Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Počet předplatitelů World of Warcraft klesl na 5,6 milionu

Počet předplatitelů on-line hry World of Warcraft klesl ve druhém čtvrtletí 2015 ze 7,1 na 5,6 milionu. Nové hráče chtějí autoři oslovit i prostřednictvím připravovaného filmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M90i23r72o97s33l28a56v 44K25r79a72h92u86l44í60k 6277854534

nevím no, mě příjde že wowko opravdu dožívá. Ten sub prostě dnes už moc nefunguje. Kdyby šlo platit jen za odehrané hodiny tak by to hrálo asi více lidí. Ale hodně lidí jako já si určitě řekne, že když se k tomu dostane na 4- max 10h měsíčně, tak je zbytečné to platit a hrát to... 

Přijde mi, že ve wowku už zůstává jen takové to hardcore jádro a to víceméně totálně vytlačuje nováčky. Ono to nikoho nebaví, když jdete dung a  potkáte 3-4 lidi co ten dung jdou po miliontý a vy poprve... jen vás buzerují a nebo rovnou kicknou...  MMORPG hry mají být o zážitku, kooperaci, komunikaci a ne o hardcore min maxerech, kteří každou takovou hru pohřbí. To je imho hlavní problém prakticky všech MMOs dneska. I ESO hraje valná většina min maxerů, takže i když máte namluvené dialogy tak 90% těch kktů to prostě odkliká a vy je pak "zdržujete".

Dungeon finder tu hru imho rozbil úpně. Protože je to nejefektivnější exp. Ještě je za to bonus exp atd... odměna za lenost mi přijde jako strašně divný systém :-)

+2/0
6.8.2015 13:53

H14y45n70e59k 63Š70l50a91h71ů15n12e12k 4599333746199

97 % hráčů ve WoW jsou casualové.

0/0
6.8.2015 14:52

M44i28c46h17a22l 74T82o68m73á92n54e21k 9977599306

uz jsem to psla kdysi davno, tohle neni hra na hrani 4 hodiny tydne , natoz jak pisete mesicne, touhle hru chce hrat aspon 20 hodin denne, je to MMO ne nejake single RPG, jako je to ekne lognout jednou za mesic na dve hodky postavu, projit zase o kousek dal treba z lvl 20 na lvl 23 ale o tom ta hra skutecne neni

0/0
7.8.2015 6:03

J30a84n 15N80o51ž31i97č50k66a 1940315689323

Blizard sice tvrdí jak je spokojen ze systémem raidu  flex vs mythical, ale tím, že dal strop na 20 lidí tak rozbil dost guild. Teď pokud nemáte v guildě stabilně 25 hráčů se na endgame content nedostanete v té nejobtížnější úrovni.

0/−1
5.8.2015 12:28

H69y15n45e53k 56Š78l32a84h43ů26n79e21k 4899583616139

Teď je max jenom 20 hráčů? To je dost slabý, pamatuju čtyřicítkové raidy. 25 hráčů bylo podle mě optimální.

+1/0
5.8.2015 23:45

T49o29m17á66š 33B60a79y60e81r 1174231224591

Existuje nejaky propocet s kolika predplatiteli je pro Blizzard rentabilni provozovat servery a platit vyvojare? Neni to cislo nebezpecne blizko?

0/0
5.8.2015 12:01

P23a47v16e38l 39K22u93r70a68l 8774803782199

myslím že bliz potřebuje tak milion předplatitelů... ale ruku na srdce - s tím kolik narejžoval ho to myslím nemusí pálit. WOD je celkem důstojné ale prostě hra se postupně přežívá...

Blizz si zas udělá starcraft, vydá overwatch, další balíky k Heartstone... a zkusí další Diablo.

