- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V pokracovani by hlavne mohli rozsirit moznost strategickych prvku, aby to nebylo tak nalajnovany jako u jednicky. Taky by se mohl pribeh vydavat podle rozhodnuti hrace ruznymi smery. MEC soldiers (kdo mel datadisk Enemy Within) by mohli mit vic na vyber ze zbrani. A ty ruzne tanky a vznasedla byly v jednicce uplne k nicemu, MEC soldierovi se absolutne nevyrovnali,ani nepriblizily. Ale hra je to super i tak!
dle mého bylo nejlepší xcom1 terror from the deep kvůli pokročilé imělé inteligenci a vyvyjejici se psycyhice nepřátel a vojáku, panikařili .. kolikrát střelili vlastního když se tam objevilo moc nepřátel najednou nebo omylem odpálili granát to byla zábava, snad bude xcom2 taky takovy, chce to tam hlavne ten ukazatel psychiky
Já měl nejradši Apokalypsu, podle mě je to strašně podceňovaný díl série.
strategická část je v xcom1 strašně malá, přitom už v ufo z roku 94 právě ta strategická část byla to nejlepší na celé hře....
Dejte všechno na automat , vynalézání a podobně , a v boji stačí toto: pohyb, skrčení, střelba dávkou a jednotlivě , nabíjení , hod granátem. To se bude prodávat samo .
Vynalezani a budovani zakladny je neoddelitelna cast hry, nedelat z toho akcarnu!
Ještě stále mají dost času na to, aby hru komplet domrskali. Určitě vymysleli jinou hovězinu namísto vypouštění satelitů.
Ekonomika prvního XCOM byla otřesná, snad se to ve dvojce zlepší. Hodně zlepší...
Hlavne aby to s tou snahou o osloveni kindosu neprehnali. Uz minuly dil byl v tomhle smeru bohuzel na hrane, uz kvuli te konzolovitosti.