Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Silák potažený kůží. Jak se závodí s volantem G920

Volant je potažený kůží a zpětnou odezvu zprostředkovávají dva motory. Perfektní je i rozsah otočení volantu o jeden a čtvrt otáčky do každé strany. Zamrzí chybějící řadicí páka v základní sadě a vyšší pořizovací cena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A40l72e78š 22J54a11n72á19č45e74k 3573474426153

Forza Horizon 2 mi příjde horší a míň zábavná než jednička. Volant k ní nepotřebuju, auta jezdím u dětí na konzoly gamepadem a na PC jedu střílečky ty se mi ovládají gamepadem na prd.

0/−1
6.2.2016 20:39

K33a70r27e55l 26F53l27o52r70i27a81n 6531527837602

Mno. Volant mám od podzimu a s tím, že se s ním lépe závodí než s gamepadem, rozhodně nesouhlasím. Je to ukrutný nezvyk, člověk je navíc mnohem pomalejší v korekcích a změnách směru - přecijen otočit volantem trvá, narozdíl od pohybu prstem. Zvlášť pokud je našinec odjakživa zvyklý na gamepad.

Navíc FM6 má poměrně zvláštní fyzikální model, kdy se auto chová absolutně nelogicky (vjezd do louže = okamžité hodiny, lehké ubrání plynu v zatáčce při 60 km/h = okamžité hodiny) a udržet se na silnici je mnohem těžší než s gamepadem. Trvalo mi dobře 2-3 dny, než jsem vyladil nastavení a s volantem se jakžtakž sžil, a přesto se mi to nezdá lepší.

Čekal jsem tak trochu zážitek SKORO jako v autě, popř. jako v Gran Turismu blahé paměti, což se tedy nedostavilo ani náhodou. Leč to není vina volantu jako takového. A volant v FH2? To fakt ne, tam vůbec jakýkoli o preciznost nemá význam :).

Nakonec to dopadlo tak, že volant používám nejvíc na PC v Euro Truck simulatoru a na Xboxu u FM6, a to ještě s nastavením řízení na normal, kdy se auto chová celkem rozumně (mód simulace je dle všeho doporučen výhradně pro gamepad).

0/−1
6.2.2016 19:12

R97o39s41ť38a 28M73e73c33a 3890853983916

Asi do Logitechu nabrali nového progresivniho managera, ktery přišel se skvělou myšlenkou prodat 8 let starou techniku s 30% navysenim ceny. Trosku prehanka. Za tyhle prachy se da pořídit Thrustmaster T300, nebo přidat 2000,- a koupit T500rs, kde uz je pohon přes řemen, pedaly komplet železo, nastavitelny odpor az na 16 kg atd. atd.

Tohle je uz fakt zastaralé. Pohon pres ozubena kola, tím pádem vůle, rachot, jako kdyby je i cítit krokovani po tom převodu.

Staré, drahé, vycurane...

+4/0
6.2.2016 15:23

J44a52k37u64b 65H42o15f40b85a67u56e17r 3618940875117

Stará dobrá G25 - volant se stejným rozsahem otáčení, řadící páka s volbou "H" nebo sekvence... Už G27 byla krokem zpět.

+4/0
6.2.2016 12:12

M60a39r10e58k 87P57i47l44k25a 1186246409584

Navíc G25 dle mého názoru nejpěknější. G27 se ještě dala,ale toto? Co to tam je za hrozný gamepad na tom? Proč to nemá řadící páku? I ty diody co byli na G27 zmizeli. V Logitechu by se měli probrat...

0/0
6.2.2016 12:57

D47a37n69i27e60l 82H98l42o61u26š21e47k 7523742406819

Mám Logitech G25, stále na něm hraji, alespoň třikrát do týdne, a stále funguje jak má. Designově je z celé řady nejlepší, za to ty nové jsou pěkný humus. Bohužel, podpora G25 ve hrách pomalu mizí.

0/0
6.2.2016 15:31

J34o76s33e85f 71Č71i60h84á50k 7141859150926

Vyšší? Je ohromná :-)

+7/0
6.2.2016 8:01

J49i57r27i 73N81o48s40e86k 5887102218870

vypadá to jak logitech momo racing potažený kůží

0/0
6.2.2016 3:39

J67i98r23i 88B21e44c82v16a61r 7892409906

Momo racing mám, her jsem zkusil spoustu -ale ta NEJ je starý a nepřekonaný RBR (pro PC)!

+1/0
6.2.2016 22:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.