- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty nove Need For Speedy taky uz za moc nestoji.
Pro mě byl strašnej průser poslední Command and Conquer kterej tu značku pohřbil. Tiberium Twilight byl strašnej provar už jenom protože naprosto ignoroval příběh přechozích her, zrušil stavění základen a prezentoval vám naprosto dememtní systém kdy jednotka není silná/slabá proti něčemu ale buď jednotku naprosto zničí nebo jí neudělá vůbec nic. Pamatuju jak jsem byl z toho naštvanej víc než z konce Mass Effectu
Konec Mass Effectu mě osobně nevadil, ale Tiberium Twilight bylo skutečně plivnutí do tváře téhle dnes již zašle značky... přiblbý crawleři a populační limity, no prostě konec.
Jinak mě osobně vadí všechny releasy posl. několika let Ubisoftem -- co vydají, to je v úplně tragickým stavu, viz. posl. AC:Unity nebo HOMAM7.
sorry za OT, ale nejsou už nějaké informace kdy UBI odhalí tu novou hru? mají tam cosi coming soon a je to live... tak by mě zajímalo kdy to spustí :-D
Napisete takovy zajimavy clanek a zapomenete na nejvetsiho predstavitele zfusovane legendy: Diablo 3.
Spravne cesky ma byt: nejvetsiho zfusovaneho predstavitele. Pardon.
Za mě je průšvih linie Age of Empires. Jednička byla na svojí dobu naprosto úžasná. Dvojka přinesla hromadu novinek a hltala sem jí prakticky stejně, jako kdysi jedničku. Trojka mě potěšila pár vychytávkama a novinkama, který už sice nezabíraly tolik, jako u dvojky... Ale i tak jsem měla AoE III ráda a strávila u něj desítky hodin.
No a pak přišla ta mobilní slátanina...
Vidite to. Zapomnel jsem na otresny experiment jmenem Age of Empires Online.
No ještě bych sem zařadil mobilní NFS protože to že se ta oblíbená značka nemusela vracet se dá říct o každém dalším díle od U2 (ne není to můj nejoblíbenější díl ale je poslední dobrej) a navíc ten na mobil je na tom asi jako DK a RCT ....delší dobu jste v menu než v závodech (které v průměru trvají 15 vteřin !), herní náplňí je zatáčení a pouštění dusíku (plyn je automaticky a brzdy tu nejsou...), šílená grafika bez možnotí nastavení i na mobilech které rozjedou daleko lepší kousky + F2P model nemůže dopadnout nikdy dobře
Tak Armikrog sotva vyšel, věřím, že to autoři ještě opatchují.
Chyby mozna ano. Ale napriklad britsky Eurogamer pise: "Armikrog fails as an adventure, a story, a Neverhood successor, and on any other level you might have hoped for."