0/0
5.8.2015 13:07

M40i35c53h77a12l 11T89o83m42á44n50e17k 9497619906

neudela, dalsi datadisky do WoW, dalsi WoW filmy a pak jako pecka Warcraft 4 a doufam a na to next gen MMO

0/0
6.8.2015 1:51

M33a93t42ě41j 25Š55p14i13r85y50t 9304805790344

Velmi pochybuji, že bych WoW opět začal hrát i bez předplatného jako F2P. Kdyby nicméně vytvořili server pouze pro TBC/WOTLK, začal bych nad tím uvažovat.

+2/0
5.8.2015 11:35

T39r88u80n23g 55D58u78o69n97g 74T78h70a52n72h 5858245154447

No existuji free servery, nektere maji end game content celkem skusne nacriptovamy.Nevim jestli vam je muzu vypsat, aniz by me smazali, ale google by vam porasdit mohl.

0/0
5.8.2015 12:13

J78a61n 54N22o73ž77i91č68k19a 1540725539713

kupujte gtime za goldy a mate to zadarmo dneska mesic hrani stoji cca 45 - 48k goldu.

0/0
5.8.2015 12:24

M21a19t70ě86j 85Š71p46i51r86y22t 9614515690544

Nepochopili jsme se - myslel jsem to tak, že bych se nevrátil ani kdyby z offiku udělali F2P a nemusel jsem nic platit. Nemám problém platit, ale v současné době mě na WoW naprosto nic neláká.

+1/0
5.8.2015 14:47

H11y50n68e34k 33Š94l17a16h12ů41n70e79k 4369493126859

Taky tak. WoW bylo nejlepší v době TBC + WoTLK, i na Vanillu mám krásé vzpomínky V Jó, nedávno to bylo 10 let...

+2/0
5.8.2015 23:47

J66i60ř36í 86V92y98š15í31n 6989123535929

Zlata era TBC a WOTLK uz se podle me nevrati. Kvalita produktu postupne klesa a pokud se podivam na Cata a nasledujici DD tak si myslim ze uz to moc nezachrani. Zustane tam nake jadro HC WoWkaru postupne se zlouci mene zalidnene servery a necha se to dozit.

+1/0
5.8.2015 10:45

M19i17c53h71a14l 52T67o72m11á47n70e22k 9107419816

jenze oni to nechteji nechat jen dozit, planuji filmy, zrusili nebo zacali od znova vyvoj next gen MMO a ze zbytku bude overwatch, navic dali jasne najevo ze chteji davat datadisky rychleji za sebou, coz bude cca jednou rocne, budou to ryzovat podle me jeste hodne dlouho, jen ted proste udelali podruhe za sebou to same, protoze tanaan, je timeless isle verze 2 jak bylo na konci Pand, podle me by tomu mohla hodne pomoci azshara, vetsina enemy jsou horde nebo demoni, kdyby udelali raid vs highborne az uz diky cavenrs of time ci nove hrozbe, vratili to do azerothu, mohlo by to ziskat novou stavu, + dodat poslenidno ze tri prastarych zel, kdyz uz tu byl CThun a Yogg Saron a minimalne by meli silny pribeh jako melo TBC cele, a Wotkl v Ulduaru a ICC

0/0
6.8.2015 1:50

M31a83r98t14i84n 24B98e28n62e45š 3472557974969

Že kvalita WoWka klesá je takový všeobecně rozšířený omyl. Já měl taky nejradši TBC, ale tady hraje hrozně velkou roli nostalgie a fakt, že člověk byl tehdy o 10 let mladší, stejně tak herní scéna byla o 10 let mladší, a náš tehdejší pohled byl prostě jiný. Skutečnost je taková, že s každym datadiskem ta hra šla o velkej kus dál. Počet předplatitelů klesá prostě proto, že nikoho už nebaví hrát 10 let starou hru, nikoliv proto, že by produkt nebyl kvalitní. Zároveň konkurence je v herním průmyslu dneska silnější, než byla před deseti lety. Je to pořád dokola ten syndrom "staré hry byly lepší." Nebyly, akorát jsme byli mladší a nebylo s čim porovnávat.

+1/0
7.8.2015 4:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.