Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podívejte se, jak by BioShock vypadal v roce 2016. Předělávka bere dech

Fandovská předělávka scény z BioShocku je až překvapivě věrná originálu. Jejím autorem je student herního vývoje Ross Littlejohn, který v rámci posledního ročníku projekt vytvořil jako školní práci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32a20n 83K77u27d11e87r71a 4703686503262

Hodilo by se vložit vedle sebe stav před a po. Takhle to moc neřekne. 8-o

0/0
25.4.2016 10:33

J73a52k18u54b 26Z29a36m89a31z98a50l 4843595508293

A já tomu nějak nerozumím. Jako je to hezký. Ale zvuk bublání, vznášející se cosi, co vypadá jako bublinky, navozuje pocit zatopené místnosti. Proti tomu rozsvícená světla a kaluže na zemi toto zatopení vylučuje... Jak říkám - je to hezký, ale vypadá to spíš jen jako demo, ukázka "hele co umím". Nejspíš to tak má být, aby ukázal, co mu vše jde, ale koncepčně mi to přijde s prominutím přepaltaný...

+1/0
24.4.2016 14:50

M75i45c51h87a94l 49Š72a53f92r58á15n57e68k 3760971375267

Popravdě moc nevidím rozdíl oproti originálu.

+2/0
23.4.2016 16:26

A37l26e11š 82K47o48p35e65c90k95ý 2352326685988

Tahle dnesni honba za dokonalou grafikou je naprosto prehnana a podle meho nazoru zbytecna. Nejdulezitejsi na hre (stejne jako na knize) je obsah, ne obal.

0/0
22.4.2016 7:22

P27e76t81r 21S36v28o79b54o75d11a 7973245959207

Nevyzrálost bylo myšleno patrně spíše jako lenost. Za sebe souhlasím, že je to dobře udělaná místnost v UE4 a takto bych si představoval průměrnou práci studenta té školy.. Práci to jistě dalo, ale vždyť tam těch objektů ani zase tak moc není.... kdyby to aspoň udělal za tři dny...

+1/−1
21.4.2016 15:36

P71a67v23e33l 70H33a56l42b48i46c38h 6959252326139

Mohl by prosím autor článku trochu rozvést pojem "nevyzrálosti"? Pokud jsem to dobře z článku pochopil, tak autor videa vzal již existující prostředí (s vymyšleným game, level i vizuálním designem) a vymodeloval ho znovu. Taková obdoba 3 845 578 verze kalkulačky začínajícího programátora, jen z prostředí 3D grafika. Autor zde dokazuje pouze to, že umí perfektně s Mayou (či jiným editorem), umí používat Photoshop a pak to dokáže zasadit třeba s Unrealu do jednoho levelu. Tím nechci nijak snižovat jeho kvality, protože jsou dobré.

Oproti tomu spousta studentských her se soustředí na jiné části, jako je game design, tooly pro vývoj na nějaké platformě či nové herní mechaniky. A tam už to je samozřejmě hodně o herním citu, vkusu, schopnosti zaujmout atd.

Prostě je potřeba porovnávat srovnatelné.

0/0
21.4.2016 15:09

A53n46d30r34e59j 86B79r86a64b71e18c 4452811497104

Mluvim ciste o graficke strance. Kolikrat grafika studentskych projektu i po trech letech vypada nesmirne amatersky. O navrhu nehovorim a mam za to, ze vetsinou jednotlive casti podobnych projektu vytvareji studenti v zavislosti na sve specializaci. Game design dava dohromady navrhar, assety 3d grafik, a tak podobne. Cili to soustredeni se "na neco jineho" je diskutabilni.

0/0
21.4.2016 15:49

M83i32l52o25š 92K33r81u12m60p 2444517844

Nevím, já teda nevidím rozdíl

+12/−1
21.4.2016 14:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.