strážné a pak mě naháněli přes půl Myrtany, ale ve skupinkách třeba po pěti a po šesti. Tak jsem je tahal krajinou a oni se třeba šli řezat raději s vlky než se mnou, tak jsem šel proti dvěma a takhle pořád dokola. V Lolku se tomu říká špatný focus :D

+1/0
20.5.2015 11:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.