- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Unreal je srdcovka. První FPS co jsem hrál po síti na GameZone.
Toto UT hraji od dubna/května tohoto roku, je to moje první on-line hrané FPS/arena shooter, i když jsem své doby hrával předchozí díly offline. Rozhodně doporučuji nedívat se na toto UT jako na hru, která někdy jednou vyjde. Už teď je velice dobře hratelná a velmi zábavná a už teď můžete sbírat skiny a předměty na vzhledové vylepšení postavy. Např. teď běží 1. sezóna a až na konci měsíce skončí, nebude už možné tyto předměty získat jinak, než na trhu.
Musím potvrdit, že i za ten půl rok, co aktivně hraji a sleduji scénu, tak se mnoho zlepšilo:
- zbraně - dokončili sniper rifle, mají skoro hotový rocket launcher, link gun a ješte než jsem začal hrát stihli enforcer, shock a flak. Hodně zapracovali na vyvážení zbraní, které bylo v některých buildech všelijaké. Momentálně je Flak canon trochu overpowered na blízko, ale jinak se jim podařilo skvěle vybalancovat zbraně bez pocitu nerfu.
- mapy - Outpost32 není jediná hotová mapa, od září to je i CTF-Pistola, CTF-TitanPass, CTF-Face a ještě z dřívejška to byla komunitní mapa DM-Lea. Většina map jsou jen "shell" verze, ale za to je na nich lepší FPS i na mém slabším notebooku (100+ FPS).
- UI a netcode - mají skvělý ping compensation systém, který umožňuje férově, nakolik to je možné, vyvážit pingy, když dohromady hrají hráči z Evropy a Ameriky - ale najdete mnoho evropských serverů, takže to není tak podstatné, pokud nehrajete ve 4 ráno.
- levely - Levelovací systém je motivační a podle mne povedený. Cílí podle mne na hráče hrající průměrně 4-5 hodin týdně.
Hru velmi doporučuji. Pokud se sejdou dobří hráči a dobré týmy, tak to je zábava k nezaplacení - a to přitom je a bude celá zdarma.
Jen netuším, co píše autor o nějakém konspiračním úniku hry na počátku. Autoři se prostě rozhodli pro jiný obchodní model a od té doby je UT volně dostupné. Souvisí to i s uvolněním Engineu. Já neplatil za půl rok ani korunu.
Ten unik zacal loni v lete, kdy to bylo dostupne jen lidem, co si platili pristup k Unreal Engine 4 (uz i to je ted zdarma). Trvalo to tydny, nebo nekolik malo mesicu. Pak uz hru zacali vydavat oficialne primo lide z Epicu.
v článku se zmiňujete o nových mechanikách, nešlo by to více rozepsat? takhle je ten článek takový nemastný neslaný.. prostě jen říká, že je unreal..
Ono tam zas tolik novinek neni. 1) V deathmatchi uz neni globalni timer na zbrane, ale pocita se vam to individualne... tzn, kdyz se znovu narodite kazda zbran je dostupna a teprve od sebrani se pocita tech cca 30 sec. 2) V duelu si pokazde vybirate ze dvou spawnpointu. 3) Dodge jumping jde o steny retezit, neni tam delay jako pri skakani po zemi. 4) Nova zbran na blizko ma jako sekundarni mod odpalovani nepratelskych projektilu, ale je potreba to dobre nacasovat. 5) Je tam progression system na unlocky vizualnich veci a do solo hry pridali challenge. To je tak asi to hlavni, co me momentalne napada. Nejake novinky tam jsou, ale hodne se to drzi predchozich dilu.
jsem asi divnej, ale mě se ta grafika líbí tak, jak je. Z ut2003 dál jsem měl vždycky pocit, že designéři zaplácali úplně všechno efektama čistě jen proto, že mohli.
jj vypada jako z quaka.. konečně ;)
Stejně všichni tyto quakeovky hráli s co nejvíc ořezanými efekty, aby přehlednost byla maximální.
Nechci zbytečně kritizovat, ale ta obecná čeština ve videu mě zabíjí. Je to možná bližší "prostým lidem" (hlavně těm v Čechách) a působí to uvolněně, ale tak, je to žurnalistika, mělo by to snad mít nějaký jazykový standard.
Naopak, za jakekoliv konstruktivni nazory budu rad. Je to prvni video a nejakou dobu budu hledat formu pro vsechno - jazyk, praci s hlasem, zpracovani videa... Ale priznam se, ze v tuhle chvili k tomu pridavat jeste spisovnou cestinu uz je prilis. Mozna na to casem dojde, ale zpocatku se chci soustredit spis na zlepsovani projevu, co se tyce intonace a dynamiky reci.
Akorat nechapu, proc ve videu neni ukazana zminena "hotova" mapa Outpost 23...
Protoze ji muj pocitac nezvlada nahravat s rozumnyma fps. :)
Vypadá to dost tuctově.
quake 3D....nejlepsi strilecka...kam se hrabe vsechno ostatni ;)
To jsem si říkal hned u dalšího Unrealu a s dalšími díly mě to příjde jen horší. UT99 měl zkrátka JEDNODUCHOU a PŘEHLEDNOU grafiku a pro mě nadále bude nejzábavnější arénová střílečka vůbec.