- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je ale smůla. Lara ode mě nedostane oblečení a bude muset celou dobu lítat nahá.
Mno. Jako hráč se toho příliš nebojím.
V singleplayeru to buď půjde, a vyšší obtížnost mi nevadí, nebo to nepůjde, a dřív nebo později se objeví nějaký mod, nebo crack, který to bude mít nastavené lépe.
V multiplayeru je to lautr totéž, jako když si někdo equip nebo power leveling koupil na e-bayi z čínských botfarem, a takhle jdou prachy někam alespoň trochu smyslupně.
Upřímně, pokud se veškerý obsah dá získat pouze hraním, tak v tom až takový problém nevidím. Otázka je, co to přesně znamená. Ony totiž itemy, které mají drop rate 0.000005% se také teoreticky "dají získat pouhým hraním"
Ach kde jsou doby ala IDDQD, IDKFA, dnes ty "Ultimate Shortcut" packy za $5-$10 jsou preci uplne to stejne cheaty...
Hrám p2w se vyhýbám a nadále budu vyhýbat.
On nekoho zajima multiplayer v Tomb Raider? tak to ctu asi poprvé...
On nekoho zajima tomb raider?:)
Kde presne je ten problem? U single playeru k tomu snad nic nenuti. Takze u multiplayeru? A i tam: proc je to problem? Ta vylepseni jdou ziskat i hranim, bez penez, ne? Takze problem je, ze souper je lepsi nez by jinak byl? Ale jak vite, ze nejakej konkretni souper vylepseni ziskal za prachy nebo ne? Jestli vam vadi, ze je souper prilis dobrej, tak holt smula, to tak bejva. Nezbejva nez vic makat. Nebo si najit skupinu znamejch, kteri nekupuji.
poblém je spravedlost. když budete závodit na 100metrů a soupeř si připlatí, aby měl jen poloviční trať a pak vás porazí, bude se vám to líbit?
Tahle nenažranost povede k tomu, že se hry zase začnou masivně krást ...
to je přesně moje řeč.
Jaké má výhody platící zákazník? Každou kravinu co chce musí zaplatit, mít účet na nějakém přiblblé službě aby si vůbec mohl zahrát atd...
pirát si ukradne co chce, včetně všech DLC unlocků a podobných blbostí a má to zadarmo
hlavně nechápu co ti manažeři v těch společnostech hulí za materiál.
Prudit s mikrotransakcemi u MP zaměřených her ještě pochopím. Protože tam si piráti moc nezahrají, ale kurnik u SP orientované hře to tam může cpát jen naprostý idiot. Je to jen výzva zákazníkům, aby daný produkt raději ukradli, protože budou mít plnohodnotnou hru bez zbytečných pitomostí okolo...
Fakt toto je maximální fail od Square Enixi a stejně tak všech ostatních (dívám se na tebe UBI)
Tahle móda DLC a mikrotransakcí mě neuvěřitelně štve. Kdyby ty hamižný svině vydali 1 pořádnej datadist za polovinu ceny původní hry tak ani neceknu. Tohle se mně líbilo u novýho Wolfa. Ale abych si i půl roku po vydání hry dokupoval útržky po 5 eurech abych se dozvěděl o co v tý hře vlastně šlo je na palici. Mám rád když hru dohraju na 100% a ne když po půl roce hru odinstaluju tak vydaj další DLC...
Je to opravdu s podivem kam se vývoj her a potažmo herní průmysl za svou dobu existence dostal?!Jsem jedním z těch, kteří hráli už na klasických 8bitech jako Sinclair ZX Spectrum nebo Didaktik Gama a M. Pak samozřejmě hraní na takových strojích typu 286,386 a 486 a prvních Pentium PC a hraní her jako Panzer General, Doom, Dune 2, Fallout ...... atd.
Navíc odklon od singleplayer her a tlak na multiplayer cílené tituly je mnohonásobně větší a když už je hra klasická single, tak min. v sobě má možnost síťového hraní. V začátcích tohle bylo právě naopak a multiplayer byl spíše bonusem a jen u doopravdu u těch Nej her.
Navíc se Vám nestalo, že jste hru dohráli za 2dny nebo při jejím zakoupení ste neměli problém se spuštěním, instalací nebo samotným chodem díky bugům a nedostatečnému otestování, tak jako dnes.
A ano herní klient typu Steam nebo Origin potažmo nové Win10 jsou jenom dalším prostředkem velkého bratra, jenž nás špehuje a nahlíží nám do soukromí.
Na druhou stranu musíme chtíc nechtíc uznat obrovský skok v rámci věrnosti zobrazování. Pokrok v herní grafice je prostě pecka.
To všechno na druhou stranu vykoupeno právě mikrotransakcemi, krátkou herní dobou, prázdnému hernímu obsahu bez příběhu, s tím související tlak na multiplayer a provázání se socíálníma sítěma, nutnost i-netového připojení a instalace herního klienta, problémy s instalací, spuštěním a bugy ve hře a další a další pro mě podstatné - , které degradují mnohé hry do průměrných až podprůměrných kategorií.Navíc se tohle mnohdy děje ve spojení s pokračováním předchozích úspěšných herních titánů.
Navíc vzpomínám na klasické vyzkoušení si hry přes volně přístupné tzv.DEMO ( škoda, že to později přestalo být víceméně stejné finální podobě samotné hry ).Budiž k dobru přičteno hernímu průmyslu nabídka vyzkoušet si v současnosti hru např. na Steamu na 2 dny nebo výrazné a časově omezené slevy.
Každopádně podle mě je více toho s nadsázkou né košér kolem dnešních her a proto hry opravdu vybírat s rozvahou.
Dneska to máte jednodušší, "vyzkoušíte" staženou, a když je to šunt, smažete.