Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Warships může vývojářům napravit letadly poskvrněnou pověst

Taktické hraní s pomalejším tempem. Tak lze v jedné větě shrnout dojmy z právě probíhajícího betatestu World of Warships. Žádná větší on-line námořní akční hra neexistuje a tahle vypadá velmi dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M54a24r51t24i29n 44J41i58r97o26u63s18e17k 7196665925518

Wargaming už nikdy více. Již je to nějaká doba, co jsem odinstaloval tanky pro podezření, že je hra prolezlá cheaty, což Wargaming zuřivě popírá, protože prý nejde cheatovat ve hře, která počítá na serveru a jen posílá výsledky klientovi. Kdo si chce udělat náhled, co se dá nainstalovat mám tu video. Každý hráč WOT si musí sám posoudit, jestli to jeho soupeři, který si to nainstaluje přináší výhody či nikoli.

-

https://www.youtube.com/watch?v=2nFM-ueXeHE

-

Proto nechci ani lodě.

0/0
5.8.2015 19:11

J23a54k92u62b 47Š50r89á20m12e93k 4748843902731

Video jsem viděl, tyhle mody jsem už viděl. Pro dobrého hráče nemají valný význam, protože umí jen to, co dotyčný hráč už dávno ovládá (přehled na bojišti). Sice lépe a rychleji, ale to se dá kompenzovat znalostí map a vehiklů. Některé mody jsou navíc kontraproduktivní - zejména obrysy tanků. Výsledkem je totiž obvykle střela mířící do obrysů, ale dopadající na překážku = ztráta času a ve výsledku menší dmg.

0/0
9.8.2015 8:58

L56u92k49á88š 95K47a45r12á95s76e90k 7286751150723

Ja si hru uzivam , WOT slo jednoznacne na druhou koolej , dokonce i AW slo stranou ... Ve WoWs se mi libi ze kazda vetev ma nejake pro a proti a daji se hrat vsechny typy ... Neni to jen klikani jak tady nekteri pisou ale at se to nezda herni technika mnoho ruznych variant jak hrat , dokonce je vehre i uhlovani a vyuzivani pancire , volba spravne munice , weak spoty apod zname veci z WOT .

Momentalne me hodne bavi CV kde se s letadlama da hodne ovlivnit jednotliva hra a zalezi zde hodne na skilu ... sice ta hra nebude moc pro dorostence a mladez ... ale ja ji muzu rozhodne doporucit ...

+3/−2
4.8.2015 14:51

J27i78ř41í 26S28o67j80k61a 5618612131738

moc se omlouvám ale tak špatnou hru jsem už dlouho nehrál, malinkatá mapa, nesmyslné ostrůvky, naprosto nerealistické chování lodí jak pohyb tak střelba, prostě je to jen WoT s jiným skinem to je vše, jako úsměvné rozšíření pro WoT dobrý ale vydávat tohle za samostatnou hru je trapné  ;-€!!

+2/−11
4.8.2015 13:28

J33a39k64u33b 40Š71r44á60m26e27k 4148553742191

Tahle hra nemá potenciál WoT nebo WoWp ...  WoT je mířené na ruské hráče, což je specifická skupina. V Rusku byla vždy populární armáda a letectvo, námořnictvo bylo bráno jako přívažek až do dob Gorškova. Ani potom ale nezískalo námořnictvo respekt jako má armáda a letectvo, z různých důvodů (viz např. známý vtip "Jak poznáte námořníka ze Severomořské flotily? V noci světélkuje.").

WoT i WoWs cílí na velmi podobnou hráčskou skupinu, ale  WoT hraje 4x více Rusů než ostatní svět. Lodě ale ruské hráče nezaujmou a námořní simulátory nikdy nebyly celosvětově masovou záležitostí. Možná to bude nakonec dobrá hra, ale nebude mít prodejní potenciál WoT nebo WoWp. Tím horší je pro WG neúspěch s Warplanes, která mohla překonat i WoT. Gajjin jim to zkazil ještě předtím než WT dokopal vlastním přičiněním.

+4/0
4.8.2015 12:57

J90a65k70u58b 71Š44r96á30m61e67k 4218423392741

Jinak jsem postřehl, že už jsou modpacky i pro Warships ... včetně těch, které lze považovat za zakázané. Situace se opakuje, zase budou lodím vládnout aimboti.

+4/−1
4.8.2015 13:00

M17i44c84h83a97l 32P47a67v88l20á81t 9413493824289

Jenze na rozdil od WoT ty "zakazane" mody jsou opravdu zakazane, takze nefunguji. Nefungovaly uz od (pred?)posledniho patche v ramci CBT.

