Diskuze

RECENZE: StarCraft II: Legacy of the Void je pořádný strategický nářez

Poslední kapitola sci-fi strategie StarCraft II s názvem Legacy of the Void je po letech čekání venku. Prastaré zlo se probudilo a asi nebude žádným překvapením, že je to zase pořádný strategický nářez.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TV

Super hra, super zážitek. Výborná je jak hlavní kampaň, tak minikampaně okolo s možností si zahrát za Zergy či terrany.

0 0
možnosti
MM

Jedine co tomuto datadisku vytknu je vykradani vlastnich misi z predchozich dilu SC2 (In Utter Darkness - Last Stand), podobne mise v LotV a absence jednotek s detektory (Observer). Jinak super zaver teto sagy.

0 1
možnosti
PK

P73a47v68e98l 24K11a19f47k44a

10. 12. 2015 15:37

Well, za sebe nesouhlasím s těmi odsuzujícími reakcemi dole. Starcraft jedničku jsem miloval a u dvojky to prostě jen vypilovali k dokonalosti a příběh je podle mě skvělý, krásně to sedí vše dohromady a vůbec mi nevadí, že to trvalo tolik let.

Wings of Liberty byla bomba, žádná RTS nefungovala tak pospolitě, vyladěně a vyváženě. Motivace Raynora byla v té době jasná, jeho příběh krásně gradoval a v někde v pozadí se objevili náznaky toho, že se blíží mnohem větší hrozba, než se kterou se tři známé rasy dosud potkaly. Heart of the Swarm je šílenost. Sarah se vzpamatovává z toho, co se s ní stalo na konci WoL, přežije začátek a vrátí se ke svému temnému já. Hnaná nezastavitelnou touhou po pomstě boří a ničí všechny a všechno co jí stojí v cestě. V pozadí (hlavně na začátku) je též cítit ten strach z něčeho silnější, co si zatím jen pohrává s ostatními a co se probouzí do plné síly- hlavně ta dějová část s Narudem.  A ve trojce to všechno graduje až do super finále.

Blizzardům se povedlo spojit jedním krásným příběhem pět her, vydaných mezi roky 1998 a 2015. Do onoho příběhu spojili Samir Durana, Naruda, Amona, propletli osudy tří základních ras + Xel'Nagy, zamotali do toho osobní story hrdinů všech ras že jejich motivace dává smysl a člověk tomu věří... Popravdě nevím, co chtít od RTS víc...

4 2
možnosti
DD

D35a87v76i48d 97D34i98r79g62a

11. 12. 2015 9:43

Úvodem pro jistotu znovu zdůrazním - hru jsem si po herní stránce velmi užil a nákupu nelituju.

Ale ty příběhy mi prostě přišly laciné. Je fakt, že Blizzardí příběhy byly vždycky tak trochu schematické béčko (srovnejte například příběh lady Sylvanas s Kerrigen). Ale bývalo to béčko, ve kterém se potkávaly hodně odlišné přístupy a motivace hlavních hrdinů se křížily, aniž by někteří z nich museli být echt záporňáci.

Že Xel'Nagove udělali artefakt pro případ, že by zergové jednoho dne chytili nějakého člověka a pozergovali ho jsem zkousl se skřipajícími zuby. Kromě toho navrácení Kerrigen mezi lidi zlikvidovalo ikonického hrdinu a už tehdy jsem začal tušit průšvih.

Heart of Swarm se rozjížděl nadějně - Kerrigen jako člověk, který má moc nad zergy, pomstychtivá, nekontrolující se. Načež hráč, který trávil celé WoL tím, že z ní udělá člověka, tráví půl kampaně tím, že ji změní zase v zerga. Naprosto choatické jezírko na rodné planetě zergů (v misi, která jako by z oka vypadla hlídání chrissalida v jedniččce) z ní udělá... přesný klon toho, co byla původně, jen v jiné barvě. Wow, much chaos, very primal.

