Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Herní trendy: svobodný zážitek, virtuální realita a konec ovládání pohybem

Právě skončená výstava E3 naznačila, jakým směrem se bude herní průmysl nadále vyvíjet. Vedle všudypřítomné virtuální reality dnes frčí především důraz na svobodný zážitek. Hit předešlých let, tedy pohybové ovládání, se naopak zcela vytratil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P65e54t62r 84M22a47c96h 5778133875781

Uspech zaklinace 3 ukazuje, ze za uspechem nestoji vstricnost (cdpr je vstricny od zacatku), ale mohutna marketingova kampan, ktera stala vic, nez naklady na vyvoj hry. To cdpr drive nedelal.

0/0
20.6.2015 12:20

H11o27n16z86a 45P83a56n74s48k17ý 3223752450790

A časem se dostanem k tomu, co bylo k vidění ve filmu Demolition Man - helmicu na palicu a hrajete si. Jste přímo ve hře, no všecko se odehrává ve vaší hlavě. Jestli vám dnešek plný lidí zírajících do mobilů a ne před sebe přijde ujetý, jak pak bude vypadat zítřek plný nehybně sedících lidí?

A dalším krokem by mohlo být připojení do Matrixu.

0/0
20.6.2015 7:58

M24i44l22a44n 16P73o59k97o59r84a 6439982544342

a nebo náhradníci ;-)

+1/0
20.6.2015 12:32

T88o96m55á88š 23S24e51k13e89r43e95š 2723337977600

Sword Art Online nebo také SAO ;)

0/0
22.6.2015 12:40

B53a53r77t26o15l97o13m83ě42j 95K23u29s 2125676311533

Pohybové ovládání by mohlo ještě zažít renesanci a to právě ve spojení s virtuální realitou. Viděl jsem nějaké video, jak chlapík hrál hru u které seděl na židli, na hlavě měl Morpheus a v každé ruce jeden move ovladač a byl z toho pohlcení hrou úplně nadšený.

I ten zatracovaný kinect by mohl najednou dostat větší smysl, protože bude daleko lepší mávat holýma rukama před televizí, když v brýlích uvidíte, že v nich něco držíte.

+2/0
20.6.2015 1:05

J46a38n 32F84r51i60d32r62i30c37h 6215538779483

Ale jo to jde různě kombinovat, ale reálně, ldii jsou líní. Nebudou běhat po pokoji nebo se nějak fyzicky extra namáhat kvůli zážitku ve hře. Většina lidí se spokjí s VR jako je oculus protože dá člověku dost vjemů i bez toho pohybu.

+2/0
20.6.2015 2:17

P43e50t60r 46M16i41k64e81š 4490361856224

mno on je hlavně velkej problém i vtom že dost velká část lidí nemá dost velkej pokoj na to aby v něm mohl bezproblémů poskakovat na všechny strany. Nehledě na to že jich dost bydlí i v panelácích a bytovkách kde je zase problém se sousedy. mno a ak samozřejmě to, že co si busem povídat tak nejsou žádný pořádný hry.

0/0
20.6.2015 9:28

P23e91t98r 94M48i44k68e89s 9588432110238

dobra shoda ;) uz se mi nekolikrat stalo, ze jsem tu od tebe cetl prispevek, u ktereho jsem si rikal, ze to jsem nikdy nenapsal, nez jsem si vsiml toho hacku ;)

+1/0
20.6.2015 15:24

P19e91t30r 25M94i76k86e58š 4160921616724

JJ :D

0/0
20.6.2015 16:18

P67e65t61r 88M87i63k88e94s 9988382460398

oculus ma jednu malou, ale velice zasadni nevyhodu. Info, ktere mozek dostava od oci neni doprovazeno dalsimi ocekvanymi vjemy, vysledkem cehoz je, ze po nekolika minutach hrani vam zacina byt pomerne blbe a tento stav trva jeste nejakou dobu po sundani bryli. Samotna VR prilba tak podle meho nebude ani zdaleka dostatecna...

+2/−1
20.6.2015 15:22

J62a34n 87F75r84i87d88r10i49c47h 6365238219493

Já oculus vlastním a musím říct, že tohle nastavá jen pouze ve hrách kde se hráč pohybuje. Tam to skutečně do minuty nastane a člověku je blbě. U her kde hráč sedí v letadle, v autě nebo vesmírný lodi tam tenhle problém odpadá úplně.

To jen tak pro info.R^

+2/0
20.6.2015 16:23

P86e71t48r 37M16i29k40e36s 9378822820798

Ja ti nevim, testujeme to ve hre s autama (trucky) a zatim snad kazdymu, kdo si to nasadil a zkusil ridit, se delalo blbe. Nejhorsi je prudka zmena rychlosti (treba plna brzda) nebo hupy na silnici...

0/0
20.6.2015 17:57

F11i94l53i15p 24K79o54r89v61a69s 8886203734280

Tohle je věc kvality zpracování a přívětivosti k VR ..o tom tu byl taky článek, že některé programy způsobují nevolnost a jiné ne, i když náplň je prakticky stejná...

0/0
20.6.2015 21:10

J14a60n 33F29r38i48d76r48i76c27h 6555708329273

Euro Truck Simulator jsem s tím vydržel hrát i 4 hodiny v kuse a nepříjemný spíš bylo, že to má člověk na hlavě. Důležitý je mít stoj co udrží 75+ FPS, jakmile to jen trochu začne klesat pod tu hodnotu, tak i když to na první pohled nevypadá tak mozek to vnímá dost negativně. A pak je důležitý naučit se dívat před sebe a když se chci podívat jinam tak hbýhu hlavou ne očima rpotože ty "čočky" co tam mají, jsou dobře udělaný jen uprostřed jinak hned člvoěk vidí rozmazaně.

0/0
21.6.2015 15:29

P98e36t96r 14M92i14k85e92s 9568432330558

;) no tak to jsi lepsi nez rada jeho vyvojaru :) ...

0/0
21.6.2015 16:36

J67a31n 86F26r82i38d63r86i25c78h 6135188539443

Tak to jsem rád, taky jsem toho musel tunu pročíst. Otázka je o kolik bude lepší ta verze pro normální lidi. Ty si nic takovýho zjišťovat nebudou a zahodí to s tím že je to naprd zařízení.

0/0
22.6.2015 10:27

P12e62t28r 36M58i52k56e37s 9898352720838

;) tak to jsi lepsi nez rada jeho vyvojaru :)

ale je pravda, ze ja to tak intenzivne nehraju, takze mozna je to jen opravdu otazka zvyku...

0/0
21.6.2015 16:38

M27a68r41t20i14n 88H94r81o80m55á61d59k43o 2270172449

Takovej Mortal Kombat to by bylo žrádlo... :-P

0/0
20.6.2015 21:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.