Diskuze
Sedm nejhloupějších zlozvyků hráčů počítačových her
Děkujeme za pochopení.
V23o28j35t83e59c18h 50B55a85r16t31a57k
Jako Položka "jedině za bělocha mi příjde nepochopitelná. Jasně že za bělocha zeptejte se afroameričana nebo asiata jestli když si tvoří postavu volí barvu zásadně bílou? Je to přirozené každý člověk když má možnost vytvořit si postavu je to odrazem jeho osoby (jeho samého nebo čím by chtěl být) Takže taková kritika hráčů co by zlozvyk je povážlivá
M70a70r62t40i76n 19M88a86i66k67s33n71a63r
Nebo obrazem jejich fantasie. :)
M85a84r41t36i85n 49J42i23r43o52u61s65e50k
Ta grafika. Fakt není příliš podstatná u her, které se dají nazvat opravdu zábavnými. Jen mě tak napadají hry, co jsem za poslední rok hrál - Warcraft, Magic Carpet 1, Dungeon Keeper, Dungeon Keeper 2, Lands of Lore, Dune 2. Magic Carpet považuji za absolutní bombu co se týká zábavnosti, bohužel trpí nestabilitou.
-
M25a83r89t52i34n 43S34t82a52n53k51o
Z mého pohledu má autor ve většině bodů pravdu. Když jsi vzpomenu, kolik Score a Levelů jsem koupil kvůli hrám, které jsem pak nikdy ani nenainstaloval?
Dohrávání dlouhých her - přesně tak. Nejdřív je období šíleného pohroužení se do hry a pak přijde něco jiného a člověk si pořád říká, že se vrátí a už se nevrátí nikdy. Takhle dopadl třeba (u mne) slavný Skyrim a zdaleka ne jenom on.
Tutorialy nevypínám, protože mi u her - tedy začátku nové hry nejvíc vadí to, že se musím učit nové ovládání a jsem rád, když mi u toho hra radí.
Obtížnost mi nudná nepřijde, ale většinou nemám odvahu na vyšší, než normal:)
Barva kůže myslím takový problém není, zajímavé je, kolik chlapů si spíš bere holčičí postavy|.)
U grafiky nepotřebuji nejvyšší detaily, ale důležitá je plynulost.
F60r29a15n85t55i93s63e29k 73B32e18d29n98a65r
Byť má článek místy pravdu, většinou je to docela slátanina, protože odmítá nahlížet na téma z víc úhlů pohledu. Když to vezmu po (pro mě) sporných bodech :
1.Levný nákup - naopak, přišel jsem takhle na řadu her, o kterých bych jinak neměl tušení a s chutí jsem si je zahrál. Ano, zrovna tak je celá řada her, co byla součástí balíků a nehrál jsem je, ale autor zapoměl dodat, že balíky jsou často příspěvkem na charitu či jiné účely a tak to také beru.
2.Nedohrávání dlouhých her - ono tam v mém případě hraje zásadní vliv spíš to, že hry jako například zmíněný Skyrim vypadají obsahově bohatě, ale nakonec člověk zjistí, že je to jen pozlátko a pod ním se skrývá klišé a stereotyp. Není to rozsáhlý svět a rozvětvený příběh, co začne nudit (naopak), ale dvěstědevadesátýosmý quest typu "jdi, zabij" který se odehrává ve třísté stejné pevnosti, nebo jeskyni, které jsou jak podle šablony. O zoufale "blbec friendly" trendu, který dnes převládá, ani nemluvě.
3. Tutorialy - vesměs nemám námitek
4.Obtížnost - ano, obtížnost je nudná. Kdyby vyšší obtížnost kladla nároky na důmysl, ale ono to tak často nefunguje. Ve spoustě her vyšší obtížnost neznamená nic víc, než podvádějící AI, nepřátelé mají víc HP a dávají větší rány. Člověk místo aby si užíval výzvy, tak prožívá frustraci a hra se zvrhne v save/load - pořád dokola - akci. To na zábavě moc nepřidá.
5.Barva kůže - je-li tam možnost, často si s tvrobou postavy a vizáží opravdu vyhraji. Šlo-li to, zakládal jsem postavy různých ras, barev pokožky i pohlaví.
6. Ne, na grafice opravdu (až tak) nezáleží. Úplně nepravdivá je věta o tom, jací jsme lháři když tohle tvrdíme a při tom kupujeme nový HW. Člověk si chce zahrát nové tituly a nové tituly obvykle vyžadují výkonnější HW, to je věc vývojářů.
A ano, pokud výborná hra výborně vypadá, je to paráda. Ale když je grafika to jediné co na hře za něco stojí, tak mi to prostě nestačí. Ostatně nedávno jsem rozehrál po letech Arcanum a stále se u něj mimořádně dobře bavím.
