Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Když je ke hraní potřeba pytlík na zvracení

Stejně jako se některým lidem dělá špatně v autobuse či letadle, existují i smolaři, kteří si Call of Duty bez negativních průvodních jevů prostě nezahrají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36a56n 59F79r73i88d14r52i35c13h 6745488299483

Normálně se mi to neděje, ale oculus rift to vyvoal bezpečně téměř hned. Tam teda záleží taky co člověk hraje. Pokud je to simulace, kde postava ve hře sedí tak je to OK, ale jakmile by člověk zkusil hru kde by chodil volně, tak se člověku udělá téměř hned špatně.

0/0
25.12.2015 16:58

J56a16n 77P56u21l42e87c 4928287571755

No je fakt, že já víc než tři hodny hraní nedávám.

0/0
24.12.2015 9:26

F23i90l67i47p 26T90ř67e65b13a 6233950738116

Mě bylo vždycky špatně z Dooma, a později pak z Quaka. ...nikdy mě to ale neodradilo ;-D

0/0
23.12.2015 12:03

M80a15r41t44i83n 70S91k40á53l82a 8324107438908

Pamatuju úplně prvního Wolfensteina, to byly neustále samé chodby doleva, doprava, rovně, doprava, doprava... stačila půlhodina a člověku se motala hlava a bylo na zvracení. Pak jsem to asi už u žádné další hry nezažil.

0/0
22.12.2015 18:10

J35a59k66u43b 37M12a13t60o96u45š 3145192222173

Mě se pravidelně dělá blbě jen při hraní her od Valve přibližně po hodině se mi začne zvedat žaludek, ale u ostatních her můžu v klidu hrát celý den😃

0/−1
22.12.2015 17:01

P81e26t35e60r 41B75i75e15l10y 6535181576

ja som to yzanamenal len u jednej hry a to army (tiez day-z). ten pohyb ked sa obzerate dookola moj mozog prestane po pol hodine davat a je mi soufl...chvalabohu ze len pri tomto engine a nikde inde...

0/0
22.12.2015 16:37
Foto

E64v45a 68V17i45n47k81l10e42r16o45v78á 8686715972293

Někdo tu zmiňoval, že to je trénovatelné. To potvrzuju.

Mně teda v autobusech špatně nikdy nebylo. Na 3D do kina nechodím, protože to moje oči nevidí a tak se mi z toho nemůže dělat blbě.

Když jsem byla mladší, tak jsem hrála maximálně Sims nebo Diabla. Když jsem si pak chtěla zahrát něco víc akčního z pohledu první osoby, tak to byl problém. Nejhůř mi bylo u Minecraftu, než jsem přišla na to, že se dá vypnout houpání při chůzi - to jsem musela fakt po těch dvaceti minutách odcházet a zhluboka dýchat. Pak už to bylo o tréninku a momentálně se mi dělá blbě jenom když koukám, jak partner hraje třeba Blood. Tam se to houpe, grafika je mizerná a do toho ještě ne úplně vhodný zvuky a často tma, takže se unavují oči. Jinak teď už hraju Left 4 Dead, Skyrim, AC, GTA, Tomb Raider a všechno ok. Stačí si postupně zvykat. U mě platí, že ale pořád radši hraju z pohledu, kdy hrdinovi vidím na záda, než z první osoby - teda kromě Skyrimu, tam to mám naopak. Těžko říct, čím to je.

+1/0
22.12.2015 14:04

L17u95k39á74š 57V83l58k 2371579714686

Skyrim je dobrý v tom, že hraji také z 3 osoby většinou, ale v jeskyních, hrobkách, domech, kobkách (tedy stísněných prostorách) je mnohdy super kolečkem najet na "first person" a lépe se pohybuje a prozkoumává. Takže IDEÁL je pokud hra umí oboje... :-)

0/0
22.12.2015 19:21

M67a24r29t58i23n 34B78e46n67e90š 3882107664369

Tak u her jsem nikdy tento problém neměl. Akorát si vzpomínám, že u Dooma 3 mi nebyly příjemné ty teleportace (několikasekundová blikající krvavá cesta skrz jakousi wormhole), jinak si nevzpomínám na nic.

0/0
22.12.2015 13:56

V21l74a74d79i55m91í69r 76K55r96i14s24t42e98n 7796852405598

Já mám problém snad u jediné hry, A to Batman :Aarkham city, kdy výlety na grapling hooku mi rozhodně nedělají dobře, i z tohoto důvodu jsem se příliš daleko nedostal.

Jinak velmi zajímavé téma, takže tleskám za nápad.

+2/0
22.12.2015 11:49

L72u78k24a84s 22S57u32c53h88a34n39e37k 5276947723480

Pokud se dobře pamatuji, podobný problém jsem zaregistroval na simulátoru v autoškole v době, kdy se to ještě promítalo na zeď ... přišlo mi to hodně zkreslené a můj mozek to nějak nebral. Podobný problém jsem měl posléze u jedné hry, tuším že to byl Duke Nukem 3D, kde podle mě byla ta 3D scéna také v určitých momentech špatně vykreslená a opět jsem s tím zápolil. Nicméně běžně tyhle problémy nemám, tak se domnívám, že v mém případě je to jen rozpor mezi "realitou" a tím, co oko vidí a mozek vnímá :) Dneska je to 3D zobrazení v pořádku, resp. nesetkávám se s tituly, kde bych měl problém (i když já se vlastně nesetkávám teď se skoro žádnými tituly, tak to nemohu věrohodně posoudit ;) )

