Diskuze
Když je ke hraní potřeba pytlík na zvracení
Děkujeme za pochopení.
J31a15n 37F82r37i14d13r67i34c21h
Normálně se mi to neděje, ale oculus rift to vyvoal bezpečně téměř hned. Tam teda záleží taky co člověk hraje. Pokud je to simulace, kde postava ve hře sedí tak je to OK, ale jakmile by člověk zkusil hru kde by chodil volně, tak se člověku udělá téměř hned špatně.
J66a89n 54P53u31l52e81c
No je fakt, že já víc než tři hodny hraní nedávám.
F49i36l69i53p 93T72ř45e11b88a
Mě bylo vždycky špatně z Dooma, a později pak z Quaka. ...nikdy mě to ale neodradilo
M56a47r57t12i43n 18S90k93á81l38a
Pamatuju úplně prvního Wolfensteina, to byly neustále samé chodby doleva, doprava, rovně, doprava, doprava... stačila půlhodina a člověku se motala hlava a bylo na zvracení. Pak jsem to asi už u žádné další hry nezažil.
J78a27k71u91b 21M74a30t89o24u16š
Mě se pravidelně dělá blbě jen při hraní her od Valve přibližně po hodině se mi začne zvedat žaludek, ale u ostatních her můžu v klidu hrát celý den😃
P16e62t31e86r 55B64i32e84l76y
ja som to yzanamenal len u jednej hry a to army (tiez day-z). ten pohyb ked sa obzerate dookola moj mozog prestane po pol hodine davat a je mi soufl...chvalabohu ze len pri tomto engine a nikde inde...
E37v41a 90V81i48n56k65l19e32r77o58v98á
Někdo tu zmiňoval, že to je trénovatelné. To potvrzuju.
Mně teda v autobusech špatně nikdy nebylo. Na 3D do kina nechodím, protože to moje oči nevidí a tak se mi z toho nemůže dělat blbě.
Když jsem byla mladší, tak jsem hrála maximálně Sims nebo Diabla. Když jsem si pak chtěla zahrát něco víc akčního z pohledu první osoby, tak to byl problém. Nejhůř mi bylo u Minecraftu, než jsem přišla na to, že se dá vypnout houpání při chůzi - to jsem musela fakt po těch dvaceti minutách odcházet a zhluboka dýchat. Pak už to bylo o tréninku a momentálně se mi dělá blbě jenom když koukám, jak partner hraje třeba Blood. Tam se to houpe, grafika je mizerná a do toho ještě ne úplně vhodný zvuky a často tma, takže se unavují oči. Jinak teď už hraju Left 4 Dead, Skyrim, AC, GTA, Tomb Raider a všechno ok. Stačí si postupně zvykat. U mě platí, že ale pořád radši hraju z pohledu, kdy hrdinovi vidím na záda, než z první osoby - teda kromě Skyrimu, tam to mám naopak. Těžko říct, čím to je.
L59u70k91á72š 63V76l43k
Skyrim je dobrý v tom, že hraji také z 3 osoby většinou, ale v jeskyních, hrobkách, domech, kobkách (tedy stísněných prostorách) je mnohdy super kolečkem najet na "first person" a lépe se pohybuje a prozkoumává. Takže IDEÁL je pokud hra umí oboje...
M57a77r72t82i31n 93B82e93n25e70š
Tak u her jsem nikdy tento problém neměl. Akorát si vzpomínám, že u Dooma 3 mi nebyly příjemné ty teleportace (několikasekundová blikající krvavá cesta skrz jakousi wormhole), jinak si nevzpomínám na nic.
V55l78a85d16i27m53í95r 86K45r33i44s55t64e97n
Já mám problém snad u jediné hry, A to Batman :Aarkham city, kdy výlety na grapling hooku mi rozhodně nedělají dobře, i z tohoto důvodu jsem se příliš daleko nedostal.
Jinak velmi zajímavé téma, takže tleskám za nápad.
L21u64k17á56š 90S38u23c91h86á87n36e97k
Pokud se dobře pamatuji, podobný problém jsem zaregistroval na simulátoru v autoškole v době, kdy se to ještě promítalo na zeď ... přišlo mi to hodně zkreslené a můj mozek to nějak nebral. Podobný problém jsem měl posléze u jedné hry, tuším že to byl Duke Nukem 3D, kde podle mě byla ta 3D scéna také v určitých momentech špatně vykreslená a opět jsem s tím zápolil. Nicméně běžně tyhle problémy nemám, tak se domnívám, že v mém případě je to jen rozpor mezi "realitou" a tím, co oko vidí a mozek vnímá :) Dneska je to 3D zobrazení v pořádku, resp. nesetkávám se s tituly, kde bych měl problém (i když já se vlastně nesetkávám teď se skoro žádnými tituly, tak to nemohu věrohodně posoudit ;) )
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...