J88a43n 36K27o10c74i36á47n
Něco bych řekl k tomu bodu s obtížností. On je rozdíl mezi tím co si tím představujete. "dobrá" obtížnost je ta, kdy se prsotě počítačem řízený protivník chová chytře. Upravuje strategii situaci atd... "špatná" obtížnost je ta, kdy počíta podvádí (strategie - cheatuje suroviny/peníze, RPG - zasáhne i když má šanci zásahu třeba 0,5%), Vyšší obtížnost by Vás správně měla donutit změnit strategii, vymyslet něco nového, nikoliv save/load závody. Problém je v tom, že v mnoha nových hrách si vyšší obtížnost vyrábí právě tou špatnou cestou.
M24a97r37t38i12n 41K87ř83í97ž88e22k
Ještě bych k tomu doplnil tragédii v podobě levelujícího okolí.
M18a57r96t66i11n 31B96e91n74e69š
Já si posledních několik let ve všech hrách hned od začátku dávám nejvyšší obtížnost a zjistil jsem, že hra mi pak připadá "normal"
J52a67n 53C89h56o35b52o76t
Vždyť ten článek o žádných zlozvycích není, je to snůška blábolů.
J61a23r55d13a 19N41o95v35á90k
Článek se mi líbil, něco je trefné, něco polemika a něco představa autora, který je samozřejmě noob.
Nebýt noob neznamená hrát jak profík a žít před počítačem, ale umět si užít hru, vytvořit zábavu a tohle drtivá většina lidí nedokáže. Prostě rychle něco zahrát u nich vítězí nad tím se hru naučit a pak si zahrát. Rozdíl v prožitku je obrovský.
J70a90r30d45a 11N76o76v35á78k
Jen špatná hra lze dohrát.
Skyrim, hlavní linii jsem dal, a jel jsem další příběhy, ale i tak jsem ne vše dohrál. Dohrát vše znamená, že hra není rozmanitá a není v ní volnost.
LOTR BFME 2 - Dohrát lze, ne však online. Online je každá bitva atp. originál. Pokaždý s jiným vývojem a jiným příběhem. Jako třeba zde:
T15o49m80á37š 16G70a39j83d47o54š
"Jedině za bělocha!"
Má autor tohto skvostu nejak podložených jeho 5 sekúnd výberu bielej pokožky u Afrických študentov Karlovej Univerzity, alebo mu to prezradil zástupca Turkov, či importovaných moslimov alebo dokonca overené u ázijských spoluobčanov na tržnici?
Alebo že by Rey Koranteng prezradil, že bez zaváhania vyberá zásadne bielu?
M44a16r46t74i65n 15K47ř64í70ž74e39k
Myslím, že tím autor chtěl poukázat právě na fakt, že si každý vybere "tu svou barvu" a nenapadlo ho, že ten článek by mohl číst i někdo, kdo není běloch. Tím se ho nechci zastávat, protože tenhle článek je opravdu tragédie...
Je mi ho líto, říká „Ciri“ o novém představiteli seriálového Zaklínače
Herečka Freya Allen, která v netflixovském seriálu Zaklínač hraje postavu Ciri, se nechala slyšet,...
Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice
Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Svítící respirátory pro hráče byly průšvih, výrobce platí tučné odškodné
Společnost Razer dostala pokutu ve výši pětadvaceti milionů korun za to, že v době pandemie covidu...
Měl jim pomoci propagovat hru, místo toho ji v přímém přenosu zepsul
Měla to být historická událost v téměř dvacetileté historii online hry MapleStory, nakonec ostře...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sestrojila si vybavení za statisíce, aby během hraní cítila bolest
Streamerka vystupující na internetu pod přezdívkou Gingas si doma postavila zařízení, které...
Bojíte se hororů? Skutečnost je často ještě divnější a děsivější
Věta „inspirováno skutečností“ se za léta nadužívání stala jen prázdnou marketingovou frází. Ne,...
Vydání nového Prince of Persia se kvůli úspěchu konkurence posouvá
Na Steamu se měla 14. května objevit v předběžném přístupu rychlá 2D roguelite akce The Rogue...
Česká zombie akce DayZ vstoupí do své druhé dekády zimním přídavkem
Česká hra DayZ, ve které se skupiny hráčů snaží přežít v nehostinné a zombíky zabydlené krajině, se...
Nový handheld Asus ROG Ally X má dramaticky navýšit výdrž
Herní handheld ROG Ally s Windows 11 brzy oslaví rok od vydání. Asus podle očekávání chystá novou...
Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby
Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...