Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Myslíte si, že hodnotíte objektivně? Nesmysl, vliv může mít i hudba

Často slýcháme pojem objektivní hodnocení. Nic takového však není, existuje jen větší a menší míra subjektivity. U textů jejich vyznění ovlivňuje například pořadí slov, u her pro změnu hudba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34i55r11o37s77l62a91v 12Š72e61v95č70í28k 8808541642

Ten ilustrační obrázek je super :-)

K članáku... Hudba dokáže hodně zlepšit nebo zhoršit hodnocení jak u hry tak u filmu. Když je dobrá hudba tak dokáži přehlednou hodně chyb.

0/0
5.2.2016 17:44

K39a61r77e38l 48U63r29b57a61n 2404434621529

Existují objektivně hodnotitelné aspekty (pro jednotlivé žánry je vždy malinko jiná), jenže většina recenzentů se na ně nezaměřuje. U RPG jde například o grafiku, uživatelské rozhraní, propracovanost příběhu, propracovanost postav, délku základní hry, délku vedlejších úkolů, hudba, atd..

0/−1
5.2.2016 9:56
Foto

M80i37c18h11a94l 64M14e88r21d19a 2310271629532

Většina věcí, které jste napsal jsou také subjektivní. Třeba hudba. Někdo vám řekne, že hudba k LotR je nejlepšísoundtrack všech dob a někdo, že je to patetická blbost. Nebo grafika může to být řemeslně kvalitně odvedená práce, ale stylem mi nemusí sedět a někomu jinému ano.

V hodnocení objektivita prostě neexistuje.

+7/0
5.2.2016 11:53

F91i69l43i96p 34K41o60r89v61a59s 8816123154970

Grafika: plynulost, propracovanost prostředí co do kvality zpracování objektů (ne umělecké) - jako polycount, vhodnost normálových map, nasvětlení apod., uživatelské rozhraní - použitelnost a přístupnost, propracovanost příběhu - repetitivita; větvení; možnost volby, propracovanost postav - možnost hráče jít svojí cestou; vyvážení postav, délka základní hry ..., délka vedlejších úkolů ..., hudba - tohle podle mě subjektivní je

0/−1
5.2.2016 12:36

R49o96m43a10n 48D30o44r53s93k75ý 1636754650528

Takže až budu hrát hru, která je pro mě težká a numůžu dokončit nějaký úkol, tak si mám pustit relaxační hudbu :-)

0/0
5.2.2016 9:20

M30a40r60t75i93n 71H58r23o63m16á12d11k62o 2280772359

Jo, vypni soundtrack a pro zvýšení pocitu obtížnosti si pusť třeba Maniac Butcher a pro nízkou třeba space ambient. To je úžasné. Vývojáři nebudou muset bádat nad algoritmy UI, ale udělají hru s umělou inteligencí IQ voda, ale přidají nám soundtracky, kterými si pocit obtížnosti budeme regulovat. Nářez. :-P. Otázkou ovšem je, zdali nákup či zadání zkomponování takových soundtracků nebude dražší než vývoj algoritmů pro UI. ;-)

0/0
5.2.2016 22:11

L98i89b66o64r 91N77e18v81r95k27l10a 7962931799304

Trosku jste nedocetl clanek. Hraci s klidnou hudbou povazovali hru za lehnou, ale nadelali vice chyb. To znamena, ze intenzivni hudba vybudi pozornost a hrac se vic namaha (hra je narocnejsi) a tim padem dela mene chyb. Takze doporucuji spis nejaky poradny narez ;-).

+2/0
5.2.2016 23:38

M68i87c40h59a11l 83S86z40y55m83s84z89a 6408970851123

Nadelali více chyb v porovnání s hudbou s konstantní dynamikou. Ale při intenzivní hudbě bylo chyb ještě víc.

0/0
6.2.2016 9:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.