+1/0
4.8.2015 14:20

J24a98r23o22m15i52r 70F94a42r25e66k 4882413447

Rozumny pristup ze strany WG. Bohuzel pro WoT je nejspis prilis pozde, ale treba nas prijemne prekvapi.

Otazkou zustava, jak to bude s vyvojem modu, bude se tim nekdo zabyvat, pokud hrozi, ze mod nebude autorizovan?

Jsou nejak jasne nastavena pravidla/pozadavky ze strany WG?

0/0
4.8.2015 14:36

M70i72c60h11a30l 51P45a96v20l88á34t 9913423324909

Zatim se zda, ze o vyvoj modu je zajem. Ono to ma pro jejich tvurce i urcite vyhody.

0/0
4.8.2015 15:02

J82a33k24u87b 21Š83r92á27m39e60k 4688113912241

Tak se objeví nová generace modů, je to jen otázka naprogramování.

0/0
9.8.2015 8:59

D87a65v16i80d 77H56e75l20l68e88r 6806963720636

K námořnictvu mají zase vztah Američani, či Britové. I kdyby hra neměla takový masový úspěch jako WoT, svou hráčskou základnu si rozhodně najde.

+1/0
4.8.2015 19:05

M26i11c26h27a78l 61T19a34r82n64a26j 2565584871663

zápas končí nejčastěji ve chvíli, kdy jsou všechny nepřátelské lodě zničeny nebo když je obsazena protivníkova základna.

Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/world-of-warships-preview-prvni-dojmy-dhz-/Preview.aspx?c=A150730_161813_bw-pc-preview_anb

To by blbej neřek ;-D;-D;-D

0/0
4.8.2015 12:37

P83a90v89e75l 94M27e74d46e36k 1360502221365

Hráče nečeká promazání postupu? Jen proto, že to WG momentálně oficiálně tvrdí? Rly? Zcela identická byla situace před ofiko spuštěním WoT. Reset nebude... Byl.

Jinak za sebe můžu říci: nelíbí, nebaví, nechytlo, nezajímavé Rv

+4/−2
4.8.2015 10:10

M57i14l28a31n 13V94o54s75t43r66ý 6849746454354

Také očekávám, že reset přijde... ale co třeba překvapí... ;-)

+3/0
4.8.2015 10:52

T22o39n29í61k 79K32u96t16t81m86a31n83n 6503808512

Lol, před spuštěním WoT žádný reset nebyl. Možná se jen pletete v pojmech, protože po vstupu WoT do otevřené bety opravdu už žádný reset též nebyl, stejně jako u WoWP ;-)

+3/−1
4.8.2015 11:22

P35a67v21e56l 17M22e37d36e84k 1700382241555

Hard wipe byl při přechodu z bety do zive verze u WoT i u WoW, začínalo se od znovu. Nevím co dodat.

+1/−1
4.8.2015 12:04

J18i20r52i 39H20u80b53k52a 1983966384515

A nebyl reset mezi closed beta a open beta?

+1/0
4.8.2015 12:09

Š98t15ě88p71á87n 22V82a43n93ě92k 3983869697507

U WOT nevim, ale u WOWP byl whip u přechodu z Closed na Open Beta, poté už ne!

0/0
4.8.2015 12:34

A15n26t91o34n94í60n 67H91o35l78í20k 8407213694700

Nebo spis wipe, ze .. ;-)

0/0
4.8.2015 14:20

T81o24n22í58k 78K70u87t36t78m81a65n35n 6433348752

Možná jen dodat, že se opravdu pletete. Poslední wipe byl jak u WoT tak u WoWP při přechodu z uzavřené bety do otevřené. 

Pokud však nevěříte, že u WoWS tomu je stejně, stačí se podívat na oficiální fóra hry, kde máte několik (ale opravdu několik!) oficiálních vyjádření (např. od Ev1na nebo Tuccyho), že žádný další wipe už plánován není a nikdy nebyl. Např. zde: http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/17573-cbt-final-load-test/page__pid__320056#entry320056

0/0
5.8.2015 10:35

T58o45n20í92k 82K11u93t80t46m26a53n48n 6463968452

Zkrátka to vypadá, že si pletete "otevřenou bety" a "spuštění hry" - hra je v otevřené betě, ale spuštěna oficiálně bude až později tohoto roku (možná kolem Gamescomu, či po něm?).

