- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dodnes si pamatuju, jak v Hitmanovi 1 například v levelu s džunglí, se ohýbaly listy trávy a křoví při chůzi přes ně. No kolik her se tímhle může pochlubit i dneska ...
Počkat, 6 lokací = 6 misí? Myslel jsem, že pokud to má stát 15, respektive 10 dolarů, musí se v každém městě odehrát přinejmenším 3 mise. Jestli v tom 15-minutovém gameplayi opravdu byla CELÁ Paříž, tak to potěš pánbůh.
Jinak proti epizodickému vydávání nic nemám, pokud to nezvýší výslednou cenu (a ano, i těch 5 dolarů navíc je problém), ale asi bych potřeboval mezitím nějakou vycpávku, třeba ve formě knihy, komixů, nebo alespoň mobilní hry, abych neztratil zájem.
Pokud by čekání na další epizodu připomínalo Hitmanovo čekání na další kontrakt, mohl by takový přístup i zvýšit ponoření se do hry, ale obávám se, že příběhově bude nová epizoda začínat den po skončení té předchozí, protože epizodičnost byla na hru naroubována až později.
pevne doufam, ze to bude propadak. Nechci zazit trend placenych "demo" verzii jako je napr. MGS Ground Zeros a taktez nechci zazit situaci kdyz jsi musim pockat x mesicu na dokonceni hry! Pribeh musi byt velmi silny abych se k tomu vracal a neco si aj zapamatoval. Proste.. ja chci mit hotovi produkt a JA chci rozhodovat o tom kdy dokoncim hru koupim si to jako celek a nebudu platit za epizody.
Nemneli dostatek casu na dokonceni hry jako celku. Zadne strategie nebo marketing bych za tym nehladal. Penize a zisk.. nic vic, nic min.
Vždyť si můžete počkat do konce roku a zahrat si všechny epizody na jeden ráz. Kde je problém? A jak píšou můžete si i koupit rovnou celou hru zavnormalni cenu. Mam takovej pocit ze tu panuje zbytečná hysterie.