Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrčí výzvy ve virtuální realitě: Komplikované je zpracovat i zaměřovač

Zavedené postupy ve virtuální realitě nemusejí fungovat. Základní herní prvky jako zaměřovač či vykreslování uživatelského prostředí se totiž řídí zcela odlišnými pravidly. Při vývoji prvních projektů na to přišlo i studio High Voltage Software.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T48o30m22á17š 92C63h94r34a83s35t20n19ý 2511724131313

Není to už trochu objevování objeveného? Co HUD co používají virtuální průhledové systémy v helmách u letectva, odtud to nešlo přepracovat?

0/0
22.3.2016 11:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.