Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Ukázka z Kingdom Come: Deliverance potěší Čechy

Tuzemský projekt Kingdom Come: Deliverance se vydal cestou revolty. Jako středověká hra na hrdiny totiž neobsahuje žádnou magii ani smyšlená stvoření a nová ukázka naznačuje, jak funkční takové zpracování může být.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T53o91m43á76š 48H20r25a45b41a97l 7669567978230

Mám alfu a nemůžu se dočkat bety a finální verze. Vávra se překonává a KCD bude lepší než Mafie. Ten realismus pozdního středověku vás pohltí!

+3/−1
19.6.2015 8:20

J11i81ř98í 95S87c50h25a59d 6750371111581

čekal jsem, že by to mohla být konečně hra, kde by byl profesionální dabing, místo toho budu rád, když tam budou cz titulky

+4/−1
18.6.2015 23:34

P71a85v15e91l 42P25o94n63c59a11r 1573844742617

A budou brambory ve sklepe?

0/0
18.6.2015 19:25

R63i44c44h13a57r67d 52G50e17n35š27e71r48o28v85s38k42ý 2675495474606

nebyl to ze zacatku hrad kost? :-)

0/0
18.6.2015 18:57

V52i58t36a 15K33a41b13o58u50r79e50k 4210220872618

Tu hru si jednoznačně pořídím ať bude stát cokoliv. Ty stovky her s magií, draky a obřími pavouky jsou trapný a něco uvěřitelnějšího my ve výběru her vždycky chybělo R^

+11/−1
18.6.2015 15:45

K25a40r33e52l 90C29h45a96r66v25á52t 3566457730

Vypadá hezky. Mluvili ale o nějakých 16 km2. To není nijak závratně mnoho na hru s otevřenym světem

+4/−1
18.6.2015 15:08

M72a25r26e35k 24Z12a90h84r76a52d44i21l 6474579835461

No pokud to bude dostatečně živých 16km2, tak je to dost...

+4/−1
18.6.2015 15:12

K37a15r96e76l 26C36h26a94r69v33á23t 3386487180

To je asi pravda. Pokud to nebude živý svět na způsob Skyrimu, kde sice bloumá plno postaviček a zviřátek, ale jejich vliv na události v okolí je prakticky nulový.

Jako klíčový prvek živého světa bych rád viděl nějaký reálný tok informací mezi postavama. Prostě nemám rád takový ten princip, že všichni na světě vědí o jakýchkoliv činnostech hráče, ačkoliv neexistuje žádný logický způsob, jak k nim mohly určité informace doputovat.

Bylo by hezké vidět třeba, jak se zprávy šíří po vesnických drbnách atd. :-)

+1/0
19.6.2015 9:28

M87i55r23o76s17l34a93v 86K73r58a34h55u55l10í55k 6187964494

to by mě zajímalo zda je možné šíření drbů nějak reálně naprogramovat?

Myslím to jako seriozní otázku (spíše řečnickou než na vás:) )

bylo by to totiž fakt super. Zvláště, kdyby mohlo docházet i ke klasickému přikrášlení situace... hráč se svoji družinou rozprášil bandity, které přepadl nepřipravené a půlka se jich po chvilce boje sama vzdala....

finální verze drbu na konci království... hráč byl přepaden bandou 10ti banditů, které bez potu svým bravurním šermířským umem zneškodnil a to neměl ani brnění ani pořádný meč! ;-D

a na druhém konci království by mohla vzniknout ještě úplně jiná verze drbu ;-D

hráč by mohl mát možnost drby napravit do pravdivé podoby nebo si to ještě přikrášlit, to by bylo unikátní! :-)

Jinak živý svět se mi líbil u AC Unity/watch dogs. Samosebou by tam šlo ještě hodně věcí vylepšit a přidat, ale je to nejlepší co jsem zatím viděl. (chování random NPCs a dialogy)

0/0
19.6.2015 13:14

K82a77r31e29l 39C75h94a97r89v18á29t 3416667700

Ani by to nemuselo být překrucování, i když koncept záměrného lhaní by také mohl být zajímavý. Představoval bych si to tak, že každá postava má informace o různých událostech, které získává buď

1)přímým pozorováním či přímou účastí,

2) četbou (např. plakáty Wanted) :-),

3)rozhovorem s jinou postavou.

Každý jedinec by v závislosti na svých vlastnostech a ostatních informacích  každé informaci přiřadil určitou osobní důležitost a to by ovlivňovalo, s jakými osobami se o tuto informaci podělí. Mohl by třeba rovněř v závislosti na okolnostech přiřazovat informacím stupeň důvěryhodnosti.

Takto získané informace by měli ovlivňovat chování a spolupráci postav.

Tak nějak si představuji živý svět :-). Zatím jsem ho asi v žádné hře neviděl.

0/0
19.6.2015 15:50

J48i13ř35í 32D90u44š16e39k 8952421281323

Tak to má bez jednoho kilometru skyrim :-)

+3/0
18.6.2015 17:39

H27e91ř80m69a93n 23D25u25š87e65k 6401668366823

To má být ale jen první akt, další dva by měly následovat.

+3/−1
18.6.2015 17:59

P11a21v35e13l 77P54a27u66l83i17k95a 9305840167146

Skvele, uz se tesim. Takova simulace stredoveku, bez uz skoro vsudepritomneho kouzleni, muze byt opravdova zabava. Hraji teto hre podobny M&B:Warband od Polaku a bavi me to vic nez nejaka kouzleni.R^

+18/0
18.6.2015 11:42

A75l47e34x85a20n52d76r 16V19e47j34v27a51r54a 9593471947647

Pokud vím tak Mount & Blade: Warband je od tureckého studia TaleWorlds Entertainment ne?

+5/0
18.6.2015 13:07

H64e60ř15m27a70n 39D49u77š10e35k 6961628976923

Je.

0/0
18.6.2015 17:59

H39e19ř82m88a91n 42D50u71š57e44k 6291938406303

Možná myslí With Fire And Sword? Ten je podle nějaké polské knihy myslím.

0/0
18.6.2015 18:01

O98n24d38ř56e57j 35K29o50p53e69c29k63ý 6550705747758

Ohněm a mečem od Henryka Sienkiewicze.

0/0
18.6.2015 19:22

V79i22t84a 35K34a22b45o75u57r12e32k 4230870572828

Jj Warbanda jsem pařil nesčetněkrát s mnoha módama. Skvělá hra R^

0/0
18.6.2015 15:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.