Diskuze

Apple a virtuální realita? Až firma začne vyrábět pořádné počítače

Výrobce jednoho ze dvou hlavních zařízení pro virtuální realitu nepočítá s podporou počítačů od společnosti Apple. Řeč je o přilbách Oculus Rift a problém prý představuje nedostatečný výkon strojů s nakousnutým jablkem v logu. Lidem by se tak z virtuální reality mohlo dělat nevolno.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Apple pujde určitě jinou (jedinou správnou) cestou. Proč by se měla "virtuální realita" počítat celá v počítači? Virtuální realita může dost dobře být realita doplněná údaji z počítače, jako treba u vize Google glass. To je totiž výborný koncept a věřím, ze lidi z Applu ho dotáhnou k dokonalosti.

0 5
možnosti

To popisujete "augmented reality", to je něco jiného, než "virtual reality". Na to první vám skutečně stačí chytré brýle, na to druhé bezpodmínečně potřebujete obrovský surový výkon, který zatím z přenosných zařízení nedostanete ani vzdáleně.

Do budoucna se dá očekávat, že se oba koncepty propojí, tj. že budete ve virtuální realitě hry například "vidět" na svoje ruce a budete tak moci používat virtuální či reálné periferie (třeba klávesnici), nicméně na to si ještě pár let počkáme.

3 0
možnosti

Mnoho lidí tvrdí, jak je Apple používají profíci na práci, jak je strašně rychlý. Nějak tomu nerozumím. Když se podívám zde: http://www.apple.com/cz/shop/buy-mac/macbook-air, tak zde vidím počítače, které mají i přes vysokou cenu průměrný procesor, podprůměrné množství paměti a nepoužitelnou grafiku. To je skutečně ten systém o tolik rychlější, že dokáže hardwarové nedostatky předčít?

8 2
možnosti

D94a17n 33H68e14l59e96k93a57l

12. 3. 2016 22:40

Když koukáte na kategorii ultrapřenosných počítačů, tak se nedivte. Al ejinak OS X je z mého pohledu opravdu optimalizovanější než Win. Není svým způsobem divu – mohou to ladit na pár vlastních počítačů, kdežto Win musí běžet na čemkoliv, co si kdo postaví na koleni.

BTW: Výtky vůči grafice jsou jinak na místě, o tom žádná.

9 0
možnosti

J68a90n 88D63u24b43e25n

12. 3. 2016 21:01

... a firme by taky prospelo jit zpet k nvidii misto amd

2 1
možnosti

AMD je výborné na 2D, takže pro Adobe :-)

0 0
možnosti

ja stale cekam na predstaveni projektu Morpheus od spolecnosti SONY. Spjeni VR + PS4 v dobre kvalite (necakam 2K orgie) + lidska cena by mohla zabezpecit potrebny boom

1 0
možnosti

P34e60t11r 28P86e12t14r

12. 3. 2016 23:49

2K je v podstatě FullHD ne? (samozřejmě na nějaké malé rozdíly) Dělat to v SD by byla opravdu blbost

2 0
možnosti

nevolno se jim může tak maximálně udělat z té cenovky :D nj jsem jen chudej hater co si raději za poloviční cenu koupil výkonější pc :(

13 3
možnosti

Ale nikdy na tom neuděláš práci jako udělají ty profící, co používájí MAC např. pro zpracování hudby videa apod. Toho v životě na Windows nebo Linuxu bohužel nedosáhneš. Nemluvím, o těch lidech, kteří si to koupí jen proto, aby byli "in", o těch nemá cenu ani ztrácet čas. Něco podobnýho je s iPhonama, jsou lidi, kteří si to koupí jen kvůli značce, ale pak se stačí i bavit s normálními lidmi, kteří si to koupí proto, že se ten telefon v životě nesekne, jako je normální u vlajkových Androidích telefonů a to je důvod, proč jsou ochotni za to utratit ty peníze.

8 5
možnosti
Foto

J38i57ř82í 18R14o18h24a93n

12. 3. 2016 10:23

Pokud nějaké zařízení vyžaduje TŘI (!!!) USB 3 porty, je to jasný signál k tomu, že ta technologie ještě není zralá ke každodenímu používání. Snad se z toho časem stane praktická pracovní pomůcka a jedinečný herní nástroj, ale zatím je to jen prapředek něčeho užitečného.

4 8
možnosti

Čtyři. Ovšem to není "nějaké zařízení", to je požadavek pro set, tj. čtyři zařízení. Můžete si je klidně nacvaknout do extra USB 3.0 hubu a z něj pak jedním kabelem do PC. Důvodem samostatného řešení je snaha zachovat možnost si koupit jen jedno, nebo jen dvě, nebo... zbytek nechám na vaší úvaze.;-)

https://support.oculus.com/hc/en-us/articles/214825888-USB-compatibility

Bod druhý.

3 0
možnosti

Tak jestli mezi minimalni pozadavky patri i Windows 7 tak neni divu ze to Mac nesplnuje... :)

15 2
možnosti

jsem se od srdce zasmal :) Zajimavy je, ze mi na pitomym dva roky starym airu bezi napriklad vypocetne narocnej x-plane a na pc za 30 takhle nebezi :-) Ale je fakt, ze primarne mac neni urcenej na hrani. Nastesti.

12 6
možnosti

D48a49n 59H90e41l76e33k12a96l

12. 3. 2016 22:44

OS X je samozřejmě mnohem svižnější, ale výtky vůči grafice svým způsobem chápu. Tam Apple trochu zamrznul, např. s ovladačema a svojí implementací Open GL má hodně co dohánět. Ale 99% lidí s Macem to vadit nebude :-)

1 1
možnosti

Dá se nějak jednou větou osvětlit, jak je možný, že PC vytvořený pro práci s grafikou má nedostatečně silnou grafiku? Tam bych čekala, že to bude přesně naopak. Grafika výkoná, procesor slabší.

5 6
možnosti

J20a55n 85P78r26o70k51o85p

12. 3. 2016 8:50

Podrobnosti se dozvíte právě z článku, který jsem uvedl níže. Je rozdíl mezi prací s grafikou a jejím zobrazením. Specializované karty mají upravené ovladače a hardware na konkrétní software atd. :)

7 0
možnosti
Foto

Nebyl zde už tento článek?

1 0
možnosti

J78a45n 93P61r50o34k38o85p

12. 3. 2016 8:42

Tuším že na Smartmanii kde o tom chytře mluvil v diskuzi uživatel, který vystupuje pod přezdívkou AIKON, a který též odkazuje na daný článek postovaný mnou zde na Bonuswebu (abych neupřel nikomu prvenství odkaz na článek mám pravě od něj). Dle mého názoru má pravdu :)

1 0
možnosti