Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rozhovor o Need for Speed: Takový přístup manažerů jsme vážně nečekali

Z povídání s hlavním designérem Need for Speed je zjevná jedna věc. Pro hru je vskutku zapálený a touží po spokojené herní komunitě. Navíc prozradil, že mu v tom až překvapivou měrou pomáhá vedení společnosti Electronic Arts, která hru financovala a vydala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25a51r84i96a16n 63K15r64a16l 6484942354717

citace: "Když jste zařízení vypnuli, všichni ostatní museli hledat nový server a obtěžovalo je to."

Dneska je to lepsi. Kdyz to vypneme my, tak nikdo zadny server uz nenajde a lidi si budou muset koupit novou hru.

+8/0
10.11.2015 11:24

J11i46ř15í 92Z76ý51k38a 9369643951340

chybí tam zásadní otázka ... kdy bude NFS:Porsche Unleashed, případně s jinou automobilkou s podobným zpracováním?

To byl pro mě nejzábavnější díl. Jet rychle, ale nenabourat, protože to pak znamenalo drahé opravy a to pak znamenalo nemožnost si koupit další auto. Bavilo i mě "překupnictví", kde se dal koupit otlučený vrak, demontovat z něj tuningové díly, osadit jej běžnými a prodat se ziskem dál.

+9/0
10.11.2015 8:06

M27a25r16e55k 45P97i75l71k93a 1266726659204

Porsche, underground 2, Pro Street. Hry co si rád zajezdím i na volantu do dnes

+2/0
10.11.2015 9:53

P74a63v84e24l 75R25o28t70n84á94g48l 1445199864589

Naprostý souhlas. Ovšem další díl jako PU určitě nebude, protože ze článku jasně plyne, že kořeny NFS jsou udájně v tuningu... Ten, jak víme, přisvištěl v NFS underground. Ano, v PU bylo také možné ladit auto a kupovat na něj díly, ovšem toto je pěkný příklad, kde jasně vidíme, že jaksi není tuning jako tuning... Byly to právě Undergroundy, které snahou zalíbit se tupým masám, zničily identitu NFS. Vizuální kraviny by ani tolik nevadily, ovšem to chování aut, to byla katastrofa a žádný další díl to nezlepšil. Kdo hrál i ty první série NFS, tak ví jistě, o čem mluvím...

+1/0
10.11.2015 12:35

M13a24r50t88i86n 87C72u88m47p98e18l70i50k 7281630763842

skoda, ze tuning evidentne berou jako vizual...a ne upravu a vymenu casti jako takove....protoze jinak byla PU na mnohem pokrocilejsi urovni...turbo kity, ECU, vduchove filtry, hridelepneumatiky na mokro, sucho...prevodovka spis na rychlost nebo akceleraci? Dam si lehky karbon a budu rychlejsi, ale spis se poskodim, nebo si dam dvere z pevnejsiho materialu, ale zase tak rychly nebude? ...

0/0
10.11.2015 12:48

M72i48l82a12n 87T53á21b87o80r16s55k39ý 8204163107878

taky mně přišly nejlepší ty první díly, nejsem teda žádný zapálený hráč, ale třeba underground se mi moc nelíbil, bylo to takovézvláštní

snad úplně nejlepší mi přišla NFS I., šlo o závodění a ne takové ty kraviny okolo

+1/0
10.11.2015 14:06

L88e22o89š 11V32e76r32n85e90r 4954750766163

Jo, přesně. S prvním dílem NFS Undergound šla celá série do kytek, až na výjimky. A právě kvůli nesmyslným závodním disciplínám a i tuningu. Dokonce mám pocit, že v Undergoundu byla celá hra v noci. Hraju abych jezdil, ne abych tůnil auto a polepoval nějakejma vinilama, stejně hraju z ohledu, že není vidět moje auto, tak mi na jeho dizajnu nezáleží. :-)

0/0
10.11.2015 22:03

J56i30ř65í 41T71e59p45r 4487750115355

NFS:Porsche Unleashed je u mne nejlepší NFS ze všech. R^R^R^

Jezdí se ve dne (umíte si si představit Cote D' Azur s dnešní grafikou ? ;-))

Ale dětičkám se nelíbilo, že auto je nabouraný a tak tatínkům plakali že už to nechteějí. Přitom je to tak geniální hra, právě tím režimem plateb za opravy.

+1/0
10.11.2015 14:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.