Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Steamu klesá průměrný počet prodaných menších her

Obvyklý počet prodaných kopií nezávislých titulů na Steamu za poslední rok klesl téměř na polovinu. Nejpopulárnější hry jdou na odbyt srovnatelným tempem, tratí na tom však skromnější projekty. Snižuje se také průměrná cena a zvyšují se slevy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T10o47m22á94š 77V79e62s51e60l38ý 5964253733359

Tak letos jsem koupil jedinou nezávislou hru. Battlefleet Gothic. Zbytek nezájem.

0/0
29.4.2016 14:20

M42i64l58o62š 84K24r84u82m27p 2284537514

Jenom 100 000 u 10. nejprodávanější hry? To je nějaká blbost, ne?

0/0
29.4.2016 12:09

T89o29m14á16š 30V94e35s83e46l33ý 5394673433889

Taky by mě zajímalo, kde ty čísla vzal.

0/0
29.4.2016 14:20

A42l23e19š 61J15a31n73á27č44e50k 3133924806723

To je divné, vždyť každý ekonom je přesvědčen, že vše poroste nekonečně do nebe :-D

+1/−2
29.4.2016 10:35

M78a26r30t92i51n 35P89o43s47p53í17š11i89l 1881886184350

Hry hraju více než 25 let. Na Steamu jsem nikdy nic nekoupil, ten se mi instaloval jen jako přívažek ke hrám, které se přes něj registrovaly. Každou hru, která se mi líbí, chci mít v originální krabici, mám jich už plnou skříň :)

Za posledních 5 let jsem věrný přesně 5-ti titulům, které se neustále rozvíjejí, takže nemám vůbec potřebu hledat cokoli jiného ... když mě jeden dočasně omrzí, ponořím se do jiného. Občas si z nostalgie pustím něco staršího, ale z nových her mě za tu dobu prakticky nic nezaujalo, už je to pořád dokola to samé ... skoro jak v televizi ;-D

+2/−2
29.4.2016 9:40

V89í28t 94G81a70b73r65i22e32l 5764713836637

A proč to sem píšeš?

+7/−2
29.4.2016 14:53

M13i36r23o61s15l29a13v 45S26t17a98s98t75n65y 7534143406831

Cool story bro.

0/0
2.5.2016 9:48

G37a35b25r22i73e84l 90H18o52r63t80e29n 9581279583824

Trh je přesycený, her je příliš mnoho a aktivní hráči s portfoliem desítek až stovek her už nemají příliš zájem hledat levnou perspektivní drobotinu, když si mohou počkat a ve slevě vsadit na jistotu. Změní se to s nástupem VR a tak do pěti let s příchodem nástrojů nové generace, které místo komplikovaného modelování a skriptování nabídnou režii s nevyčerpatelnou zásobou umělých herců a scenérií...

+4/−1
29.4.2016 8:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.