- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hry od Telltale Games jsou čím dál "stejnější". Což ve výsledku znamená propad, protože prvotní okouzlení hráčů nezvyklým filmovým a emocemi nabitým vyprávěním už pominulo a nakouknutí za kulisy scénářů odhalilo, jak jsou slibované "osudové" volby plytké. Chtělo by to nabídnout něco víc - přinést trochu víc hraní místo interaktivního filmu s quick time eventy, zlepšit engine nebo dát volbám hráče skutečný význam. A to říkám jako fanda děl Telltale Games, zvlášť prvního Walking Dead a Wolf Among Us.
Mě osobně by nevadilo, že rozhodování v určitých situacích pak ve finále stejně vyústí do jednoho. Ono u adventur, které jsou postavené na příběhu, je stejně potřeba se co nejdéle držet určité zásadní linie. Ale variabilnost může být alespoň v tom, kolik postav přežije, jakým způsobem mezi sebou některé postavy komunikují apod. Nový díl Michonne jsem ještě nehrál, nemám rád epizodický formát a tak se do tohoto díla pustím, až budou hotové všechny tři díly. Ale ještě výraznější úbytek adventuření a naopak více akce není to, co bych si přál...