Diskuze
Autoři League of Legends odhalili, proč změny vždy připravují tak dlouho
Děkujeme za pochopení.
O79n72d55ř52e76j 37K16o20p13e64c98k10ý
Huh... to je ale diskuze. Tak já bych to uvedl lehce na pravou míru. Patche vycházejí zhruba jednou za tři týdny, takže rozhodně ne každý týden. Reworky hrdinů se dělají jednou za čas a to většinou u těch, na které nebylo od konce bety šáhnuto.
Dočasné hern módy byly diskutovány stokrát, volně přeložím co řekl Chris Pwyff Tom: "LoL je a měla by být i nadále kompetitivní hrou, pro kterou je stěžejní hodnocené hraní 5v5 či 3v3. Nakonec všichni víme, co se stalo s Dominionem." A je to prostě tak, jakýkoliv "speciální" herní mód se dříve či později omrzí. Takhle se jim nechává jakási exkluzivita.
Co se týče balancování hry. Jo, místy to má svoje mouchy. Na druhou stranu LoL je poměrně mladá hra. Když se Dota hrála ještě přes garenu většinu patchů jsem nesnášel. Přišly mi nahodilý a zbytečný a teď mi nad každým patchem srdce plesá. Každá změna má svoje místo a logiku. A jsem si jistý, že to čeká i LoL... i když vlastně hateři se najdou všude. Mnohem víc mi vadí, že se dělá málo hotfixů. Když vydali nové jungle itemy tak s hrdiny co na sobě měli challenging smite mohli zemřít i přes ability či itemy tomu zabraňující - Guardian Angel, Undying Rage, Divine Intervention, Chronoshift a Omen of Death. Nechali to být až do dalšího patche, tedy tři týdny a nechce se mi věřit, že to neměli vyřešené dřív a takových případů by se našlo víc.
Co to je za hovadinu? Nejslabší, nejhorší, nejvíc easy? Tak až budete numero uno v Challengeru, mistře Tománku, tak si pak o tom můžeme promluvit. A do té doby jsou to jenom kecy a navíc hloupé kecy! Mimochodem Dotu hraju víc než LoL a ano je mnohem těžší než LoL. Ale Smite a HoN? Bez ohledu na to co si o nich myslím je zde důvod, proč má LoL obří základnu, Dota stejně tak, zatímco Smite a HoN ne.
Yorick je velmi dobrý v soloQ, navíc je to safe pick, svoji práci si udělá. Do 5v5 ranked se bere jen jako součást určitých team compů nebo jako counterpick. V competitive se neobjevuje vůbec.
O70n51d18ř47e96j 68K27o33p55e95c98k77ý
Rumble se objevuje v competitive stejně jako v 5v5 team ranked, protože má synergii v podstatě se vším. V soloQ se objevuje též, především Plat+, ale tam se nezřídka stává, že jeho záměry zůstanou nepochopeny a on je následně přejet. Potřebuje prostě větší množství kooperace.
A nakonec Gankplank... to jak ho Riot zprasil tím reworkem a jak nepoužitelnej teď je to si zaslouží zaznamenat, protože to se jen tak nevidí.
V25á30c50l93a85v 19M62a77š81a61t
Ještě bych rád věděl, proč každý týden předělávají šampiony. Prakticky si tak můžete koupit to, co za týden nebudete umět hrát.
Taky nechápu logiku dočasných herních modů, kdy Riot vydá parádní mapu, a po týdnu jí odstraní s tím, že jde jen o dočasný event.
A hráči se tak "baví" na čtyřech různých mapách (gratuluju, HoS jich má měsíc po vydání 8 a jsou dost variabilní).
M11a59r19i21a97n 52B26e98n28č58a81t
Nepreelavaji kazdy tyden championy,.. delaji balancni zmeny, tedy zmeni defakto nejakou hodnotu treba zranění, cooldownu atp. A delaji to na zaklade statistiky, reakce hráčů atp. A je to celkem pochopitelné.. mění se neustále meta tím, jak se vydávají championi, jak se hráči za něco naučí hrát, jak na něco přijdou atp. To, že by se champion změnil tak, že za něj nebudete umět hrát, není ani trošku pravda. Championi se občas reworkují.. třeba po roce atp. a to se dělá hlavně z toho důvodu, že se nehrají, že vývojáři shledají, že je tam prostě špatná, nebo nezábavbá mechanika.
Logika dočasných eventů pro mě úplně pochopitelná rovněž není. Na druhou stranu, ty nové mapy co se tam objevily, bavily opravdu jen chvilku, pak to omrzí - většinou ty nové mapy (spíše bych to nazval módy) byly opravdu for funa ne pro nějaké soutěživé hraní.
K HoS a LOL. Nelze to moc porovnávat,.. HoS má k běžné moba hře dost daleko a je to zjednodušené na kost.. spíše než MOBA mi to přijde jako nějaká rubačka.. Osobně pochybuji, že se HoS bude hrát někdy jako kompetitivní hraní.. :-/ uvidíme.
Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa
Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?
Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Simulátor offroadového ježdění MudRunner vyjde i pro virtuální realitu
V MudRunnerovi se sice jezdí daleko pomaleji, než ve většině ostatních automobilových simulátorů,...
OBRAZEM: Paper Mario: The Thousand-Year Door je další příkladný remake
Paper Mario: The Thousand-Year Door je remake akčního RPG s tahovými souboji, které původně vyšlo v...
Hry ze známých sérií najdete i v mobilech. Co si zahrát?
Zlatá éra mobilních her je sice dávno pryč, ale i tak se dá najít celá řada mobilních variant her...
Škoda představila závodní elektroauto, objeví se ve hře Gran Turismo
Poprvé ve víc než čtvrt století dlouhé historii závodní série Gran Turismo dostanou její hráči...