Diskuze

RECENZE: Might & Magic Heroes VII zatím nekupujte, hra je plná chyb

Heroes of Might & Magic jsou pojem už dvě dekády. Obzvlášť pak třetí díl je považován za jednu z nejlepších her, které kdy vznikly. Sedmý díl chce být návratem právě k němu. Ale sedmička bohužel tentokrát nebude šťastné číslo. Hra je plná chyb a český překlad se také příliš nepovedl.

A víte vy, že se ani nedivím? Už jenom to, že to dělá Ubi, je známka "kvality".

1 0
možnosti

Celkem me rozhodilo ze souboj se zmenil v nekonecne obihani protivniku. Potom mam dost problem s balancem jednotek a dost mizernou pouzitelnosti streleckych jednotek. Pribeh me teda zatim vubec nechyt (mam odehranej castle a pul nekromantu) a ten komiks mezi misema je na vybliti. A co me vazne hodne vykolejilo bylo to ze za nekromaty sedi v ty rade anastazie. Nema to byt nahodou 200 let pred sestkama???

0 0
možnosti

HOMAM7 jsem si koupil a je to skutečně v takové fázi, že těch 1.300 Kč je vyhozených z okna. Hra se instaluje přes uPlay (12 GB) a následně se stáhne nový patch, který má 11 GB. Výsledkem je to, že kampaň funguje na starém systému (tzn. po levelu hrdiny dostanete dov. bod a ten si libovolně alokujete ve zmíněném kole - připomíná to H6). Naopak MP funguje na novém systému, že hrdina po levelu vybírá z 1-4 náhodně vybraných dovedností nebo schopností (např. Ekonomie je dovednost a každá úroveň Začátečník - Expert - Mistr obsahuje 0-3 podpůrné dovednosti). Toto má zřejmě připomínat H3, kde si taky hráč vybírá buď a nebo. Dále se s patchem změní funkčnost (nebo nefunkčnost) některých kouzel a změní se některé obrázky jednotek (např. kostlivci a duchové v Nekropoli).

1 0
možnosti

Jinak celkově je hra v žalostném stavu... mám velmi silný počítač přesto se hra spouští asi minutu, trapné "intro" a "(ne)animace" jsou popsané již v recenzi. Hned druhá mise v kampani za Akademii se nedá kvůli bugu dohrát a podobných bugů je plné forum. Některá kouzla nefungují jak by měla (slibovaný dmg se nekoná, heal nehealuje, odkrytí mapy někdy nic neodkryje), občas dochází ke ztrátě barev (čili během boje jsou jednotky vykresleny kontrastními barvami), dále občas jednotka nemůže postupovat po bojové mapě (má možnost jít pouze v místě, odkud začínala tah předchozí kolo), po postavení budovy v hradu už se budova nevykreslí na obrazovce města live (což je spíš kosmetický problém) a takhle by se dalo ještě nějakou dobu pokračovat. K tomu si připočtěte sakra dlouhé tahy nepřátel a zcela imbecilní AI (jednotky už samy neberou v potaz svůj pohyb po mapě jako v H6, kdy neutrálové dokázali být díky tomu občas výzvou, ale běhají automaticky max. počet vzdálenosti přímo před nosy mých jednotek) a AI obtížnost se pravděpodobně liší jenom v tom, kolik hrdinů bez jednotek daný hráč má...

Prostě Ubisoft je prznitel dobrých značek, nemohu si pomoct

2 0
možnosti

Po této recenzi jsem opět nainstaloval H3 a strávil u toho několik hodin a nemohl se zvednout ze židle :-)

Jako za mlada :-)

0 0
možnosti

Asi ne Unity moc nepoučilo.

2 0
možnosti

J90a21n 76K69o75h86l

9. 10. 2015 22:02

Vypadá to stejně jako ten předchozí díl.. ten byl pro mě nehratelnej. Kde jsou ty časy ručně kreslený grafiky..

0 0
možnosti

Vyzkoušel jsem i další díly, chvilku mě chyla čtyřka, ale nakonec jsem se vždy vrátil ke trojce. Sedmičku si asi odpustim.

1 0
možnosti

Recenze je až moc mírná, já bych dal jen 50% Za 50E bych čekal něco lepšího, než alfa verzi či ranou betu. Souboje jsou strašně nudný, HOMM jsem vždy nepoužíval autoplay nebo quick battle a tady to dělám stále, abych nemusel bojovat sám. Grafika je jako seprané triko a jednotky od sebe těžko rozeznáte. Města jsou nepřehledná, budovy skoro podobné a budovatelský strom úplný chaos. Vlastnosti hrdiny je dvojitý chaos ... prostě tohle se nepovedlo a nějaké patche to nevylepší.

1 0
možnosti

Ono to někoho překvapuje že je to plné chyb? Vždyť je to od Ubisoftu ;-D

5 0
možnosti

Tak Ubisoft je vydavatel ne? Moc do toho nevidím. Např Raymana legends a origins mi nikdo hanit nebude, myslím skvělé hry, takže prr ;-)

Jediné, co bych u legends vytknul je že když vyrobili žebříčky a možnost soupeřit online a poměřovat se jak dobře hopsáte, tak i po těch letech neošetřili cheatery kteří v žebříčcích mají nesmyslné časy.

0 0
možnosti

H90o42n67z81a 28P91o78s86t

9. 10. 2015 17:18

Nevím jestli je to mojí grafickou kartou a potřebuji nutně upgrade, ale grafika je vyloženě hnusná. Jediné pěkné jsou modely jednotek. Jinak je to všecko takové neostré, jak kdyby ty textury byly zvětšené z malých obrázů. Nejhorší je to město, nechápu, jak někdo může napsat, že je krásně vykreslené. Té stylizace je prostě příliš.

Souboje jsou nudné, všecky stejné, bojiště je čtverec, kde se nedá vůbec taktizovat, jediná překážka je občas vůz na kraji bojiště. Autoři se měli podívat na Eador, který má obdobný, ale skvělý soubojový systém. O návratu ke trojkám se nedá mluvit, spíš mi to připomíná pětky, ale je to víc koridor, kde je potřeba prostě dojet někam hrdinou a nic jako strategii nepotřebujete. HOMAM3 jsou asi nepřekonatelné. Pro mě je VII ještě větší zklamání, než předchozí díly.

0 0
možnosti