- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mafiu 2 vyvíjeli a předělávali rekordních 10 let a nakonec to byla ořezaná krátká katastrofa, jde se nic nedalo dělat, kde zbývalo hrát jen příběhovou linku (za 5 hodin dohráno). Já měl pocit, jak když hraju demoverzi, před 15-20 lety demoverze byli mnohdy delší a propracovanější než ty dnešní "plné verze" ( u dost demoverzí jsem kdysi strávil víc času než u 90% dnešních "plných" her), které mnohdy jsou zabugované a bez x patchů skoro nedohratelné a hlavně osekané, aby rejžovali dál přes dlcčka. Nějak nevěřím, že 3 bude propracovanější.
Tragédií bych to rozhodně nenazval, jednalo se pořád o hru se silným a dobře vyprávěným příběhem,,,ale nedodělek to byl, o tom žádná
Hlavne at to dotahnou do uplnyho konce. Ne jako ve dvojce, kterou brutalne orezali na desitkach hernich principech kvuli dnes uz stare generaci konzoli.
Přišlo mi divné že nešlo střílet zpoza pčekážky bez míření ačkoliv nepřítel tohle dělal ve hře včetně policie a hlavně jsem nepochopil nemožnost střílet z auta během řízení. Právě to bylo to nejlepší z celé mafia a dodnes jsem jim to neodpustil.
Byla by to paráda, po prvním díle ze třicátých a druhém ze 40. a 50. let udělat trojku odehrávající se na přelomu šedesátých a sedmdesátých let s auty jako Ford Mustang nebo Chevrolet Impala a se soundtrackem od Hendrixe a The Doors.
mno já bych spíš byl pro aby začali tam kde skončila dvojka, která měla dost otevřenej konec.