Diskuze

KOMENTÁŘ: Mikrotransakce neškodí jen vám, ale především vašemu okolí

Současným hráčům počítačových a konzolových her jistě není neznámý stále se rozmáhající fenomén mikrotransakcí, v rámci kterých si za reálné peníze můžete ve hře koupit předměty či různé výhody. Zatímco v režimu pro jednoho hráče jde prakticky o zpoplatněný „cheat“, tedy podvod, v případě síťové hry se mikrotransakce stávají vyloženě destruktivním prvkem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mikrotransakce ve hrách F2P z nich dělají P2W.

1 1
možnosti

Zvlast ten poslední odstavec je uplne mimo.

0 0
možnosti

Mensi upravu bych navrh... az tisicu, videl jsem v mobilních hrach, i castky 3000+kc za balicek hrdinu a vylepseni :) (konkretne ve hre Star Wars Heroes)

2 0
možnosti

Mikrotransakce, jsou-li provedeny správně, můžou být někdy to nejlepší, co se té dané hře může přihodit a to i z pohledu hráče. Umožňují totiž vývojářům pokračovat v práci na hře, aniž byste za to museli platit, pokud nechcete.

Vezměte si takovou The Division. Až Ubisoft dodělá a rozprodá všechny DLC, co s hrou bude? Postupně odumře. Z 50 serverů jich bude 5, nový content nebude existovat, hráči postupně odejdou, Ubisoft se vás bude snažit přetáhnout na nějakou novou značku. Ale s mikrotrasakcemi by se životnost takové hry mohla několikanásobně prodloužit.

Díky mikrotransakcím a hráčům, kteří jsou ochotni zaplatit 50 Kč aby jejich postava nosila havajskou košili, čas, který u nějaké hry strávíte, neztratí svou hodnotu tak rychle.

2 0
možnosti

dnes jsou to mikrotransakce...drive byly MP mody...a navic, zadna havajska kosile za 50 neudrzi dost hracu u hry...ani zadarmo by ta kosila u hry neudrzela hrace...

0 0
možnosti

J26a72n 79K32o17h10l

29. 3. 2016 11:31

S GTA nemám problém, tam mě nikdo platit nenutí a ta volba je na mě a já za ní musím aktivně jít. Jednu tu kartu nižší hodnoty jsem koupil - ne abych si urychlil postup, ale protože jsem byl spokojený s přístupem vývojáře a trochu jako motivaci do budoucna, bez ohledu na to, jestli je v plánu GTA 6 nebo třeba další vyladění a rozšíření pro 5 (Las Venturas by bodlo :-P).

Spíš mě tohle dost překvapilo u jedné přehypované onlajnovky ze světa Tamrielu, kde je v herním světě na každém rohu obchod s mikotransakcemi, které ovlivňují tak základní věci, jako je např. kapacita inventáře :)

0 0
možnosti

U TESO nebo SWTOR mi ten systém nevadí. Není to pay2win, je to spíš "pay for convenience". Hraní je za peníze pohodlnější. Pokud to nepřekročí hranici, kdy hraní bez placení je vysloveně nepohodlné (což se podle mě nestalo), tak v tom nevidím problém.

0 0
možnosti

J91i61ř12í 15Ř98e51h87o59ř

29. 3. 2016 11:05

Komentář názor..ano ano nelíbí se to všem, ale jak z toho ven? Odstaveček navíc. Odpověď je nijak. Existence mikrotransakcí je fakt, vlastnost a funkcionalita té či oné hry. Tak jako jsme si o jiné hře řekli, že výborný potenciál byl zabit nějakou krávovinou. Tak u těchto her to platí o zničení hry mikrotransakcí. A vyřešíme to tak jako jindy. Prostě sáhneme po jiné hře.

A osobní zkušenost z poslední doby. Fallout shelter. Jasně to je ten jmenovaný singl u kterého to nevadí. No jedu simultánně tři hry v hard modu. A hraju je proto, že klasická hra nebyla výzva a namaxovat šlo za pár dní. Když bych si do hard modu nakoupil krávoviny. I ten hard mod by byl jednoduchý a nebyl by výzva. Mikrotransakce a hry s mikrotransakcemi jsou volba. Nikoliv vada.

1 0
možnosti

P95a92v28e76l 35Š25m20í33d

29. 3. 2016 8:40

Býval jsem dlouholetým hráčem MMORPG a o mikrotransakcích vím své. A je tady zjevná paralela s reálnými životy hráčů. Mikrotransakce, které urychlují postup, mají i své nevýhody. Hráči, kteří jich využívají, se dostávají rychle na vysoké úrovně, aniž by si důkladně osvojili herní mechanizmy a jsou s nimi potíže při skupinových akcích. Nadto postavy, které jsou evidentně navyklé si všechno okamžitě koupit a mají na to prostředky, zároveň velmi často zkoušejí i nelegální cesty, jak dosáhnout vítězství (cracknuté klienty a podobně). Tolik k úsloví "peníze kazí charakter" ;-). Mikrotransakce jsou určitě legitimním způsobem, jak udržet velmi komplexní projekty free-to play při životě. Zároveň ale přenášejí do světa virtuální reality sociální třídy, aroganci, šikanu a další jevy běžného života. Nad tím si však můžeme pouze povzdechnout.

11 0
možnosti

To je vždy diskutabilní. Občas ale ekonomika skutečně tlačí. kupříkladu svět WG (Wallet Grabbers, eh pardon, Wargaming) a zejména lodě a letadla. Pokud chcete hrát na Tieru 9 či 10 bez premium účtu, dvě třetiny vašich her budou ztrátové a dostat se do kladné bilance je blízko nemožného. A pak si držíte nižší tiery na vydělávání peněz, i když vás láká relativně vyšší skillcap a jiný gameplay vyšších tierů. Jak bylo napsáno v článku, čas hráče ale není neomezený a tak si nakonec koupíte premium ship (na svůj tier spíš rovnocenná loď, ale vydělává více peněz a stojí méně na údržbu) a premium účet.

Například v dotě mi ale mikrotransakce přijdou naprosto v pořádku. Kosmetika a pěkná, dá se stavět na obdiv, a peníze jdou do kapsám i lidem, kteří obsah vytváří.

2 0
možnosti

Diky bohu za studia jako jsou 343 Industries. Halo 5 jsem si jednou koupil (sice draz ale penez nelituji) a už pul roku dostavam updaty, bonusový obsah, rozsireni, seriály a ještě jich maji v planu par. Taktéž v ceně hry :)

2 0
možnosti

Upřímně, mikrotransakce se převážně týkají jen určitého segmentu "her". Hraju prakticky jen RPG, adventury a strategie a světe div se, na žádné mikrotransakce jsem zatím nenarazil.

0 0
možnosti

a co Mass effect, dragon age treba? tuny dlc , skinu etc

1 0
možnosti