Diskuze

Jsou to značky, které jsme zbožňovali. Ale vracet se raději nemusely

Vybrali jsme sedm klasických sérií, jejichž návrat se příliš nepovedl. Část projektů vznikla díky komunitnímu financování a část zaplatily vydavatelské domy. Ani jedno se zatím nejeví jako lepší, či horší varianta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty nove Need For Speedy taky uz za moc nestoji.

0 0
možnosti

Pro mě byl strašnej průser poslední Command and Conquer kterej tu značku pohřbil. Tiberium Twilight byl strašnej provar už jenom protože naprosto ignoroval příběh přechozích her, zrušil stavění základen a prezentoval vám naprosto dememtní systém kdy jednotka není silná/slabá proti něčemu ale buď jednotku naprosto zničí nebo jí neudělá vůbec nic. Pamatuju jak jsem byl z toho naštvanej víc než z konce Mass Effectu

3 0
možnosti

Konec Mass Effectu mě osobně nevadil, ale Tiberium Twilight bylo skutečně plivnutí do tváře téhle dnes již zašle značky... přiblbý crawleři a populační limity, no prostě konec.

Jinak mě osobně vadí všechny releasy posl. několika let Ubisoftem -- co vydají, to je v úplně tragickým stavu, viz. posl. AC:Unity nebo HOMAM7.

1 0
možnosti

sorry za OT, ale nejsou už nějaké informace kdy UBI odhalí tu novou hru? mají tam cosi coming soon a je to live... tak by mě zajímalo kdy to spustí :-D

0 0
možnosti

J84i90r48i 86R74u11s75n63o36k

6. 10. 2015 14:28

Napisete takovy zajimavy clanek a zapomenete na nejvetsiho predstavitele zfusovane legendy: Diablo 3.

0 8
možnosti

J78i32r58i 56R46u62s38n88o36k

6. 10. 2015 14:29

Spravne cesky ma byt: nejvetsiho zfusovaneho predstavitele. Pardon.

0 0
možnosti

Za mě je průšvih linie Age of Empires. Jednička byla na svojí dobu naprosto úžasná. Dvojka přinesla hromadu novinek a hltala sem jí prakticky stejně, jako kdysi jedničku. Trojka mě potěšila pár vychytávkama a novinkama, který už sice nezabíraly tolik, jako u dvojky... Ale i tak jsem měla AoE III ráda a strávila u něj desítky hodin.

No a pak přišla ta mobilní slátanina...

8 0
možnosti

Vidite to. Zapomnel jsem na otresny experiment jmenem Age of Empires Online.

12 0
možnosti

No ještě bych sem zařadil mobilní NFS protože to že se ta oblíbená značka nemusela vracet se dá říct o každém dalším díle od U2 (ne není to můj nejoblíbenější díl ale je poslední dobrej) a navíc ten na mobil je na tom asi jako DK a RCT ....delší dobu jste v menu než v závodech (které v průměru trvají 15 vteřin !), herní náplňí je zatáčení a pouštění dusíku (plyn je automaticky a brzdy tu nejsou...), šílená grafika bez možnotí nastavení i na mobilech které rozjedou daleko lepší kousky + F2P model nemůže dopadnout nikdy dobře

2 0
možnosti

Tak Armikrog sotva vyšel, věřím, že to autoři ještě opatchují.

1 0
možnosti

Chyby mozna ano. Ale napriklad britsky Eurogamer pise: "Armikrog fails as an adventure, a story, a Neverhood successor, and on any other level you might have hoped for."

0 0
možnosti