Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Brány Skeldalu 3 shánějí podporu na Steamu, omrkněte porovnání grafiky

Česká hra na hrdiny Brány Skeldalu 3 sice vzniká primárně pro mobilní zařízení, tvůrci by ji však rádi vydali i na PC na Steamu a prosí komunitu o podporu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B38a34r46t62o84l84o26m67ě18j 73K39u17s 2235946411663

"Koupili byste si tuto hru, kdyby byla dostupná ve službě Steam?"

Ano.

Otázka je, za jakou cenu. Za stejnou jako na mobilech?

0/0
8.2.2016 21:27

P48e57p75a 58J84e76t30e34l 4964185209968

Nechápu, proč dnes dělat hru, která měla vyjít nejpozději před 15 lety.

0/−3
8.2.2016 21:21

P54a70v83e45l 20M13a94t64o90u50š15e56k 1932183723533

asi proto, že takovéto hry už dnes nevycházejí a tohle je prostě retro old school dungeon?! tak asi proto...mimochodem, kdybys hrál brány skeldalu, tohle by jsi nenapsal...srovnatelná herní extáze s dungeon masterem...

+3/0
8.2.2016 21:49

M42i43c34h32a64l 33V92e95r90n19e43r 8607136217644

S DM bych to sice nesrovnával (ale možná jen proto, že jsem vyrůstal spíš v době DM než Bran Skeldalu), ovšem je fakt, že počet dungeonů za posledních deset až 15 let by se asi dal spočítat na prstech jedné ruky. Takže každý přírůstek je dobrýR^

0/0
9.2.2016 12:31
Foto

J76i74ř28í 22N47o88v92á95k 2207101767

Dost možná právě proto, že se dnes dělají hry, které vypadají graficky líbivě, ale působí jako přes "kopírák". Možná právě proto, že tato hra aspiruje na zaplnění "díry" v současné nabídce a nabízí hru s nádechem "retro". A právě proto může fungovat. Ne u všech, ale může zaujmout podstatnou část trhu pro to, aby byla schopná se "uživit". A v případě úspěchu třeba dát vzniknout pokračování.

0/0
8.2.2016 22:04

M75a96r52e28k 63Š76e14b75e90s63t82a 2873411303767

kéž by se dneska dělal třeba takovej rock jako před třiceti lety......kéž by se dneska dělal takovej gothaj jako před třiceti lety a kéž bych byl tak mladej jako před třeceti lety....

0/0
9.2.2016 8:46

P86e54p11a 68J43e60t78e85l 4384815749948

No, kluci, já nemám nic proti dungeonům (teda až na to, že mám pocit, že jsou hlavně pro ty, co FAKT nemají co na práci, ale to není podstatné), ale nechápu to nadšení pro ten prehistorický styl. To je takový problém sehnat si licenci nějakého rozumného enginu a aspoň to trochu inovovat? Není přece nutné to tlačit do mainstreamu, ale nějakou úroveň by to mít mohlo. Já jsem začínal s grafikou před 30 lety na Atari 800 XL s milimetrovým papírem a kalkulačkou, a vracet se k tomu teď by mi připadalo fakt hodně divné (i když i takoví lidi kupodivu existujou).

0/0
9.2.2016 14:08

P34e63t49r 46G24r31e87s57l 7953536716553

Jestli to budou na Steam hodnotit cizinci bez emocí hrané hry v dětství, (rozuměj 1998, minulé století) tak to bude Rv. Tohle je pro dnešní mladé tatínky, kteří uroní slzu a vrátí se do dětství z nostalgie.

+4/0
8.2.2016 15:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.