Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mass Effect: Andromeda vyjde v roce 2017, tvůrci slibují otevřený svět

Sci-fi Mass Effect: Andromeda vyjde začátkem roku 2017, nálož nových informací máme očekávat letos 12. června v rámci akce EA Play. Několik věcí však tvůrci prozradili už nyní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O22n64d64ř12e44j 86M70a32r57e61k 2282807802375

jo jo těším se a moc, ale bojím se té zprasené grafiky kvůli konzolím

+4/−1
11.5.2016 23:04

J57a31r24o13s68l45a29v 85J39a63k81u55b61o59v 8122185625207

A potom im tam v 2017 CDPR vyda Cyberpunk2077 a kompletne zosmiesni EA tak ako to spravili s Bethesdou v 2015/16 (a v podstate so vsetkymi ostatnymi studiami)

+2/0
11.5.2016 19:04

P40a67t75r46i84k 44S31p42i57t94z74b80a98r53t 1194176824775

No upřímně po tom co převedli v ME3 jim moc nevěřim a ME4 si kupovat nebudu. Doteď mi bolí srdce za ty prachy co jsem do původní trilogie vrazil

0/−1
11.5.2016 18:28

A35n96t78o71n25í36n 35H11o29l87í35k 8207293494970

Co blbnes, ME3 je porad nejlepsi ME. Release trochu uspechali, ale nakonec cajk, a super multak.

0/−1
12.5.2016 14:58

M17i50c22h60a20l 45V78e81r36n87e33r 8207586637384

Multiplayer v ME3 měl podobně otravnou jednotvárnost jako akční složka singleplayeru. V singleplayeru, snad mimo souboje s bossy, akční části spočívaly vždycky v tom, že hráč doběhl na místo, kde se automaticky spustil souboj, přišlo několik vln nepřátel vždy ve stejném složení, a pak klid, dokud hráč nedoběhl na další bod. A taky vzdálenost mezi těmi body se nijak zvlášť nelišila. Téměř až do závěru si aspoň ještě udržoval ME3 sílu tradičně v rozhovorových pasážích a "osudových" rozhodnutích, což setřelo zakončení, kde vaše předchozí rozhodnutí nehrála téměř žádnou roli, a v případě řešení konfliktu mezi kvariany a ghetty (který jste mohli zvládnout mírově), vašemu rozhodnutí závěr přímo odporoval.

Nejlépe vybalancovaná byla podle mě dvojka, i když mi v něčem chyběla větší volnost z jedničky.

0/0
12.5.2016 15:41

M46i53r75o34s82l64a40v 67S51t48a21s83t24n42y 7164463746351

Nelíbí se mi ten trend, že každé nové RPG musí mít automaticky "otevřený svět", nepřijde mi totiž, že je díky tomu hra automaticky lepší. Mnohdy je to přesně naopak.

+3/0
11.5.2016 13:52

M81i90l13a95n 56P71a41s55t25o52r83e90k 8260766461903

otazka neni jestli musi nebo nemusi, otazkou je jestli ten svet dokazou dostatecne kvalitne zpracovat... napriklad zaklinac 3 ma skvele zpracovanej svet, ne dokonale ale skvele... kdyz to dokazi u ME4 aspon napodobit tak by mohl vzniknout skvelej herni zazitek. nechme se prekvapit, i kdyz pokud je to v rukach EA tak spis zaplaceme.

+3/0
11.5.2016 14:52

M51i80r43o94s66l43a76v 81S69t21a98s61t63n48y 7294503576831

V pořádku, já jen nechápu, proč si každý áčkový RPG titul zakládá na tom, že má otevřený svět. Stejně tak nepovažuju linearitu - která je v rozumných mezích - za sprosté slovo.

+1/0
11.5.2016 16:30

L75u72k34á49š 96V14l92k 2361489874826

No já nevím, ale otevřený svět považuji u RPG za JASNOU devizu a samozřejmost. Je to TO co na té hře láká. Jít kam chceš, plnit mise v různém pořadí nebo vynechávat úkoly. Otevřený svět je proto SVĚT, že je volný, jako ten opravdový, jen v PC a v alternativní či fantasy době. Prostě to dělá RPG...

+2/0
11.5.2016 16:40

L59u32k43á47š 33V90l35k 2131799684476

...Jako hráč mám jiný pocit být ve hře v otevřeném světě, protože nehraju za ručičku podle scénaristy hry jako u koridorů. Tím neříkám, že uzavřené hry či "širší koridory" jsou špatné, vždy záleží jak je hra dobrá jako celek. Ale OPEN WORLD je prostě velká věc ve hře. Velké plus, velká volnost. Můžu navštěvovat světy/města kolikrát chci, i po delší době, vím kde který obchodník má co - jako v opravdovém. Když je slušně udělaný respawn nepřátel, tak můžu nabírat XP body za cenu, že se ve hře déle zdržím. Desítky kladů má otevřený svět...

+1/0
11.5.2016 16:51

M23i30r35o44s72l78a91v 76S32t42a43s41t10n72y 7654113836391

Mně třeba ale přesně tohle vadí Skyrimech a spol. O ústřední příběhovou linku hráč zavadí spíš omylem, ale nekonečných generických dungeonů je tam nepřeberné množství. Pro mě toulání se virtuální divočinou třeba moc roleplaying není.

A plnění úkolů v různém pořadí nebo jejich vynechávání myslím vůbec nesouvisí s otevřeným světem. Obchodníci to samé. Potvory se respawnují i v ne-open world hrách. Většina Vašich argumentů nikterak nesouvisí s otevřeným světem...

+1/0
12.5.2016 7:59

A12l39e93š 88K98o20p88e64c24k40ý 2562936475768

Prave ze vetsina jeho argumentu s otevrenym svetem souvisi, ale vy je nechcete se ani snazit pochopit. Napriklad roleplay je pravje o tom sam si tvorit pribeh, ne aby ho nekdo udelal za vas a vnutil vam ho jako jedinou moznost. To neni roleplay game. To je interaktivni film.

0/0
17.5.2016 7:08

M25i37r58o14s24l61a41v 23S44t71a65s49t26n89y 7434733666891

Proč by hráč nemohl sám "tvořit příběh" v ne-open world hrách? Co je definice tvoření příběhu? Prolízání lesů a jeskyní? Cestování z města do města bez mapy? Třeba Fallout 2 open world nemá a můžete tam dělat úplně všechno, co se na open-world hrách snaží vyzdvihovat Vlk. Myslím, že máte dost nepřesnou představu o ne-open world hrách, interaktivním filmem jste mě moc pobavil.

0/0
17.5.2016 12:01

G50a73b77r38i52e34l 31H25o54r17t64e60n 9291379943654

Tak doufám, že to bude stát za to. Pět let vývoje je na profesionální AAA titul skutečně hodně - a to se na ME4 začalo pracovat ještě před vydáním ME3 v březnu 2012...

+1/0
11.5.2016 13:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.