1 0
možnosti
KU

K12a35r27e18l 48U54r43b64a93n

10. 12. 2015 10:03

Celá ta zápletka s hybridama a Amonem se mi nelíbí.. myslí, že to do univerza SC vůbec nepatří.

1 0
možnosti
PS

P76e28t28r 59S29l80o42v38á92k

10. 12. 2015 13:02

presne tak... sc1+bw bola temna scifi hardcore valka troch znepriatelenych stran, ziadny bohovia a nezmysli, proste surova valka, politické intriky... a sc2, snad este wings boli ok...

2 0
možnosti
KF

Cely SC2 je o nicem, prvni cast jeste celkem sla, za Zergy jsem to uz ani nedohrala. Blizzard jako by ted hry delal pro hrace veku 10-12 let. Kde jsou casy prvniho WC,SC nebo Diabla.

4 7
možnosti
PS

P10e42t94r 50S64l97o23v64á58k

9. 12. 2015 14:25

pryc, blizz uz ide jednoznacne na cistom cash cow modele.. dota, 3d dota, kartičky... netvrdim, ze tie hry v ramci zanru nedelaj dobře (HOTS ostatne hravam), ale aby sme dostali temne a pribehovo vytecne SC, d2, to uz nehrozi.. podla mna je uplne mimo Metzen (niekde na reddite som cital vyjadrenia bývalého zamestnanca, a cim viac novych věci od blizzu hram, tym viac davaju zapravdu tomu, ze Metzen presluhuje a pod jeho vedenim proste poriadnu story uz neuvidíme)...

4 2
možnosti
JN

Kdo z vás se účastní online multiplayerového hraní? Tím myslím buď ladder, nebo matchmaking. To abych věděl, jaká je v ČR základna.:-)

1 0
možnosti
HV

Množství odpovědí na Váš dotaz celkem výmluvně ilustruje současnou popularitu Starcraft 2.

0 2
možnosti
PS

P58e86t84r 91S73l93o37v95á54k

9. 12. 2015 10:39

Legacy je pre mna možno najvatsie herne sklamanie za tych cca 25 rokov hrania... Storyline je uboha, cca prvých 5-6 misii je story ok, potom sa to vrhne na pateticke klisoidne fantasy divadielko.. a zaver, finále celej sagy bolo tak otrasne, ze to nejde ani popisat. Metzen uspesne dokonal likvidaciu univerza starcraftu... skoda, vlastne idealne by bolo, keby cela seria SC2 ani nevysla

2 8
možnosti
JM

Já jsem zvědavý na ty DLC epizody, co budou rozvíjet příběh určitých postav (první má být Nova - podle Blizzconu). Zajistí to krom mp životnost Starcraft 2, ale snad to nebude jen nějaká ždímačka peněz.

0 0
možnosti
MP

Zdimacka penez uz je to soucasne vydavani SC2 na pokracovani. DLC tomu jen nasadi korunu. :o)

5 3
možnosti
DD

Herně jsem se bavil dobře, ale strašlivě mě zklamal příběh. Blizzard začal se třemi opravdu odlišnými rasami. Načež nejdřív zergy podřídil Queen of Blades, takže jsou teď v podstatě "hodní" a jdou po krku Amonovi. A následně oseká z protossů všechno čím byli unikátní. Předpokládám, že dalšího hierarcha už budou volit v demokratických volbách.

8 0
možnosti
PD

Jo, máte pravdu. Ty časy, kdy Kerriganová řekla "Líbí se mi, co se ze mě stalo" a "Podívej, Jime, můžu tě zničit, tak buď chytrej, seber se a vypadni", byly očividn zapomenuty. Příběh byl revidován, zlé věci se "nestaly", velká láska se vrátila a končí to happy endem.

Klasický problém Michaela Baye (filmaře): každý další díl musí trumfnout ty předchozí, takže zatímco v jedničce se bojuje o planetu, ve dvojce už se musí bojovat o celý vesmír.

8 0
možnosti