Diskuze

Vybrali od hráčů miliony. Jak dopadly slibované hry po třech letech

V roce 2012 začala mánie komunitního financování a o tři roky později tak můžeme zhodnotit některé výsledky. Zvolili jsme tituly z článku vydaného na konci roku 2012 a podívali se, nakolik se podařilo dodržet datum vydání a jak si hra vedla u recenzentů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, vcera mi prisel mail s omluvou od podpory Carmageddonu, ze se omlouvaji, ze jim to trvalo tak dlouho (cca 3 mesice) a jestli problem cca 4 minutoveho nacitani hry zmizel po vydani kompletni hry. Tak jsem odpovedel, ze hru jsem jiz odinstaloval, ale posledni stav byl stejny, jako ten, ktery jsem hlasil. Pro me velke zklamani. Fakt jsem se na to tesil. Ale grafika nic moc, priserna optimalizace a to skoro petiminutove cekani, nez me to usadi na drahu me fakt hodne vycerpalo a vydrzel jsem u toho tak 5 hodin.

0 0
možnosti

Tak zdá se že dost pozitivní výsledky R^

9 0
možnosti

Tak Pillars mě přestaly bavit, nedohraju to...

1 0
možnosti

P55e36t32r 10M85a51r94e20k

29. 7. 2015 10:00

Přesně tak. Po endles Path me to prestalo bavit

0 0
možnosti

Broken Sword 5 nejslabší v sérii? A co příšerná čtyřka?

1 0
možnosti