Diskuze

Bitvy tisícičlenných armád se vracejí. Vzniká třetí díl Cossacks

Autoři postapokalyptické akce S.T.A.L.K.E.R. za existenci studia vděčili především strategické sérii Cossacks. Ta totiž byla natolik úspěšná, že studio během vývoje S.T.A.L.K.E.R. držela nad vodou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cossacks byla a je skvělá hra (pro mě především první díl). Sledovat ty souboje masivních armád...to už bylo větší maso než s population limit v Age of Empires II :P Každý národ měl své specifické jednotky, graficky to byla taky nádhera...

0 0
možnosti

J82a24n 47K35o33h82l

21. 5. 2015 22:27

To byla dobrá série, no. Ale zároveň bych polemizoval s informací z článku, že "Série se odehrává v 17. až v 19. století, a to v době, kdy střelný prach začíná proměňovat styl válčení." To už byl dávno proměněný. 14.století už znalo děla i palné zbraně a běžně je využívalo.

1 0
možnosti

řekl bych že to je o slovíčkaření, hranice je nejasná a dalo by se říci, že v tom 17. století skutečně došlo ke změně válčení na základě střelného prachu. Teprv tehdy totiž došlo k masivnímu vytlačení vojáků bez palné zbraně z bojiště. Pokud mluvíme o střední a západní evropě. Ano cossacks docela dobře znázornil tyto bitvy prkenných útvarů pěchoty jak do sebe tupě střílí. Nicméně onen těžební surovinový koncept je dle mého přežitý. A drží se tak akorát ve starcraftu. Vládne total war se svojí kombinací strategické a taktické mapy a třetí cossacs bude jen paběrkovat.

0 0
možnosti