0/0
5.8.2015 10:37

O19n12d52ř32e33j 32M27o71t57l 7914359540139

Kdyz se chystal prechod z bety do ostre verze, tak wg predem hlasil, ze bude wipe. Jinak wot je v soucasnosti na odpis.

0/0
4.8.2015 18:36

P97e25t77r 11V65a91c53e44n81o74v59s76k97ý 5234280777425

WOWS je super hra, konečně se po Navy Fieldu I objevil hratelný zástupce lodiček. Jako každou hru podobného ražení ji samozřejmě po celý život provází a budou provázet stesky na nevybalancovanost, ale to je z valné většiny důsledek axiomu "není vývojář ten aby se zavděčil hráčům všem". Funguje to, je to zábavné, na EU serveru ráno 4k hráčů, večer 40k hráčů online. Aktuálně brázdíme vlny v lodích US Navy a japonského království a samozřejmě se těšíme na Bismarcka, Tirpitze, Hooda & spol. Parádní hra, za mě R^

+6/0
4.8.2015 9:52

T44o87n41d84a 29H26e40j81l52í34k 1238913319357

Zkuste NavyField II....tam se pohnulo spousta věcí dopředu.

0/0
4.8.2015 9:54

M19i67c35h42a28l 37P70a44v40l53á65t 9663693564739

Momentalne jsou WoWs asi 1000x lepsi zabava nez WoT. Urcite doporucuju.

+6/0
4.8.2015 9:48

J54a29n 58H38á23l92a 8115675200827

Zatím to vypadá dobře (akorát hodně lidí trápí nízké fps a lagy), problém vidím osobně v nevybalancování (např. fantasticky silné plovákové "stíhače" z křižníků), absurdně nízké výdělky když provádíte s letadlovkou air cap a relativně extrémně silné 152mm děla křižníků na HE (kombinace velkého množství děl a rychlé kadence oproti bitevkám znamená, že vás dva křižníky o tier slabší rozstřílí). Uvidíme, zda to do vydání plné verze opraví. 

Co mě ale hodně naštvalo je to, že z WOTu nepoučili a opět dovolili mody a dokonce už pro lodě nějaké existují. Opět stejná tragická chyba, která ničí hru i na WoTu. Pokud udělají druhou krytickou chybu a to jsou absurdní vlastnosti některých lodí, tak po počátečním nadšení od toho lidi zase odejdou.

+1/−4
4.8.2015 9:43

J92a81n 49H60á70l90a 8565615660557

Jinak vynechání ponorek s odůvodněním, že je mapa moc malá, jsem trochu nepochopil - ona ta ponorka zase tak moc rychlá není:-)

Btw budou mít japonské letadlovky kamikaze, nevíte někdo?

+3/0
4.8.2015 9:44

M72i13c60h52a98l 35P16a26v96l53á75t 9593733214959

To udajne zduvodneni je nesmysl. Ponorky absentuji z uplne jinych duvodu. Zjednodusene: Mrvily by gameplay a nic pozitivniho by neprinesly.

Kamikaze samozrejme nebudou. Taky k cemu? Ostatne kamikaze startovali z pozemnich zakladen.

+2/−1
4.8.2015 9:46

P67a72v71e95l 95M73e33d74e17k 1540762621905

Ano i ne. Sebevrazedny nalet mohl provest jakykoliv pilot a taky je podnikali, tedy i z palub letadlovych lodi a to bez ohledu na to, jestli byl nebo nebyl v "oficiálních" jednotkách sebevrahů a pod doktrínou "kamikaze".

+2/0
4.8.2015 10:16

M91i93l75a23n 94V17o98s55t55r77ý 6699936754604

Jenže pilot letadlovek musel mít nalétáno více hodin (a tedy byl hodnotnější) aby se z letadlovky vůbec dokázal odlepit... ona přece jen letová dráha byla kratší než u pozemních základen...;-)

0/0
4.8.2015 10:52

J92a85n 48H15á88l86a 8595945940937

No věřte tomu, že japonští piloti z letadlovek toho v polovině roku 1944 už moc nalétáno nebyli. Stará garda byla vybita a rezervy prakticky nebyly.

+1/0
4.8.2015 11:16

J92i83r75i 16H85u29b34k27a 1613486434625

V polovině roku 1944 žádní piloti letadlovek nebyli...u Leyte pluly japanské CV bez letadel jen jako návnada.

Kamikaze v pravém slova (tedy organizované sebevražedné sbory) smyslu z letadlovek nestartovaly. To že se předtím někdo, kdo věděl že se nemá šanci vrátit na základnu obětoval z něj nedělá kamikaze.

