Diskuze

RECENZE: UnderRail není nástupcem Falloutu. Jde si svou cestou

Postapokalyptická hra na hrdiny UnderRail zdánlivě připomíná legendární Fallout 2, jde však svou vlastní cestou. Svoje krásy přitom odhalí pouze těm, kteří mají dostat času, trpělivosti a překousnou některé zastaralé herní mechanismy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L55e89o48š 37V81e14r44n33e21r

26. 1. 2016 22:02

Docela dobrý. Co má kdo problém tuhle hru přirovnávat k Falloutu ? Podobný systém RPG i zpracování. Naopak, co jiného nového je víc podobné Falloutu než tohle a Wasteland 2?

0 0
možnosti

Dost jsem v recenzích i četl, že dialogy jsou dost slabé, což je naopak jedna z deviz Falloutu.

Na druhou stranu si nalejme sklenku čistého vína: I ve Falloutech máme zbytečné skilly (nemluvě o percích, kde je užitečných tak 20 %) a zmiňované plížení v prvních dvou dílech taky příliš nefunguje :-)

0 0
možnosti

Za mě 90%. Je to úmyslně hardcore hra, která je úzce spjatá s RPG Codex (http://www.rpgcodex.net). Proto někomu může připadat, že je nehratelná, že tam chybí fast travel (ve skutečnosti tam je, ale realistický v rámci příběhu). Co se týče chyb je to značně přehnané. Rozhodně jde o old-school zážitek. Nedá se to srovnávat s Fallout, které dělalo mnohem početnější studio za poněkud jiný rozpočet, ale na poměry (kdy to dělal de facto jeden člověk), to hraje na většinu strun na které hraje fallout. Takže to je tak za mne.

9 1
možnosti