- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to podle vseho port z Xbox One (coz je vysperkovany port z Xbox 360). Bude zajimave, jak se Wargaming popere s konkurenci v podobe Warthunder, ktery je na PS4 uz nejakou dobu k dispozici a diky propojeni s PC ma velkou hracskou zakladnu, kterou bude muset WoT na nove platforme teprve budovat.
Hmm, War Thunder už tam je delší dobu, pricip účtu je stejný, a na gamepadu jsou tyhle hry nehratelné. Je to vždy vidět, protože konzolista je před nickem označen hvězdičkou pro PC hráče je většinou na obtíž.... Předpokládám, že Wargaming to udělá stejně a v bitvě budou PCčkáři i konzolisti současně...
už když šli na XBox, řekli, že to budou "oddělené ekosystémy"
čili kdo hrál WoT a chce na XBox, tak musí založit nový účet a hrát odznovu proti dalším XBoxákům, s hráči na PC se nepotkáte...
Pony Slaystation nemám, ale ocenil bych podporu více jader procesoru pro PC verzi. Ostatně vícejádra jsou již na trhu přes deset let, takže i soudruzi v Minsku by si mohli povšimnout.
další co jen kopírují staré názory...... udělejte si test.... (návod pro W10, proc i5)
Spusťte si správce úloh(Ctrl+Alt+Del), záložka Výkon => vlevo z nabídky Procesor, pravým tlačítkem do grafu, Změnit graf na => Logické procesory
Teď sledujete využití procesorů...
Pustil sem si TS, WoT a dal si jednu bitvu s T34, rozjel se, chvíli hrál a po zničení skočil do Win tlačítkem.... procesory 0,2,3 jely cca na 60%, procesor 1 jel na cca 80%........
Kdyby to jelo jen na jedno jádro, asi by to vypadalo jinak....