Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Návrh bojového systému pro Kingdom Come byl plný obtížných rozhodnutí

Ačkoliv se český projekt Kingdom Come: Deliverance pokouší o nejrealističtější zpracování šermu ve hrách, musí stále vyvažovat mezi věrným zachycením skutečnosti a zábavností. A nové video naznačuje, kolik úsilí autoři věnují vytváření bojového systému.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P60e40t13r 93K16l40e12i45n 4250910568635

Na tu hru sem opravdu zvědavej. Grafika a příběh neni všechno. Třeba zaklívač trojika je totálně spackaná hra v kombat systému. Po asi 20 hodinách sem přestal. Strašný, hrozný, děsný ovladání. Musel sem použít všechny nejnegativnější emoce, strachu, hrůzy a děsu. V boji se neskáče, ale válej se kotouly na mezerník. Když chcete v boji vyskočit někam na terén, nebo uskočit ze zajetí předmětů jako bedny, máte smůlu. Přitom kotoul se nejhratelnějš řeší dvojklikem na směrovku kam se chci odkutálet. Systém parry, dodge, jump se vůbec nepovedl. Vpodstatě zaklínače 3 dehonestoval na odpad.

Snad v kingdomu neudělají SYSTÉMOVOU chybu(Y) na ovládání pohybů.

+1/−4
3.3.2016 17:42

P71a49v49e34l 93K65a27f54k87a 8114723931135

No a vidíte, mně se naopak bojový systém v W3 líbil moc a většině soubojů hlavně třebas s různými bestiemi dodal ten správný říz. ;-)

+1/−1
4.3.2016 10:39

P25e27t38r 10K35l16e35i56n 4890210348485

Pak ste dost omezenej. Když bojujete, mate úkol, potřebujete něco dělat na vyvýšeném místě a nemůžete tam vyskočit? Musíte obíhat, při boji? Na jakou ste to hrál obtížnost? Ale jak říkám, ste omezenec, jen klikátor. Nezajímá vás na kterou obludu vás to čáržne atd.........

0/−4
4.3.2016 10:47

P93a50v12e68l 22P62o34s96p17í94š86i14l 3471664913155

jak videt z tvyho prispevku, tak jedinej omezenej jsi ty. a s hrou to nema nic spolecnyho.

+1/0
7.3.2016 10:31

M90a43r72e39k 40Z10a12h24r83a16d25i65l 6494379245591

To video v článku je super, vše je o kompromisech - to by si měli uvědomit ti rejpači, kterým se boje v Kongdom Come budou zdát nerealistický, nebo naopak moc nearkádový...

0/0
3.3.2016 8:27

M37i98c54h71a75l 52V28e87r20n69e16r 8187326517954

Ve videu zmiňují, že při souboji dvou lidí v plátovém brnění se meč držel jinak, aby ho mohl rytíř soupeři vrazit do mezery mezi kusy zbroje. Tady je ukázka dvou historických šermířů, kteří to předvádějí: https://www.youtube.com/watch?v=u1Z8KyV4yA8. Ve videích z Kingdom Come jsem ale tohle držení zatím neviděl, takže to bude asi jedna z těch obětí zjednodušení soubojů v zájmu hratelnosti.

+3/0
2.3.2016 16:50

G87a49b43r51i97e76l 60H19o63r50t10e54n 9371559193404

Zajímavé, díky.R^

0/0
2.3.2016 17:57

T67o67n71í53k 19K66u47t42t24m90a54n50n 6293398952

Myslím, že se half-swording objevil v jednom z trailerů. O tom, jestli bude ve hře, to nevypovídá, jenom to spíš ukazuje, že to berou ve Warhorse fakticky vážně a vůbec bych se nezlobil, kdyby zrovna tohle byl třeba jeden z perků. ;-)

+2/0
2.3.2016 22:10

P16a61v64e28l 77R98i93e72d60e60l 4470443187358

...netušil jsem, že se half-sword dá použít v tolika případech. Díky moc za odkaz...

Mimochodem...zítra, t.j. 3.3. jde do světa BETA KC:D. Ale tohle už asi víte, diskutéři...

Dobrou všem.

ostravak :)

0/0
2.3.2016 22:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.