Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Silák potažený kůží. Jak se závodí s volantem G920

Volant je potažený kůží a zpětnou odezvu zprostředkovávají dva motory. Perfektní je i rozsah otočení volantu o jeden a čtvrt otáčky do každé strany. Zamrzí chybějící řadicí páka v základní sadě a vyšší pořizovací cena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A26l93e78š 41J19a58n87á84č54e22k 3243674226403

Forza Horizon 2 mi příjde horší a míň zábavná než jednička. Volant k ní nepotřebuju, auta jezdím u dětí na konzoly gamepadem a na PC jedu střílečky ty se mi ovládají gamepadem na prd.

0/−1
6.2.2016 20:39

K97a70r53e61l 80F95l17o90r88i52a50n 6101167977402

Mno. Volant mám od podzimu a s tím, že se s ním lépe závodí než s gamepadem, rozhodně nesouhlasím. Je to ukrutný nezvyk, člověk je navíc mnohem pomalejší v korekcích a změnách směru - přecijen otočit volantem trvá, narozdíl od pohybu prstem. Zvlášť pokud je našinec odjakživa zvyklý na gamepad.

Navíc FM6 má poměrně zvláštní fyzikální model, kdy se auto chová absolutně nelogicky (vjezd do louže = okamžité hodiny, lehké ubrání plynu v zatáčce při 60 km/h = okamžité hodiny) a udržet se na silnici je mnohem těžší než s gamepadem. Trvalo mi dobře 2-3 dny, než jsem vyladil nastavení a s volantem se jakžtakž sžil, a přesto se mi to nezdá lepší.

Čekal jsem tak trochu zážitek SKORO jako v autě, popř. jako v Gran Turismu blahé paměti, což se tedy nedostavilo ani náhodou. Leč to není vina volantu jako takového. A volant v FH2? To fakt ne, tam vůbec jakýkoli o preciznost nemá význam :).

Nakonec to dopadlo tak, že volant používám nejvíc na PC v Euro Truck simulatoru a na Xboxu u FM6, a to ještě s nastavením řízení na normal, kdy se auto chová celkem rozumně (mód simulace je dle všeho doporučen výhradně pro gamepad).

0/−1
6.2.2016 19:12

R14o19s13ť88a 88M68e57c80a 3860243983176

Asi do Logitechu nabrali nového progresivniho managera, ktery přišel se skvělou myšlenkou prodat 8 let starou techniku s 30% navysenim ceny. Trosku prehanka. Za tyhle prachy se da pořídit Thrustmaster T300, nebo přidat 2000,- a koupit T500rs, kde uz je pohon přes řemen, pedaly komplet železo, nastavitelny odpor az na 16 kg atd. atd.

Tohle je uz fakt zastaralé. Pohon pres ozubena kola, tím pádem vůle, rachot, jako kdyby je i cítit krokovani po tom převodu.

Staré, drahé, vycurane...

+4/0
6.2.2016 15:23

J51a39k68u45b 87H31o27f71b12a41u78e43r 3338580125407

Stará dobrá G25 - volant se stejným rozsahem otáčení, řadící páka s volbou "H" nebo sekvence... Už G27 byla krokem zpět.

+4/0
6.2.2016 12:12

M92a76r23e36k 88P53i59l56k71a 1286556299344

Navíc G25 dle mého názoru nejpěknější. G27 se ještě dala,ale toto? Co to tam je za hrozný gamepad na tom? Proč to nemá řadící páku? I ty diody co byli na G27 zmizeli. V Logitechu by se měli probrat...

0/0
6.2.2016 12:57

D26a40n68i14e91l 89H33l74o93u62š90e15k 7203482126769

Mám Logitech G25, stále na něm hraji, alespoň třikrát do týdne, a stále funguje jak má. Designově je z celé řady nejlepší, za to ty nové jsou pěkný humus. Bohužel, podpora G25 ve hrách pomalu mizí.

0/0
6.2.2016 15:31

J33o54s65e19f 55Č49i92h47á84k 7791629850196

Vyšší? Je ohromná :-)

+7/0
6.2.2016 8:01

J88i26r12i 71N51o77s25e48k 5737282668210

vypadá to jak logitech momo racing potažený kůží

0/0
6.2.2016 3:39

J17i27r81i 60B45e83c42v21a54r 7932939106

Momo racing mám, her jsem zkusil spoustu -ale ta NEJ je starý a nepřekonaný RBR (pro PC)!

+1/0
6.2.2016 22:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.