- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to mi připomíná osud mého witch doktora. Hrál jsme rád Hardcore a jednou jsem ukončil hru a druhý den mi ukázala, že je můj milý hrdina mrtvý. To mne rozlítilo do běla protože mi navíc odpověděli, že mi postavu nemohou obnovit. Tak jsme dal diablu zbohem a přešel na tanky.
Fakt když nejsou schopni odfiltrovat technické problémy tak Hardcore režim strácí smysl. Ať se to nejdřív naučí naprogramovat.
Mne napadá spíše zavedení "soft" Hardcore, Tj že by měl dotyčný účet za určité časové období možnost okamžitě po smrti jednou jednu HC postavu oživit, např. 1x za půl roku. Není to moc, Vlk by se nažral, a koza zůstala celá. Ti co umírají jak na běžícím pásu, by umírali stejně a ten kdo má vypiplanou postavu a lag by to uvítal.
A proto běžní hráči HC vše "doublují" a sbírají vše 2x aby když jim padla postava, tak měli vše nachystáno. Vytáhnout postavu na 70 level je otázkou cca 15 minut.
Přitom by drtivé většině problémů se smrtí způsobenou lagy (na obou stranách) šlo zabránit tím, že když by hra na straně serveru detekovala výpadky spojení (nepřícházející pakety atp.) tak by se hra třeba na 15 zapauzovala (to by pomohlo i při zamrznutí a restartu PC atp.) Hráč by pak měl čas se znovu do hry připojit a pokračovat. Při brutálním výpadku připojení u providera by postava asi nakonec umřela, ale naprosté většině takto nesmyslných smrtí by šlo zabránit.
kdyz hraje hardcore musi s tim pocitat ne
Tak to pak není k hraní protože jalýkoliv HW problém nebo SW chyba ve správném okmažiku Vám odstřelí Vámi vypiplanou postavu natotata.
Nevíte o čem píšete a ti co Vám dávají plusy jsou také mimo.
Ano, takhle mi pár postav v D2 umřelo taky ... hold život jde dál (můj, ne ten postavy..)
D2 ale byla moznost hrat offline, v D3 to není.
Clovek, ktery sklada hudbu, je dle meho nazoru hudebnik.
Jejda, mne minulou sezónu takhle zvadlo cca 50% postav co mám "síni slávy". Dalších 30% postav zemřelo protože můj pc nebyl dokonalý (dnes už je), tedy kdyby měl Blizzard oživovat postavy co padnou kvůli lagům, tak by na to potřeboval jedno celé oddělení.
Má smůlu, chlapec. Hardcore znamená jeden život bez ohledu na to, zda ho ukončí postava ve hře, nebo mimo hru.
No a když Vám ji ukončí třeba chyba v klientu Diabla?