- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neurčitá upoutávka? Podle mě dobrý a prozradilo to docela dost.
Je celkem pravděpodobný, že se to odehráva po ME3 a určitě ne před ME1 a podíváme se do nějakých vzdálených končin vesmíru. Takže dvě zásadní otázky zodpovězeny (nebo alespoň napovězeny).
Jestli úplně nerezignovali na logiku a na minulou trilogii, tak existuje v zásadě jediná možnost, jak bude příběh vypadat:
Hráč bude členem posádky lodi na způsob nějaké archy (nebo spíš flotily takových lodí), která bude mít za úkol zachovat lidskou rasu v případě, že se nepodaří porazit reapery. Nějak se vymyslí, jak se dostat do jiné galaxie a tedy mimo dosah reaperů. Děj se bude točit okolo toho, jak si lidstvo - v nové galaxii zelenáč - bude budovat svoji novou pozici (tedy uzavírání spojenectví, průzkum galaxie, hledání zdrojů a kolonizace vhodných planet).
Myslím, že zatím vše tak nějak nasvědčuje, že to bude vypadat takhle.
Po akvizici EA BW stejně neudělal snad ani jednu dobrou hru. NEmám žádné očekávání a ME4 opravdu snad jen přístupem "před hraním vyzkoušet".
Docela souhlasím s panem Hortenem níže. ME1 bylo geniální a poctivé Sci-Fi, s atmosférou jak z Clarkových knih (to tady taky kdysi někdo trefně poznamenal) a promyšlené do nejmenšího detailu. Už jenom během hraní pročítat codex byl požítek, lahoda a slast. Bojový systém byl sicel ehce neohrabaný ale měl úžasný punc pocitu autentičnosti. Podle mne byl ve dvocje a trojce už jen horší.
Jediné zlepšení, co doopravdy přinesla dvojka byly lepší a masivnější dialogy (po každé misi jsem natěšený chodil po "kajutách" rpo novou várku ) a vůbec lepší příběhy invididuálních postav. Jinak rámcový příběh blbější, Zpronevěra Sci-Fi prvku (jaktože má nepřítel vůbec čas se vyhnout projektilu který by podle codexu měl být mnohonásobně rychlejší než střela z devítky a který navíc můžu jasně vidět?). ME3 jsem hrál od třetí hodiny fakt už jen z povinnosti. Nudná a šablonovitá hratelnost, dialogy spíš horší než v dvojce se sposutou stupidních nových postav (ten nabušenej hispánec) a ze strany scénaristů naprosto trestuhodná ignorace eškerých voleb hráče.
o DA2 jsem se kdysi vyjádřil že "byl by to ucházející interaktivní film bez toho otravnýho hraní mezi dialogama" o me3 (někdy 2) a DA:I sakumprásk taky to platí stejně tak beze zbytku. Not holding my breath...
fuj. "mezi dialogy" samozřejmě
Aspoň byste mohli napsat, že je to hlas Shepardové a ne Sheparda
Tak či onak, když jsem to slyšela, moje první reakce byla: "WTF???!!!"
Můžeme jen doufat, že z toho nebude další klon CoD. Už ME3 se k tomu hodně blížil a nebýt spousty výborných momentů v neakční části hry (zrovna jsem si pouštěl Tali a její "emergency induction port"), byl by to konec značky. Uvidíme - podle všeho současné vedení EA chápe, že vydělávat peníze nerovná se sprostě odírat platící hráče, tak snad máme šanci.
tak větší kravinu jsem na tohle téma ještě nečetl
Když jsem četl, že to namlouvá Shepard, myslel jsem, že to bude mužská varianta, přeci jen jsme mužskýho Sheparda měli 3 hry, ikdyž ta ženská verze byla propagována jen u 3 dílu. Takže neslyšet mužskej hlas Sheparda zklamání, jestli je to jen nějakej pošťuch od vývojářu, že by se mohl objevit Shepard a ve finále to nebude nic velkýho další zklamání. No Shepard, no Mass Effect.