Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fandovská předělávka je mistrovskou poctou Diablu 2, bude zdarma

Fanoušek se rozhodl modernizovat Diablo 2 a duch původní hry se mu daří ctít až překvapivým způsobem. Svůj počin pojmenoval The Curse of Tristram a projekt vzniká jako modifikace pro Starcraft 2, která bude dostupná zdarma. A hrát ji půjde i s bezplatnou startovní edicí Starcraftu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M37i54l78o46š 85J98i30r29á32k 3820709904373

Je to borec, rozhodně mu držím palce.

0/0
16.4.2016 22:32

R41o73b28e51r29t 26K26u61b63i25s14t63a 8540847169355

Tak to je fakt borec.R^R^

+3/0
16.4.2016 21:18

F82i52l36i82p 76M72u98c90a83l18a 8460893949

dík za info ... jsem takový sketa že jsem si hned registroval battlenet a mám startovací pack diablo 3 a SC 2 :-D

0/0
16.4.2016 17:41

P27e29t45r 21J14á96n61s17k50ý 3941528794198

juchů ...

0/0
16.4.2016 9:31

R20a38d26i82m 69Š93o65t74o46l76a 6442181848143

Asi si to představuju moc jednoduše, ale nestačilo by jen vyměnit grafiku za lepší a zbytek nechat tak jak byl?

+4/0
16.4.2016 8:48

G89a50b77r30i34e42l 53H26o35r19t45e34n 9481939303844

Řekl bych, že hlavní problém bude v tom, že D2 nepodporuje modování, čili by jakýkoliv slušný remake mohl udělat jen Blizzard.

+1/0
16.4.2016 10:14

R89a29d41i81m 30Š29o81t72o78l30a 6162341338623

Aha. Myslel jsem že stačí dekódovat datový soubor obsahující grafiku a vyměnit kus za kus. Takže jsem si to představoval jednoduše ;-D

Díky :-)

0/0
16.4.2016 10:23

B70a74r37t61o53l31o45m14ě11j 11K87u85s 2955716651433

Staré Diablo 2 bylo děláno na principu spritů, tj. všechno jsou jenom předpřipravené 2D obrázky, které se rychle střídají a navozují tak pocit trojrozměrného pohybu.

Skutečné 3D modely jsou úplně jiný princip.

+1/0
16.4.2016 12:27

G84a29b49r96i81e23l 32H93o84r57t68e56n 9101519683734

Přesně tak. A z toho plyne, že by remake musel zákonitě významně upravit i stávající grafický engine, včetně skriptů pro interakce a kolize. Práce na léta a s rizikem, že to bude označeno za nedovolené úpravy a že si Blizzard vydupe zákaz distribuce.

+2/0
16.4.2016 13:25

R95a28d83i22m 71Š77o29t92o33l46a 6972951768283

Tak jsem to myslel, že se jen prohodí kus za kus. Kolega to už vysvětlil že to tak snadno nejde. Díky za vysvětlení Vám oběma

0/0
20.4.2016 22:52

T27o92m85á82š 57M50a89t48ě42j 9315768553472

je to mnohem složitější...

Používají se různé triky pro optimalizace...které fungovaly s nejakými daty, ale s jinými fungovat nebudou.

Engine je připraven pracovat s objekty určité velikosti (datové) ale ty potřebuješ jinou (větší rozlišení, víc barev)...

rozkope ti to třeba detekci kolizí ...

To je opravdu jednodušší udělat nový engine

+2/0
16.4.2016 20:50

J30a36k60u55b 42Ř54í87h43a 4365979692251

Ale ano. Kdyby Blizzard něco podobného udělal. Kurnik, jak moc by mne potěšil. Myslím, že nakreslit grafiku pro vyšší rozlišení by nemuselo být nějak extra náročné. A když už nedávno vydali nový patch, tak předělávka grafiky by nemusela být marná. Evidentně se Blizzard snaží, aby hra nezapadla. Vždyť i já hru hraju sice s přestávkama, ale dodnes.

0/0
16.4.2016 11:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.