Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fandovská předělávka je mistrovskou poctou Diablu 2, bude zdarma

Fanoušek se rozhodl modernizovat Diablo 2 a duch původní hry se mu daří ctít až překvapivým způsobem. Svůj počin pojmenoval The Curse of Tristram a projekt vzniká jako modifikace pro Starcraft 2, která bude dostupná zdarma. A hrát ji půjde i s bezplatnou startovní edicí Starcraftu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25i81l51o98š 98J55i85r25á29k 3170169114623

Je to borec, rozhodně mu držím palce.

0/0
16.4.2016 22:32

R60o59b17e37r15t 25K92u49b24i30s53t53a 8200437279515

Tak to je fakt borec.R^R^

+3/0
16.4.2016 21:18

F71i61l60i26p 14M21u48c36a10l30a 8420483279

dík za info ... jsem takový sketa že jsem si hned registroval battlenet a mám startovací pack diablo 3 a SC 2 :-D

0/0
16.4.2016 17:41

P77e48t12r 46J26á30n92s40k14ý 3121218674648

juchů ...

0/0
16.4.2016 9:31

R11a61d96i54m 88Š22o68t72o56l55a 6552831588483

Asi si to představuju moc jednoduše, ale nestačilo by jen vyměnit grafiku za lepší a zbytek nechat tak jak byl?

+4/0
16.4.2016 8:48

G20a80b36r84i82e54l 31H46o80r51t17e92n 9221339213674

Řekl bych, že hlavní problém bude v tom, že D2 nepodporuje modování, čili by jakýkoliv slušný remake mohl udělat jen Blizzard.

+1/0
16.4.2016 10:14

R58a49d58i48m 19Š86o38t54o41l29a 6792541308923

Aha. Myslel jsem že stačí dekódovat datový soubor obsahující grafiku a vyměnit kus za kus. Takže jsem si to představoval jednoduše ;-D

Díky :-)

0/0
16.4.2016 10:23

B56a61r67t80o82l59o76m27ě38j 23K42u64s 2795556471943

Staré Diablo 2 bylo děláno na principu spritů, tj. všechno jsou jenom předpřipravené 2D obrázky, které se rychle střídají a navozují tak pocit trojrozměrného pohybu.

Skutečné 3D modely jsou úplně jiný princip.

+1/0
16.4.2016 12:27

G10a44b60r88i95e15l 35H19o39r32t51e80n 9521629743764

Přesně tak. A z toho plyne, že by remake musel zákonitě významně upravit i stávající grafický engine, včetně skriptů pro interakce a kolize. Práce na léta a s rizikem, že to bude označeno za nedovolené úpravy a že si Blizzard vydupe zákaz distribuce.

+2/0
16.4.2016 13:25

R25a87d94i54m 34Š40o50t61o89l40a 6212441168543

Tak jsem to myslel, že se jen prohodí kus za kus. Kolega to už vysvětlil že to tak snadno nejde. Díky za vysvětlení Vám oběma

0/0
20.4.2016 22:52

T17o82m17á45š 29M44a92t40ě95j 9505368573512

je to mnohem složitější...

Používají se různé triky pro optimalizace...které fungovaly s nejakými daty, ale s jinými fungovat nebudou.

Engine je připraven pracovat s objekty určité velikosti (datové) ale ty potřebuješ jinou (větší rozlišení, víc barev)...

rozkope ti to třeba detekci kolizí ...

To je opravdu jednodušší udělat nový engine

+2/0
16.4.2016 20:50

J60a18k95u73b 74Ř47í65h49a 4905599922701

Ale ano. Kdyby Blizzard něco podobného udělal. Kurnik, jak moc by mne potěšil. Myslím, že nakreslit grafiku pro vyšší rozlišení by nemuselo být nějak extra náročné. A když už nedávno vydali nový patch, tak předělávka grafiky by nemusela být marná. Evidentně se Blizzard snaží, aby hra nezapadla. Vždyť i já hru hraju sice s přestávkama, ale dodnes.

0/0
16.4.2016 11:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.