Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Počítač se z Youtube naučil vytvářet obsah. Je k nerozeznání od člověka

Na vysoké škole Georgia Institute of Technology vznikla umělá inteligence, která se učí vytvářet části herní úrovně sledováním videí na serverech YouTube a Twitch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P60e47t47r 43S60v52o94b86o72d87a 7452381484

Hmm tak tahle zprava je uuuuplneeee prevratna ... pfffff.

Jako vazne ? pocitac co dokaze generovat urovne do nejake hry ? A to je jako prulom hodny 21. stoleti ?

Jako "zabava" do hodin programovani na skole OK ale nic prevratneho a uz vubec ne noveho pod sluncem. Jedine "zajimave" na tom je ze si to mozna zbytecne komplikovali tim ze ho to nechali naucit se z videa. Ale na kolik slo o samouceni, nakolik zasahy ucitele systemu a nakolik se projevila naprogramovana heuristika muzeme jen hadat. Pokud ale ten program nedokaze uplne stejne generovat mapy i do jinych her a nedej boze jineho druhu nez plosinovek tak je to asi takova zprava jako ze nekdo sestrojil robota ktery dokaze uplne sam zatlouct hrebik .. na predem oznacene misto ... ktere musi byt ve vysce 150-200 cm nad zemi ... a ze po tom co s nim zatloukl 2 hrebiky pro policku se zjistilo ze vlastne zadne dalsi vyuziti nema.

0/0
2.7.2015 17:26

T44o52m55á49š 18B78a59y98e39r 1124511694231

A vývojáří nebudou mít co žrát.

0/0
2.7.2015 15:17

K24a64r80e83l 45L93o91p90a71t50a 8226677761867

Aha, takze vysledkem bude, ze absolutne stupidni hry bez napadu budou nekonecne. SUPER. Sen kazdeho parana! :)

+3/0
2.7.2015 10:36

J91o84s84e27f 39N29o22v39á12k 8244986262615

Clanek nic moc. Uplne chybi fotka toho pocitace, abych mohl posoudit, zda je skutecne k neroznani od cloveka

+11/0
2.7.2015 8:20

T91o81m81á87š 48N14e58u11m35a73i58e33r 9649530128507

Zní to zajímavě, jen aby to byla opravdu inteligence a ne script vytvořený na míru Mariu. Pokud to zvládne bez úprav libovolné (dejme tomu 2D) hry, pak tu můžeme mít nový způsob generace map a level designeři budou další lidé nahrazeni počítačem

+1/0
2.7.2015 4:10

F59e63r77d67i65n91a31n51d 20S65l83a95v84í44k 1685532432789

Nejaka lidska optimalizace tam vzdy bude. Jedna vec je udelat logicle prostredi druha je aby bylo zabavne.

+2/0
2.7.2015 7:13

A92n74d19r57e40j 85B88r48a87b36e83c 4912641697884

Pokud jsem to spravne pochopil, neni to vytvarene na miru Mariovi. Jen to byla dostatecne jednoducha hra na to, aby to na nem otestovali. Teoreticky by to mohlo fungovat na vsechny 2D hopsacky.

0/0
2.7.2015 13:29

T74o57m21á57š 65N96e24u23m25a94i26e61r 9479440508777

Tak to chápu taky, ale je to jen prohlášení autorů. Mezi virtuální inteligencí a umělou inteligencí je podstatný rozdíl v tom, že virtuální je (byť i neúmyslně) ohnutá k určitému cíli. Abych o tom prohlásil, že je to UI, pak by to mělo zvládnout cokoli, co se tomu podstrčí. A teprve potom by se dostavil "wow" efekt a sedl bych na zadek :)

0/0
2.7.2015 22:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.