Diskuze

Zásadní prvky, které vznikly jako chyby a zformovaly podobu videoher

Existují prvky, bez kterých byste si řadu her dnes již nedokázali představit a přitom nebyly záměrem návrhářů. Vybrali jsme proto drobné chyby s velikým dopadem na rozličné žánry. Pravděpodobně vám vliv některých z nich bude povědomý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Zásadní chyba byla atomový Gándhí v Civilizaci :))

1 0
možnosti
JR

J89a18r61o 40R75y26z92e44k

13. 1. 2016 14:49

super clanok, Bonusweb je asi jedine co sa da na idnesu citat.

za najzaujimavejsi prvok pohybu pokladam crouch slide w q4.

3 0
možnosti
VD

Ještě Technet, tam jsou také odborníci na slovo vzatí.;-)

10 0
možnosti
FT

F33i96l28i81p 89T83ř84e15b88a

13. 1. 2016 13:47

Trochu offtopic, ale z dnešního pohledu mě vyloženě pobavila zmínka o vývoji hardwaru pro Space Invaders R^

6 0
možnosti
VH

Straferun+wallrun - uz v Doomovi + bych pridal ukonceni levelu jako mrtvola :D To bylo casto pouzivano speedrunnerama.

Jeste bylo dobre nechat, aby se potvory na sebe nastvali a zabili se navzajem. Nevim, jestli to puvodne byl zamer, nebo to vzniklo jako chyba.

Vrazdeni vlastnich jednotek bylo mozne uz v Dune1 i Warcraft1. Sice to moc k nicemu nebylo... leda by jednotka zabirala misto pro nejakou silnejsi, protoze pocet jednotek byl omezeny.

1 0
možnosti
TT

co pořád máte s tím mario, zahrajte radši duke nukem, ve všem

lepsi nez mario

0 5
možnosti
LS

A co má Mario a Duke Nukem společného? Milovníky plošinovek těžko přesvědčíte, aby šli hrát FPSko. To je jako přesvědčit rybáře, aby se přestali nudit u vody a šli hrát fotbal...

5 0
možnosti
VN

tak ukrok a pohyb dopredu zaroven byl o odmocninu ze dvou rychlejsi uz v Doomovi ;-) resp. 1.4x rychlejsi ;-D skoda ze se nektere docela dobre predelavky snazily tyto chyby opravovat (i napr. tichy BFG), zavadely skakani apod. coz uz pak nebyl Doom ve sve nejlepsi hratelnosti kdy se chyby stavaly soucasti strategie.

2 0
možnosti
PS

P29e46t72r 28S34o28k52o61l

13. 1. 2016 2:26

V Doomu byly celkem dvě různé rychlosti straferunningu + speedbug při běhu kolem některých zdí - wallrunning. Za nejlepší a jedinečný pořád po letech považuji pohyb v quake1 respektive quakeworldu, kterému se říkalo bunnyhopping (dnes strafejumping, circlejumping) v kombinaci s mid-air akrobacií probíhaly v levelech s teamových deathmatchem neskutečné věci, které by snesly srovnání s nejlepšími triky q3a a QL.

1 0
možnosti