Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Brány Skeldalu 3 shánějí podporu na Steamu, omrkněte porovnání grafiky

Česká hra na hrdiny Brány Skeldalu 3 sice vzniká primárně pro mobilní zařízení, tvůrci by ji však rádi vydali i na PC na Steamu a prosí komunitu o podporu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B88a20r18t51o63l17o64m18ě54j 98K46u28s 2435846581143

"Koupili byste si tuto hru, kdyby byla dostupná ve službě Steam?"

Ano.

Otázka je, za jakou cenu. Za stejnou jako na mobilech?

0/0
8.2.2016 21:27

P89e74p49a 53J49e92t95e77l 4154485219748

Nechápu, proč dnes dělat hru, která měla vyjít nejpozději před 15 lety.

0/−3
8.2.2016 21:21

P39a36v80e54l 63M90a11t69o95u70š67e24k 1592653313633

asi proto, že takovéto hry už dnes nevycházejí a tohle je prostě retro old school dungeon?! tak asi proto...mimochodem, kdybys hrál brány skeldalu, tohle by jsi nenapsal...srovnatelná herní extáze s dungeon masterem...

+3/0
8.2.2016 21:49

M86i82c54h58a61l 58V31e13r34n35e28r 8497266217734

S DM bych to sice nesrovnával (ale možná jen proto, že jsem vyrůstal spíš v době DM než Bran Skeldalu), ovšem je fakt, že počet dungeonů za posledních deset až 15 let by se asi dal spočítat na prstech jedné ruky. Takže každý přírůstek je dobrýR^

0/0
9.2.2016 12:31
Foto

J58i67ř52í 43N24o72v64á72k 2787921567

Dost možná právě proto, že se dnes dělají hry, které vypadají graficky líbivě, ale působí jako přes "kopírák". Možná právě proto, že tato hra aspiruje na zaplnění "díry" v současné nabídce a nabízí hru s nádechem "retro". A právě proto může fungovat. Ne u všech, ale může zaujmout podstatnou část trhu pro to, aby byla schopná se "uživit". A v případě úspěchu třeba dát vzniknout pokračování.

0/0
8.2.2016 22:04

M44a92r14e80k 39Š88e37b74e23s27t65a 2653261773767

kéž by se dneska dělal třeba takovej rock jako před třiceti lety......kéž by se dneska dělal takovej gothaj jako před třiceti lety a kéž bych byl tak mladej jako před třeceti lety....

0/0
9.2.2016 8:46

P58e50p38a 65J82e30t79e58l 4924655909228

No, kluci, já nemám nic proti dungeonům (teda až na to, že mám pocit, že jsou hlavně pro ty, co FAKT nemají co na práci, ale to není podstatné), ale nechápu to nadšení pro ten prehistorický styl. To je takový problém sehnat si licenci nějakého rozumného enginu a aspoň to trochu inovovat? Není přece nutné to tlačit do mainstreamu, ale nějakou úroveň by to mít mohlo. Já jsem začínal s grafikou před 30 lety na Atari 800 XL s milimetrovým papírem a kalkulačkou, a vracet se k tomu teď by mi připadalo fakt hodně divné (i když i takoví lidi kupodivu existujou).

0/0
9.2.2016 14:08

P87e48t24r 27G80r79e67s12l 7863206306543

Jestli to budou na Steam hodnotit cizinci bez emocí hrané hry v dětství, (rozuměj 1998, minulé století) tak to bude Rv. Tohle je pro dnešní mladé tatínky, kteří uroní slzu a vrátí se do dětství z nostalgie.

+4/0
8.2.2016 15:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.