- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trošku přemýšlím, nakolik to tentokrát měl Telltale ve svých rukách a nakolik mu do toho kecaly ostatní zainteresované strany.
Mně to nepřišlo, že by se dění ve hře i kolem ní nějak lišilo od ostatních her Telltale Games, a to jsem hrál z poslední doby téměř všechny (od Back to the Future po GoT, kromě té podle Minecraftu). Jen si myslím, že se u GoT navršilo několik negativ - Telltale Games díky úspěchu předchozích her pracují na několika projektech souběžně, dělali hru už s vidinou výdělků za druhou sezonu (takže má mizerné zakončení) a usnuli na vavřínech, takže se nesnaží nic měnit.
Nevadí mi, že jsou to spíš interaktivní filmy než hry, ale scénáristicky jsou jejich výtvory čím dál slabší a grafika či herní mechanismy se nevyvíjejí už pár let.
Navíc taky v Telltale Games hodně zmršili závěr hry. Bez nějakých spoilerů jenom můžu říct, že většina zápletek vyzněla do prázdna a konec zůstal otevřený.
Strašně z toho trčí, že "poslední" epizoda je jenom tahákem na druhou sezonu hry. A vypadá to, že se tak rozhodli až v průběhu práce na hře, protože zakončení poslední epizody je náhlé a uspěchané. Ještě víc to posiluje pocit, že vaše rozhodnutí byla naprosto bezcenná, protože scénáristi potřebovali nasměrovat všechno k otevřenému konci a další sezoně.
Tales from Borderlands bude asi hodně dlouho nejlepší hrou, co Telltale kdy udělai. Hrál někdo ten Minecraft?
V Telltale už pochopili, že fanoušky můžete dojit nehledě na kvalitu a pomalu se tak plíživým krokem blíží standartu „hra podle filmové předlohy.“
Je to škoda, jak Walking dead, tak Wolf among us byly schopny vytvořit alespoň iluzi voleb, ano je pravda že i tam ve finále to až takový vliv nemělo, ale z nějakého důvodu to tolik nevadilo (tedy alespoň mě).
U téhle hry, je až bolestně vidět, jak to nemá vliv, občas člověk něco vybere a je do očí bijící, že reakce byla natolik obecná, že všechny předchozí možnosti by k ní také vedli. Možná je to tím že volby se tvářili být obrovské a kdyby skutečně vedli dvěma směry hra by byla kvůli košatosti nerealizovatelná.
Kdo to dělal? To je grafika jak z roku 2005.
Tomu se říká "stylizace grafiky". Aneb ikdyž to nemusí vypadat skvěle, je to schválně. :D