+2/0
4.8.2015 12:11

M65i96c97h10a53l 68P26a26v27l36á79t 9573233244689

Sebevrazedny nalet muze provest uplne kazdy pilot uplne libovolneho letadla.

+1/0
4.8.2015 11:07

J38a57n 12H14á43l80a 8275115230247

Čím by mrvily prosím pěkně?

Kamikaze startovaly i z letadlovek, ale to je jedno...

0/0
4.8.2015 11:15

M79i49c91h50a69l 57P98a53v51l85á30t 9323893614939

To je snad zrejme ze samotne povahy ponorek, ne?

Nestartovali, ale je to skutecne jedno. :o)

0/0
4.8.2015 14:22

M67a58t79o16u70š 20K12r92p20a84t59a 9788325256790

Kamikaze samozřejmě něbudou. Pro ponorky jsou mapy příliš velké - nikdo by to nehrál ( top tiery by mohly mit cca 20 uzlů).

0/0
4.8.2015 11:11

J39a53n 46H75á35l84a 8205985240707

No s ohledem na to, že si vývojáři s nějakými fyzikálními vlastnostmi či reálným vybavením lodí starosti nedělali, pořád nevidím důvod, proč by nemohly být ponorky.

+2/0
4.8.2015 11:18

M26a52t36o78u24š 81K86r75p75a47t56a 9318685846780

Používá se univerzální přepočet co se týče rychlostí ve hře - vše je decentě zrychlené (koeficient ani styl výpočtu si nepamatuju). No někdy prostě nejde držet hru v naprostém souladu s realitou (Iowa). Ponorky by bud nikdo nehrál, nebo by se jim museli těžce přizpůsobit herní mechaniky (vláčet se po takovýdle mapě v lepším případě kole 15 uzlů na hladině a 8 pod pfff). A ponorky už tam vlastně máme ´=) low tier IJN DD

+1/0
4.8.2015 11:32

J58a55n 15H42á66l35a 8505105730807

Pravda:-D

Akorát s tím univerzálním přepočtem se mi to moc nezdá, možná u rychlosti, ale u vzdáleností je to celé nějaké rozhozené.

0/0
4.8.2015 13:45

J93a22r80o38m90i32r 93F94a71r94e41k 4762673577

WoT nenici existence modu, ale pristup WG, kdy WG predstira, ze to neni jejich problem. I kdyz ted si nejsem jisty, jestli vubec WG vnima toto jako problem.

WoT nici v prve rade hraci samotni (byt jim WG obcas zdatne sekunduje).

+5/0
4.8.2015 10:16

M80i64c49h38a14l 32P90a95v25l16á49t 9163603534189

A Vy jste nezaznamenal, ze s mody ve WoWs je to nastesti jinak a ty neferove maji smulu? (Napr. i ten trapny aim bot, ktery byl kazdemu mimo cvicenych opic uplne na nic, uz davno ostrouhal. Jeste pred koncem CBT.)

+1/0
4.8.2015 11:09

J37a59n 26H85á78l49a 8115915630947

Zatím jsem zaznamenal akorát to (naposledy jsem byl na forech cca před týdnem), že se vývojáří stále tváří, že se jich to netýká (stejně jako se to děje ve WOTu).

0/0
4.8.2015 11:14

M18i65c97h74a88l 17P63a23v38l74á18t 9543843604449

To jste zaznamenal spatne. Uz na konci CBT bylo znemozneno fungovani modu neautorizovanych ze strany WG. Takze napriklad Aim Bot skoncil. (Ze to nevedi nekteri hloupi hraci, kteri vycitaji hackovani v chatu kazdemu schopnemu souperi, to je vec jina..)

0/0
4.8.2015 14:24

J76i70r30i 83H22u83b81k87a 1443276864145

Pravda, ty křižníky jsou hodně über - obzvláště když stojí s BB proti CA vyšších tierů, to se člověk dostane do velmi absurdních situací - třeba expit na tieru III se South Caroline to je jedná velká frustrace - pomalé je to, křižníky protivníka mají větší dostřel i rychlost....nejednou se mi stalo, že se dostal do křížové palby dvou Phoenixů a ti mě rozebrali HEčky...a co teprv, když se objeví někdo, kdo ví jak používat APčka, to jsem nestačil mrkat, jak by ta loď byla z papíru a neměla dvojnásobnou ráži hlavní výzbroje...

