Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mad Max v prvních recenzích: nedopadlo to podle představ

Bitvy s vozem i mimo něj, sbírání šrotu či obsazování nepřátelských pevností. Herní Mad Max láká na brutální život v pustině. Podle prvních recenzí se však potýká s repetitivní náplní a nudnými souboji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M12i11c72h25a18l 16T31a19r71n80a60j 2985784971373

No lidé na Steamu jsou z optimalizace velmi nadšení, takže po této stránce to vypadá dobře ;-)

0/0
2.9.2015 14:31

V57l25a12s35t66i84m37i68l 65S59v47o57b40o90d35a 7903578325854

Pro koho se dnes ty hry dělaj? Pro chovance Jedličkova ústavu? Rv

0/−2
1.9.2015 22:32

A82l35e10x17a14n44d52r 74C27h22y48t82i81l 2554612835241

Pro lidi, kteri tu hru koupi.

0/0
2.9.2015 12:13

V25l30a93s83t74i42m16i65l 69S58v89o28b45o89d13a 7753918255124

Já to bral jako nadsázku.

Jinak jak se to vezme. Můžu najmout marketingový tým, který udělá analýzu toho, jak vybraní zákazníci chtějí, aby hra vypadala. Tím vytvořím max. průměrnou, spíše však podprůměrnou hru.

Tohle všechno hodím za hlavu a vytvořím hru pouze podle své vize - vize vývojáře. Tím mohu vytvořit i legendu.

Dříve se dělaly hry dle druhé možnosti, dnes se dělají hry zejména dle první možnosti - porovnejte jejich úroveň ;-).

Prodávat se bude pochopitelně oboje, jedno jest, jestli to, či ono méně - tomu lze přizpůsobit náklady na vývoj - hra např. nemusí mít sekci "autoři hry" dlouhou, jak hollywoodský film ;-).

0/0
3.9.2015 10:36

A56l18e96x89a24n19d19r 55C27h76y65t11i77l 2174212745361

Rekneme, ze nelze srovnavat stav tehdy a dnes. Je obrovska konkurence, udelat originalni hru, ktera by se stala legendou, je velice narocne. Her je nesmirne mnozstvi, temata jsou hodne probrana, principy se vicemene opakuji. 

Je treba zminit, ze vize vyvojare nikdy neznamena, ze hra bude mit uspech. 

Nevim, jak mam porovnat uroven jednoho a druheho. Vzdy mi prijde privetivejsi zjistit, co vlastne hraci chteji a pak jim to umoznit. Napriklad jsem si pral Zaklinace 3 presne takoveho, jaky se mi dostal. Nebo mam nejakou predstavu o sermu v Kingdom Come a jen ocekavam, jak to bude hratelne. Kazdopadne opet tvurci plni muj sen na realnejsi souboje (vzhledem k tomu, ze mam s historickym sermem docela slusne zkusenosti, je tento faktor, v pripade uspesne adaptace, velike lakadlo). 

Takze kdyz to vezmu kolem a kolem, v temer kazdem roce se nam objevi nejaka vyrazna hra, ktera se da oznacit nalepkou 9,5/10 a to muze byt hodnoceni prumerne. Pro nekoho to bude hra legendarni, pro nekoho ne. Hodnoceni je subjektivni.

Teorie, kterou popisujete v druhem odstavci, podle meho nazoru takto nefunguje. Repektive mam problem s posledni vetou tohoto odstavce.

0/0
3.9.2015 12:24

V37l11a17s91t93i51m44i85l 61S55v80o32b45o16d88a 7403588365164

No, já jsem přestal hrát hry asi částečně proto, že jsem z toho vyrostl, ale zcela jistě také proto, že řada nových her nesplnila vůbec má očekávání. Nicméně fakt je, že jsem se dost věnoval i hraní různých (amatérských) modifikací do her a ty sršely řadou skvělých nápadů (na rozdíl od komerčních titulů).

Jakou větou přesně? Můžu být klidně více konkrétnější.

0/0
3.9.2015 17:08

A28l39e79x74a65n86d88r 87C13h56y21t21i34l 2254752475901

Presne veta:" Tím vytvořím max. průměrnou, spíše však podprůměrnou hru.". Naopak naslouchani fanouskum pomuze leckdy vytvorit skvost, jen je potreba vyuzit potencial a dobre zvolit pouziti. Je jasne, ze se neda pouzit vsechno, ale leckdy maji prave ti fanousci neotrele a zajimave napady.

0/0
4.9.2015 13:35

V18l19a62s65t61i14m61i62l 37S33v80o69b76o70d29a 7803158555954

Ano, to je sice logická úvaha, problém je, že takhle to obvykle nefunguje. Tyhle věci dělá marketingový na základě marketingových výzkumů, které pracují s nějakou omezenou skupinkou lidí, mnohdy ještě zcela špatně vybranou - v tomto případě, pokud takový výzkum nazveme produktem, tak lze zcela jednoznačně říci, že byl firmám prodán zcela nesmyslný produkt.

Uvedu nějaký příklad. Např. hru Operation Flashpoint. Nenechte se mýlit, to co vytvořil vydavatel této hry poté, co se od něj oddělili její původní autoři (kteří pak šli dělat svou Armu), nebylo naplnění nějaké vize - byl to typický marketingový produkt. A výsledek? Srágora.

