Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nahrávací obrazovky mohou být v budoucnu zábavnější

Namco v rámci sobeckého patentu na dvacet let zmrazilo podobu nahrávacích obrazovek. Zaregistrovalo si totiž právo na spouštění miniher během načítání hlavního titulu, čímž nahrávání zůstalo ve většině her statické.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R48a18d49e37k 38V69o40j26á39č39e91k 5773689343374

Pro nás, co jsme odkojeni Didaktikem a jinými 8bitama nejsou nahrvaci obazovky zadne drama. Hlavne když to na konci nevyhodi hlasku R Tape Loading Error 0:1 :-/

0/0
13.12.2015 16:11

J83i78ř14í 44J25u89ř30i35c41a 2628463331

A co FIFA 2015??? To nebylo porušení patentu?

0/0
4.12.2015 11:47

J89a82n 29V21e83s16e58l83ý 7685898399647

mě se líbila instalace Heavy rain, byl tam návod na složení origami. První co jsem kdy složil :-)

0/0
4.12.2015 11:37

A10l62e26š 72K58o10p63e58c33k37ý 2162946125958

Bud se problem dlouhych loadingu vyresi nakupem silnejsiho dela nebo je hra odflaknuta a zrala na predelani. V obou pripadech jsou mezihry zbytecne.

+6/0
3.12.2015 21:45

B68a91r64t88o37l52o32m21ě56j 56K49u98s 2375766161183

Pamatuji si, že u prvního Broken Swordu se během instalace (která z CD nějakou dobu trvala) dal hrát jakýsi Arkanoid. Od té doby jsem nic podobného neviděl.

Možná že to by mělo větší smysl. Zatímco hráč čeká, než se mu hra stáhne, mohl by hrát, nebo sledovat něco, co by ho například uvedlo do děje, nebo mu osvětlilo herní principy. Nebo, např. v případě RPG, nebo třeba Falloutu by se mohla napřed stáhnout a spustit tvorba postavy, aby si mohl hráč piplat šířku obočí a procházet si skilly, zatímco se hra stahuje.

+1/0
3.12.2015 21:36

J64a34n 77M50a84r91e61k 1233409388662

Jak se dá jako něco takového patentovat?8-o

+7/0
3.12.2015 21:25

J77i41r35i 93R90u68s61n93o12k 4365282897123

To je uzasna zprava, ze loadingy jsou tak dlouhe, ze si v mezicase muzeme zahrat neco jneho.

+4/0
3.12.2015 18:58

V86á93c53l60a47v 79M58a77š66a70t 2231753659456

Může mi někdo znalý vysvětlit, jaký je vůbec smysl loading obrazovek ve hrách jako je Fallout 4?

Proč musím každou budovu načítat stejnou dobu, jako zbytek světa, který je asi 1000x rozlehlejší, než onen interiér?

0/0
3.12.2015 18:07

M28a36r65e69k 96Š68e90b37e19s30t38a 2593961503827

Mě se načítá interiér do 5ti vteřin a exteriéry do 10ti...

+2/−1
3.12.2015 23:22

J61a56r27o54s29l71a27v 30P47r47u73s92a 9482500742644

no ja to nepocital ale taky mam SSD :-) tohle bude asi problem konzoli

0/0
4.12.2015 13:34

J95a32n 76P33u84r80n96o68c92h 5608139412958

Zajímavá myšlenka. Koupím si DOOM 4, abych většinu času strávil hraním prvního dílu v loading obrazovce ještě před spuštění první mise :D

+12/0
3.12.2015 15:00

P43e91t59r 85K59ř46í32ž 2753124721961

To patentovy pravo je fakt uplne sileny! .. nicmene vsichni budem radsi kdyz tam ten loading ani nebude ;-)

+11/0
3.12.2015 14:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.