0/0
22.12.2015 10:28

A46l19e82x57a12n79d97r 89C68h31y53t97i91l 2794662805601

Je prinejmensim zajimave, ze ja byl z tech, ktery vzdy sedel vepredu a vzdy jsem na delsich cestach zvracel. Casto jsem zvracel sam z cele tridy. Kinedryl nezabiral. Kdyz ale dnes ridim, jsem absolutne v pohode, fps hry mi nevadi hrat x hodin v kuse ( hlava pak boli spise od krku). Vadi mi, kdyz jsem spolujezdec a mel bych si u toho cist nebo koukat na telefon. Je opet prinejmensim zajimave, ze jsem si pred par lety v aute normalne cetl, dokonce jsem hral na notebooku hry, nez kolega dorazil na misto sluzebni cesty. Jakmile mi rekla partnerka, ze to by delat nemohla, protoze ji je z toho spatne a musi koukat ven z okna, tento aspekt jsem nechtene prejal ;-D. Podle mne to je trenovatelne. Spousta psu nesnasi auto, protoze v nem zvraci, ale pri pravidelnem treninku pak jezdi radi. Tedy vetsina z nich.

U noveho DLP projektoru (nikdy predtim jsem jiny nemel) jsem zacal velmi intenzivne vnimat duhovy efekt. Bolela me z toho hlava a oci. Pretrpel jsem to, tak 100 hodin ruznych filmu, serialu, Dota2 sportovnich prenosu a negativni efekt byl pryc.

Jinak uplne mimo, jeden muj znamy mel alergii na psi srst. Kdyz mu doktori par let nedokazali pomoci leku projevy alergie poradne utlumit, poridil si do bytu psa a lezl s nim venku asi pul roku. Alergie uplne ustoupila.

Clovek si, pokud neni epileptik, asi zvykne na vsechno;-D

+1/0
22.12.2015 9:43

D39r37a87h21o36m61í26r 56S11t13r44o47u27h78a19l 4515938622704

Holt VR má problémů více :-). Představte si, že nějaký streamer bude vysílat obraz z Ocula. Jistě se najdou blázni, kteří se na to přes Oculus budou dívat. A dokážu si představit, jak při nějaké akci začne třeba stopadesát lidí synchronně zvracet, protože nejenže se nehýbou, ale dokonce se za ně hýbe někdo jiný :D.

0/0
22.12.2015 9:29

V12e82r56o91n79i34k25a 90P14r34o61c18h67á58z76k87o66v83á 4365198569667

Hrani her je moje vasen, muj konicek a moje radost uz od ranneho detstvi. Jsem tedy opravdu rada, ze toto neni muj problem a u pc, nebo hernich konzoli vydrzim klidne nekolik hodin v kuse. Prece jen nekdy je i problem hru pauznout a jit treba na zachod, protoze zrovna ted se tam deje neco zajimaveho. Ale prestat hrat, protoze je mi na zvraceni? Opravdu lituju vsechny parmeny s timto problemem...

+14/0
22.12.2015 3:26
Foto

K11a11t76k63a 52B50o51š43k56o97v26á 8959777763824

Mluvíte mi z duše, Verčo. Nedovedu si představit, že bych trpěla kinetozou a nemohla hrát videohry, u kterých se tak perfektně odreaguju. Opravdu moc lituju všechny, co tento problém mají

+4/0
22.12.2015 7:09

T44o17m86a20s 70T22r32n48k93a 5764878503909

když hraješ třeba 40 hodin v kuse máš kinetozu jak vyšitou

0/0
22.12.2015 12:08

M52i66l66o52š 23M45i81l55o25š 2259809747485

ne, to máš stabilozu ;-D

0/0
22.12.2015 22:23

M70i76c63h91a71l 79P98a14v31l76á49t 9983853534779

Ne, vetsina lidi nebude mit kinetozu ani po tech 40 hodinach.

0/0
23.12.2015 11:04

M61i82c86h63a10l 59H89u89š40á72k 2817416945365

Mohu potvrdit ze motion sicknes bude obrovsky problem pro VR helmy. Pokud vyvojari jen mirne odflaknou praci a hra se nebude chovat realisticky, nebo karta nebude stihat reagovat je to problem. Okulus Rift uz ve firme testujeme pres rok a jakmile renderovani nebezi na 75 fps, nebo je ve scene moc propasti a skakacek je to psycho a morska nemoc. Pokud se VR helmy maji chytit bude to narocne jak na HW tak na vyvojare. Dobra zprava je ze jednodusi aplikace s vytunenou geometrii bezici na plnem fps s rychlou reakcni odezvou na pohybove senzory funguhi vyborne.

+3/0
22.12.2015 0:29

J29a90n 15D45l31o50u54h84ý 7114159180509

Pokud je to 2D ( bez 3D bryli atd ) tak zadnej problem nemam. Pokud to vidim v 3D a koukam treba na prulet letadlem kde se prudce meni smery, staci opravdu malo :-D

0/0
22.12.2015 0:27

D85e30n89i27s 53H37u91m13l 4922415385276

Kdysi jsem u Dooma a Wolfensteina travil dlouhe hodiny denne, bez problemu. Kdyz jsem se k tomu po letech zkousel vratit, tak se mi u toho skutecne po 20 minutach zveda zaludek. Zvlastni ... mozna kvuli vetsimu monitoru.

+5/−1
22.12.2015 0:18

O73n88d79ř86e32j 28M88a47r13e76k 2112847432635

kdyby to byly jiné hry tak bych řekl jestli to není z té grafiky, ale u Dooma a Wolfa si to samozřejmě nedovolím ;-D

0/0
22.12.2015 8:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.