Diskuze

První dojmy z DOOMu: Milovaná značka skončila v nekompetentních rukou

Tvůrci čtvrtého DOOMu naprosto netuší, které ingredience byly zásadní pro návykovost arénových akcí. Síťová hra je proto nesourodou směsí nápadů, které nedrží zcela pohromadě. Ve hře je možné spatřit záblesky potenciálu, jehož autoři naprosto nevyužili.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P25a67v61e46l 65D37r50d40l38a

12. 4. 2016 20:05

Podle videa grafika docela ujde. Ale četl někdo všechny knihy DOOMu? Tam byl docela masakr, když se teleportovaly branama přišli o zbraně a všechno oblečení. To by byl teprve mazec, znovu a znovu si zbraně a armor najít.;-D

0 0
možnosti

Teda musim priznat, ze po chvili cteni jsem mel pocit, ze to recenzovala Spáčilová :D

4 0
možnosti

Pisálek nejdřív píše o hře podle propagačních materiálů, pak čeká ze bude stejná jako CoD a dle teto logiky setře BETU. Stejně nakonec v recenzi ji dá 105%, zlatý exkrement a podobně. Teda recenze vyjde až po dodatečné kontrole Metacritic

zde je starší ale skvěla recenze...

http://bonusweb.idnes.cz/simcity-5-c6m-/Karta.aspx?idKarty=14833

1 0
možnosti

Pripadne neni od veci si precist clanek. Problem je prave v tom, ze zamlceli ty "CODovite prvky" typu spawnovani se zbranemi, moznost nosit jen dve, absenci sbirani arzenalu a chybejici trickjumping.

2 2
možnosti

A55l65e44š 50H10o90r40á30k

5. 4. 2016 15:25

Hlavně aby šla aspoň trochu ořezat ta grafika. Na obrazovce je tolik bordelu a krve, že se v tom člověk dost špatně orientuje. A ten motion blur nemá u MP co dělat.

1 0
možnosti

Sam jste uplaceny novinar. :) Treba ja hru chvalil na zaklade dostupnych informaci a videii, ze kterych to pusobilo skvele. Ale videa jsou dobre sestrihana a v oficialnich informacich zase chybely vcelku zasadni zminky o nekterych principech hry.

3 2
možnosti

Jeste bych dodal "druhou stranu mince" - http://www.hrej.cz/preview/doom-dojmy-z-bety-5389/ - nazory hned ctyr autoru

1 0
možnosti

Nutnost více zásahů. Ale to je přece ono ne jak v Call of Duty stačí aby osel byl někde za rohem a zabil vás jednou ranou. Druhé velké plus májí za odstrnění toho pitomého běhání, ještě chybí odstranit pokud do někoho pálíte to jeho pitomé nereálné vyskakování a už to bude dokonalé. Beta mě nadchla.

2 2
možnosti

ty si asi nehrál ty hry o kterých autor píše co :-/

0 1
možnosti

Nerozumím tomuto komentáři. Síťové hry nehraju, takže je mi jedno, jaký bude multiplayer, nicméně mi přijde dobře, že Doom se vydal svojí cestou a nesnaží se jen kopírovat oblíbené věci z jiných her. Kdyby všechny hry vypadaly stejně, hrály by se stejně, tak k čemu by vůbec byly.

1 0
možnosti

Asi jste nepochopil, že oni právě že jen kopírují všechny nápady z jiných her a matlají to vše dohromady.

7 0
možnosti

Ano, to bylo psane bez moznosti si titul zahrat. Spousta tech konceptu na papire znela dobre. Ale nikdo jaksi nezminoval, ze nesbirate zbrane a budete nosit jen dva kousky. Nevidim nic spatneho na tom zmenit na zaklade zkusenosti nazor. Spousta her z vyvojarskych videii vypada skvele a vysledek za moc nestoji.

14 3
možnosti

dočetl jsem až k řádku kde píšete, že chybí (trickjump)... dále již ve čtení nepokračuji.. protože se tomu říka bunnyjumping.. trickjump je uplne něco jiného.. :)

0 2
možnosti

Asi jste to vzdal predcasne. Bunnyhoping je soucasti trickjumpingu a v Quake hrach se jeste rozdeluje na strafe jumping (vanilla fyzika, zahrnuje sipku dopredu) a ten druhy na jehoz nazev si nevzpomenu (QW fyzika, moznost 100% ovladat pohyb i ve vzduchu,). Ja mel skutecne na mysli trick jumping, jelikoz zde neni nic. Zadny circle jump, zadny strafe jump, zkratka nic.

6 0
možnosti