Diskuze

Stinné stránky ždímání hráčských peněženek v podobě prémiového obsahu

Pomalu jsme si zvykli na to, že u mnoha velkorozpočtových titulů lze za nemalou částku zakoupit další mapy, módy, mise či další formu prémiového obsahu, který tvůrci vydávají ještě řadu měsíců po vydání hry.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já všem nedočkavcům a šilencům mohu jen poděkovat. Ti kteří dají za hru i se všemi DLC atd. 100 a víc dolarů zaplatí producentům vývoj, otestují hru a vytvoří encyklopedie. Já si počkám na opatchovanou verzi ve výprodej za 10-20 dolarů. Je to stejné jako s lidmi, kteří jedí nejedlé jídlo. Kdyby to nikdo nekupoval, tak se to nebude prodávat.

0 0
možnosti

A teď jaké jsou světlé stránky ždímání hráčských peněženek?

2 0
možnosti

P80e83t69r 30Š87t30ě35p

8. 12. 2015 20:10

A stejně pořád davy lidi tyhle hry a season pasy kupují, nejlépe v preorderu. Tím se vydavatelé a studia jenom utvrzují v přesvědčení, že tohle je ten pravý model, jak vydojit co nejvíce peněz. Jediná možnost je hlasovat peněženkou.

4 0
možnosti

Jako velmi slušný mi připadá systém u hry Euro Truck Simulator 2. Autoři jednou za pár měsíců vydají skiny na tahač za směšné ceny okolo 1 €, spousta lidí to dobrovolně nakoupí, autoři vydělají statisíce Kč, a vývoj jede dál. Občas vydají větší DLC, kde je ovšem poměr cena/obsah vždy velmi slušný. Po několika letech musím říct, že ETS 2 je nejlépe (a nejdéle) podporovaná singleplayerová hra, co jsem kdy hrál. Dokonce i ti, kdo nikdy do hry nic nepřikoupili, stále dostávají updaty v podobě nových měst, nových tahačů, nových fičur, atd. Prostě super přístup.

4 0
možnosti

P34e19t10r 15Š66t76ě54p

8. 12. 2015 20:12

Na jedné straně souhlasím, že ETS2 má nevídanou životnoust i podporu. Na druhé straně když vidím, s jakou rychlostí SCS vydává aktualizace nebo pracuje na American truck simu, tak bych jim raději poslal pořádné prachy, ať se proberou a začnou makat. Mohli by si vzít příklad třeba z Introversion, kteří v Prison architectu pravidelně každý měsíc dokázali vydat podstatný kus nových věcí. Oproti tomu SCS se s každou prkotinou (např jeden tahač) patlá třeba rok.

0 0
možnosti

Do extrému to dotáhly kde jinde než v EA s Titanfallem. Po čase se (logicky) snížila hráčská základna a DLC mapy nikdo nehrál, takže je všechny rozdaly zadarmo všem. Navíc vás nepustí do hry, když ta DLC nemáte stažená..

1 0
možnosti

A86d89a42m 19T12u49r53e75k

8. 12. 2015 10:46

Valve to pořešilo elegantně... CSGO sice vydává "Season Pass" (Operace), ty ovšem vůbec nepotřebujete. Season Pass v CSGO pouze nabídne různé miniúkoly a možnost získaní nových vzhledů zbraní, ale to je tak všechno - nové mapy v operaci hrajou všichni. Takže je úplně jedno jestli si člověk tu operaci koupí. (Taky je vtipný - když si člověk koupí operaci po vydání co nejdříve, tak se mu ty peníze DOSLOVA hned vrátí - získá předmět, který bude časem rychle ztrácet na hodnotě a když ho rychle prodá, tak na operaci ještě možná i něco vydělá)

2 0
možnosti

A63d53a93m 16T70u66r23e71k

8. 12. 2015 10:49

PS: CSGO pořád hraju skoro po 3 letech - dobře investovaných 10E si myslím, nekompetitivní hráči to ovšem neocení.

0 0
možnosti

Když to lidi kupují, co by tvůrci neprodávali...

0 0
možnosti

P51e36t27r 63E34l67i38á63š

8. 12. 2015 7:30

Kde jsou ty doby kdy jsem hrál Call of Dutty 2 a pak Modern Warfare 1 na mém oblíbeném serveru Trubka Jatka, kde majitel měl vlastní balíček vybraných map a vlastní nastavení. Nejlepší pařby to byly, bohužel je to už minulost...

0 0
možnosti

Jo to byly časy :-D

0 0
možnosti

Pro mě největší důvod proč nepředobjednávat / nekupovat po vydání není cena, ale fakt, že nedostanu kompletní hru. 60 € jsem schopen akceptovat, pokud je produkt dobrý, ale ne za jeho nekompletní verzi - což je dnes 70% her. A ani se Season passem nemáte mnohdy jistotu, že dostanete kompletní verzi - což je vzhledem k finální ceně okolo 80 € docela šílenost.

3 0
možnosti

Přesně, vždyčekám na Delux/Ultimate/Enhanced/GOTY edice, koupím to najednou a už nemusímnic řešit, navíc ušetřím.

0 0
možnosti
Foto

Absolutně nejabsurdnějším případem pro mě byli ještě před vydáním Watch Dogs a jejich půltucet ultimátních, deluxe, super, goty edicí, kde má člověk pro přehlednost k dispozici i rozsáhlou "excelovou" tabulku, aby přesně věděl, co s kterou edicí dostane.

Já osobně jsem rád, že nejsem impulzivní a nevadí mi si třebas rok počkat na slevovou akci na opravdu finální edici, za kterou zaplatím zlomek ceny v době vydání a která už bude mít opatchované všechny nedostatky, na které jsme (želbohu) u velkých her v době vydání zvyklí.

15 0
možnosti