Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Steamu klesá průměrný počet prodaných menších her

Obvyklý počet prodaných kopií nezávislých titulů na Steamu za poslední rok klesl téměř na polovinu. Nejpopulárnější hry jdou na odbyt srovnatelným tempem, tratí na tom však skromnější projekty. Snižuje se také průměrná cena a zvyšují se slevy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T63o89m19á44š 56V12e52s43e86l82ý 5214233503939

Tak letos jsem koupil jedinou nezávislou hru. Battlefleet Gothic. Zbytek nezájem.

0/0
29.4.2016 14:20

M30i86l28o31š 32K34r87u38m34p 2714567724

Jenom 100 000 u 10. nejprodávanější hry? To je nějaká blbost, ne?

0/0
29.4.2016 12:09

T64o68m14á73š 78V47e25s21e44l77ý 5874583573849

Taky by mě zajímalo, kde ty čísla vzal.

0/0
29.4.2016 14:20

A55l40e10š 21J30a70n54á69č64e93k 3703284246583

To je divné, vždyť každý ekonom je přesvědčen, že vše poroste nekonečně do nebe :-D

+1/−2
29.4.2016 10:35

M50a49r92t21i78n 25P92o71s46p46í32š81i17l 1451846184390

Hry hraju více než 25 let. Na Steamu jsem nikdy nic nekoupil, ten se mi instaloval jen jako přívažek ke hrám, které se přes něj registrovaly. Každou hru, která se mi líbí, chci mít v originální krabici, mám jich už plnou skříň :)

Za posledních 5 let jsem věrný přesně 5-ti titulům, které se neustále rozvíjejí, takže nemám vůbec potřebu hledat cokoli jiného ... když mě jeden dočasně omrzí, ponořím se do jiného. Občas si z nostalgie pustím něco staršího, ale z nových her mě za tu dobu prakticky nic nezaujalo, už je to pořád dokola to samé ... skoro jak v televizi ;-D

+2/−2
29.4.2016 9:40

V72í73t 49G42a96b33r60i35e12l 5334933146197

A proč to sem píšeš?

+7/−2
29.4.2016 14:53

M12i60r32o66s69l94a84v 76S78t42a90s83t92n63y 7874483636181

Cool story bro.

0/0
2.5.2016 9:48

G83a56b63r97i53e74l 26H52o25r42t84e76n 9901989673374

Trh je přesycený, her je příliš mnoho a aktivní hráči s portfoliem desítek až stovek her už nemají příliš zájem hledat levnou perspektivní drobotinu, když si mohou počkat a ve slevě vsadit na jistotu. Změní se to s nástupem VR a tak do pěti let s příchodem nástrojů nové generace, které místo komplikovaného modelování a skriptování nabídnou režii s nevyčerpatelnou zásobou umělých herců a scenérií...

+4/−1
29.4.2016 8:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.