Další věc co mě naprosto dostává jsou torpédová letadla - že nedělají žádné opravdové torpédové nálety to bych ještě pochopil, motají se nad hlavou docela dlouho...ale že jsou schopny hodit torpéda mezi loď a ostrov, mezi kterými je jeden a půl délky križníku, to hraničí ze zázraky....prostě to hodí jednu délku lodě broadside...je jasné, že WOWS nemá s realitou zas tak moc společného, ale tohle je jak bojovat proti UFO.

Bombardéry jsou to samo, je úplně jedno jak člověk s tou lodí manévruje, prostě je mu vylosován nějaký damage...nepodařilo se mi zatím se vyhnout.. To je divné.

Jinak taktiky se najde dost, velká věc je to hrát s více lidma, je to obrovský rozdíl...Podařilo se nám takhle ve dvou s tier IV BB přežít boj s 4x CA, 2x DD a 1xBB.

Takže hra celkem fajn, oproti WOWP lepší taktizování a ne jen masomlejn.

+2/0
4.8.2015 12:08

M26i50c71h12a25l 48P46a50v37l81á39t 9273413594979

K tem bombarderum.. Pokud jde o TB, tak zaklad je manevrovat pred jejich priletem. Pokud reagujete az ve chvili, kdy vidite torpeda, zaspal jste o minimalne 30s a uz s tim nic neudelate.

Obecne krizniky OP nejsou. Ale souboj SC se dvema Phoenixy nemusi pro BB skoncit dobre, o tom zadna. Podobne by to ale vypadalo i opacne.

0/0
4.8.2015 14:27

J96i40r78i 61H50u71b10k28a 1143336304425

No upřímně, 30 vteřin je u BB tak asi čas že z levé zatáčky začne zatáčet doprava, co jsem tak koukal, tak ty torpédové letouny nedají nějak najevo že budou torpéda házet "TEĎ", prostě přeletí ve formaci 100m nad lodí a najednou jsou ve vodě torpéda 150m od lodi...no snad to do finální verze upraví tak, že ty torpédové bombardéry budou dělat opravdové torpédové útoky a že to z jejich chování bude jasné že útok nastává...a ta torpéda mezi ostrovem a lodí, to je úlet jako prase..:)

0/0
4.8.2015 16:24

M20i94c81h25a86l 54P89a75v18l22á34t 9453513694219

Zkuste hrat za letadlovku, uvidite sam. Fakt ten manevr neni takova veda. Na to tema existuje na YT i dost videi.

Mimochodem ona jedna zatacka vetsinou bohate staci. Ale musite ji provest, ne se na to vykaslat.

0/0
4.8.2015 23:17

T97o36n43d47a 53H94e51j32l88í47k 1868173529757

Hrál jsem to, přišlo mi to až příliš pomalé a hlavně špatně ovladatelné lodě. Moc ostrovů. Možná se to změnilo, ale spíš asi ne.

Taktika poměrně jednotvárná.

Za mne je lepší si zahrát NavyField II, ten má mnohem víc lodí, mnohem víc taktiky a lepší ovladatelnost. Sice není v pohledu první osoby, ale o to vítězí taktika. A má ponorky, stejně jako parašutisty, mariňáky na obsazování základen.

A málo lidí ho taky nehraje. Buď přes Steam, nebo vlastní klient.R^

+1/0
4.8.2015 9:41

F77i71l83i20p 24K25o17r26v86a57s 8116533154180

Lodě ve WoWs jsou velmi podobně ovladatelné jako ty reálné. Je to o něco přesnější zpracování než tanky ve WoT. Tam se dá jít o dost blíže realitě (jako šlo WT), nicméně i tam šlo o to, že WoT byl první na poli p2w (f2p)... 

Obecně vzato tak, jak auta reagují okamžitě a ono "simulování hmoty vozidla" co zavedly NFS je zkazilo, tak lodě reagují pomalu, obzvláště když vezmete v úvahu jaká masa to je, a jak velké jsou ovládací prvky.. Navíc na lodi nastavit kormidlo nejde tak rychle jako v autě otočit kola.. Ne, lodi prostě jezdí po vodě ve "smyku" když zatáčí, a mají setrvačnost jako noha, takže tohle nekritizujte, není to špatně.

+3/0
4.8.2015 11:10

T30o31n66d37a 15H29e39j16l16í96k 1868943659107

Ale ano, ta setrvačnost tam má být. I v jiných hrách se s lodí neotočíte na místě....

Avšak v kombinaci s těmi mapami, co nabídli, je to zcela krizová část hry. když je půlka mapy ostrovovatá, že se jí je lepší vyhnout, protože se tam ani neotočíte, tak je něco špatně.

0/0
4.8.2015 15:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.