Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Prvních dvanáct minut v postapokalyptickém světě Bedlam

Podívejte se, jak vypadá prvních dvanáct minut v postapokalyptické tahové strategii Skyshine's Bedlam. Ukážeme vám průzkum okolí, ale i tahové bitvy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J14a31r56e50k 64J46a71k68u91b39č67e51k 7689170478198

Dohrano... 

Na easy jde dohrat polovina hry, ta druha - mnohem tezsi se otevre teprve na normalni obtiznosti. Neni to spatne, nicmene hra je tezce nevybalancovana a obtiznost ve finalni fazi je tak vysoka ze je to az k smichu.

0/0
20.9.2015 15:17

J33a75n 50V45e42s49e30l62ý 7835368519217

Takže to je dosti podobné FTL jestli to dobře chápu, video si bohužel v práci nepustím :-)

0/0
17.9.2015 10:48
Foto

O17n25d25ř36e10j 17Z97a75c88h 3313250903312

Ano, ale Bedlam je bohužel horší, i když vypadá nádherně.

0/0
17.9.2015 10:55

M14i25r50o77s94l94a27v 11S27t13a42s50t16n58y 7714803356861

Hm, vypadá to fakt dobře. Jen se mi nezdá, jak v soubojích vždy využívá jen asi 2 vojáky.

0/0
17.9.2015 6:48
Foto

O80n20d30ř57e84j 23Z51a25c68h 3983490433442

Lze jich poslat méně, je pak lepší odměna. Ale používal jsem je hlavně jako křoví, abych ochránil snipera. A taky abych na videu neumřel hned na začátku :)

0/0
17.9.2015 9:46

M54i34r53o20s44l15a22v 15S40t55a92s16t97n21y 7924593116491

No, ne, já nerozumím tomu, proč v každém tahu můžete použít jenom jednoho vojáka, přijde mi to takové divné. To pak budu pořád používat jen jednoho nebo dva.

0/0
17.9.2015 11:10

P13a17v94e38l 20M21e83d66e64k 1630532791585

Míra má pravdu, to je vážně divné, myslel jsme, že se to nějak otočí podle iniciativy nebo tak něco, ale takhle má strana s více postavami výhodu jen ve větším HP poolu, páč se k akci dostane vždy jeden z každé strany.

0/0
17.9.2015 12:09

V11l76a69d97i94m80í14r 61K45r29i74s74t79e73n 7636772255398

Nemáte úplně pravdu. Teď jsem to dohrál na easy. Trik výhody více postav nespočívá ani tak ve větším HP poolu ale větším pokrytím polí možným útokem aniž byste se musel hnout z místa a ztratit jeden tah. Totiž trik spočívá v tom že to označení těmi křížky v pohybu nenaznačuje max. dosah útoku, ale jediný dosah toho útoku! Sniper má myslím dosah 5 polí, ale na menší vzdálenost než právě těch 5 polí prostě nic netrefíte, bez toho, abyste se pohnuli. Podobně jsou na tom i ostatní povolání. A fakt že postavy jsou na hrací plochu naházeny náhodně, vaším primárním cílem je ošetřit a rychle zachránit snipery případně ty protivníkovy rychle sundat. Alepoň tak se mi hra zatím jeví.

+1/0
18.9.2015 18:33
Foto

O31n18d97ř10e39j 36Z58a95c43h 3973600483562

Je to ještě jinak, když jste na řadě, máte pouze dva tahy - ale ne na vojáka, ale celkem. Jeden tah = pohyb nebo útok. Speciální vlastnosti, například hození atomovky, se do tahu nezapočítávají.

0/0
17.9.2015 13:02

M51i85r75o44s14l30a50v 94S63t29a44s51t71n75y 7634443416191

Vím, že to je asi prkotina, ale tohle mě docela odradilo. Obecné zjednodušení prvků by mi nevadilo, ale takhle dodrbat základy všech úspěšných tahovek mi přijde úplně zbytečný. Chápu, že ty souboje mají být rychlé, ale stejně...

0/0
18.9.2015 9:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.