To, co pak uspokojilo tolik fanoušků - tj. Arma, vlastně nebylo nic, co by se nějak zvlášť lišilo od úplně prvního dílu Operace Flashpoint - a tento první díl byla ryzí vize těch dvou bratrů, co na té hře původně dělali.

Není to ojedinělý případ - podobný osud brzy postihne např. Mafii 3.

0/0
4.9.2015 18:16

V57l36a51s15t15i62m41i39l 49S44v56o16b68o68d96a 7323488725494

... tak, že Mafie 3 bude srágora. Autoři původní OF měli naopak velké štěstí, 2K Czech právě vůbec - dneska je jen dodavatel technických řešení pro nějakou pobočku v USA (nebo kde) a původní autor Mafie už z 2K Czech dávno pláchnul, čemuž se pochopitelně nelze divit.

0/0
4.9.2015 18:21

A66l35e27x21a37n63d17r 28C36h84y91t40i28l 2684782895641

Mno, OPFP byl pokud vim oznacovan jako jedna z nejuspesnejsich ceskych her sve doby. Me to nebavilo, ale nebavila me ani Arma, takze nejake realne simulatory me proste neberou a je to muj problem. Ale oznacit OPFP jako spatnou hru, to chce poradnou odvahu.

Co bude v Mafii netusim, takze netusim jaka to bude hra. Nikdy nevynasim soudy drive, nez mam moznost si to vyzkouset. Nebudu to delat ani ted.

0/0
4.9.2015 21:40

V65l14a57s13t30i74m21i28l 79S26v22o11b78o48d79a 7173658885704

Ne ne, nemyslel jsem původní OF právě, myslel jsem toto:

https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Flashpoint:_Dragon_Rising

Pokračování původní hry poté, co se od vydavatele oddělili původní vývojáři a hru dělalo jen vydavatelství původní hry (tj. první díl jen vydávalo, nikoliv vyvíjelo).

0/0
6.9.2015 23:13

A39l24e24x51a96n43d14r 53C57h13y38t46i88l 2774422655441

Aha, jak rikam, OPFP me minulo vicemene kompletne, cili neposoudim a ani nedokazu reagovat.

0/0
7.9.2015 9:22

P25e45t46r 60T16i91c56h46ý 4940271565464

Dnes jsem to nainstaloval a odehral cca 3 hodiny. Stereotyp se nedostavil (zatim). Grafika pustiny je moc povedena. Ale pokud jste hrali jakykoliv dil batmana, hru znate.

0/0
1.9.2015 17:25
Foto

J22i33ř62í 79K18a59r49á51s62e59k 1683252312631

Film už mám za sebou, takže na hru se těším jak malý děcko. Rage od iD mě bavil, ale není to hra, ke které bych se vrátil. Borderlands 2 mě taky bavila, takže když to bude kousek od toho a kousek od toho, tak budu spokojen. jdu se mrknout na HW požadavky, snad to rozjedu.

WITNESS ME!

0/0
1.9.2015 16:05

P24e51t79r 32T32i45c82h45ý 4910291525204

Minimum:

OS: 64 bit: Vista, Win 7, Win 8

Processor: Intel Core i5-650, 3.2 GHz or AMD Phenom II X4 965, 3.4 Ghz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660ti (2 GB Memory or higher) or AMD Radeon HD 7870 (2 GB Memory or higher)

DirectX: Version 11

Hard Drive: 32 GB available space

0/0
1.9.2015 17:26

J33a32r66o14s12l26a57v 16P44l79a74c66h79e28t92k23a 7806656766309

OMG. Jak to muze mit takovy pozadavky, kdyz to bezi i na tech pleckoidnich konzolich? To zas nekdo zprasil PC port.

0/−1
3.9.2015 10:07

P39e51t76r 14T66i71c93h21ý 4630761415434

Recommended:

OS: 64 bit: Win 7 SP1, Win 8.1

Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz or AMD FX-8350, 4.0 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (3 GB Memory or higher) or AMD Radeon HD 7970 (3 GB Memory or higher)

DirectX: Version 11

Hard Drive: 32 GB available space

0/0
1.9.2015 17:26

V37l97a36d27i84m57í56r 51T67e24n28k44r76á23t 6518143525685

ouuu...anti-potato much 8-o podle gameplay to zase tak lahodně nevypadá na takovýhle nároky....

mno zase se někdo vysé**l na optimalizaci a rve to přes výkon Rv

tak snad to dopadne lépe než poslední PC release v podaní WB studia...right Batman ;-D

0/0
1.9.2015 18:11

A63l35e52x31a80n80d54r 61C47h40y32t45i52l 2674482415381

No hodnocenich na Steamu jsem se docetl, ze je to optimalizovane dobre

+1/0
2.9.2015 12:13

T81r90u75n38g 32D19u34o62n24g 32T42h37a53n29h 5898685934227

No, nejdůležitější bude jak se to bude líbit nám. Každý má holt jiné chutě, co se líbí někomu se někomu jinému zase líbit nemusí.

 WITNESS ME!

+2/0
1.9.2015 15:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.