Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mass Effect: Andromeda vyjde v roce 2017, tvůrci slibují otevřený svět

Sci-fi Mass Effect: Andromeda vyjde začátkem roku 2017, nálož nových informací máme očekávat letos 12. června v rámci akce EA Play. Několik věcí však tvůrci prozradili už nyní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O94n33d43ř90e71j 34M48a93r49e82k 2282877482745

jo jo těším se a moc, ale bojím se té zprasené grafiky kvůli konzolím

+4/−1
11.5.2016 23:04

J28a42r25o70s87l88a68v 60J62a59k98u12b35o83v 8472405545197

A potom im tam v 2017 CDPR vyda Cyberpunk2077 a kompletne zosmiesni EA tak ako to spravili s Bethesdou v 2015/16 (a v podstate so vsetkymi ostatnymi studiami)

+2/0
11.5.2016 19:04

P19a97t37r13i96k 67S59p64i98t44z94b19a45r78t 1614596514715

No upřímně po tom co převedli v ME3 jim moc nevěřim a ME4 si kupovat nebudu. Doteď mi bolí srdce za ty prachy co jsem do původní trilogie vrazil

0/−1
11.5.2016 18:28

A68n22t68o61n86í44n 70H83o90l68í98k 8647553194380

Co blbnes, ME3 je porad nejlepsi ME. Release trochu uspechali, ale nakonec cajk, a super multak.

0/−1
12.5.2016 14:58

M18i78c49h47a24l 44V56e20r33n89e33r 8647526247304

Multiplayer v ME3 měl podobně otravnou jednotvárnost jako akční složka singleplayeru. V singleplayeru, snad mimo souboje s bossy, akční části spočívaly vždycky v tom, že hráč doběhl na místo, kde se automaticky spustil souboj, přišlo několik vln nepřátel vždy ve stejném složení, a pak klid, dokud hráč nedoběhl na další bod. A taky vzdálenost mezi těmi body se nijak zvlášť nelišila. Téměř až do závěru si aspoň ještě udržoval ME3 sílu tradičně v rozhovorových pasážích a "osudových" rozhodnutích, což setřelo zakončení, kde vaše předchozí rozhodnutí nehrála téměř žádnou roli, a v případě řešení konfliktu mezi kvariany a ghetty (který jste mohli zvládnout mírově), vašemu rozhodnutí závěr přímo odporoval.

Nejlépe vybalancovaná byla podle mě dvojka, i když mi v něčem chyběla větší volnost z jedničky.

0/0
12.5.2016 15:41

M49i75r42o74s71l41a49v 56S21t91a42s23t75n90y 7644433876851

Nelíbí se mi ten trend, že každé nové RPG musí mít automaticky "otevřený svět", nepřijde mi totiž, že je díky tomu hra automaticky lepší. Mnohdy je to přesně naopak.

+3/0
11.5.2016 13:52

M80i36l98a21n 22P36a36s21t12o44r71e63k 8780276681703

otazka neni jestli musi nebo nemusi, otazkou je jestli ten svet dokazou dostatecne kvalitne zpracovat... napriklad zaklinac 3 ma skvele zpracovanej svet, ne dokonale ale skvele... kdyz to dokazi u ME4 aspon napodobit tak by mohl vzniknout skvelej herni zazitek. nechme se prekvapit, i kdyz pokud je to v rukach EA tak spis zaplaceme.

+3/0
11.5.2016 14:52

M29i33r32o80s47l96a68v 31S38t54a81s31t80n29y 7674553446781

V pořádku, já jen nechápu, proč si každý áčkový RPG titul zakládá na tom, že má otevřený svět. Stejně tak nepovažuju linearitu - která je v rozumných mezích - za sprosté slovo.

+1/0
11.5.2016 16:30

L71u86k30á37š 63V15l48k 2601389154846

No já nevím, ale otevřený svět považuji u RPG za JASNOU devizu a samozřejmost. Je to TO co na té hře láká. Jít kam chceš, plnit mise v různém pořadí nebo vynechávat úkoly. Otevřený svět je proto SVĚT, že je volný, jako ten opravdový, jen v PC a v alternativní či fantasy době. Prostě to dělá RPG...

+2/0
11.5.2016 16:40

L56u22k24á53š 14V70l41k 2211179484826

...Jako hráč mám jiný pocit být ve hře v otevřeném světě, protože nehraju za ručičku podle scénaristy hry jako u koridorů. Tím neříkám, že uzavřené hry či "širší koridory" jsou špatné, vždy záleží jak je hra dobrá jako celek. Ale OPEN WORLD je prostě velká věc ve hře. Velké plus, velká volnost. Můžu navštěvovat světy/města kolikrát chci, i po delší době, vím kde který obchodník má co - jako v opravdovém. Když je slušně udělaný respawn nepřátel, tak můžu nabírat XP body za cenu, že se ve hře déle zdržím. Desítky kladů má otevřený svět...

+1/0
11.5.2016 16:51

M67i77r82o66s53l15a39v 82S76t25a28s10t55n80y 7504903686261

Mně třeba ale přesně tohle vadí Skyrimech a spol. O ústřední příběhovou linku hráč zavadí spíš omylem, ale nekonečných generických dungeonů je tam nepřeberné množství. Pro mě toulání se virtuální divočinou třeba moc roleplaying není.

A plnění úkolů v různém pořadí nebo jejich vynechávání myslím vůbec nesouvisí s otevřeným světem. Obchodníci to samé. Potvory se respawnují i v ne-open world hrách. Většina Vašich argumentů nikterak nesouvisí s otevřeným světem...

+1/0
12.5.2016 7:59

A41l86e67š 62K46o80p41e67c77k75ý 2572356445368

Prave ze vetsina jeho argumentu s otevrenym svetem souvisi, ale vy je nechcete se ani snazit pochopit. Napriklad roleplay je pravje o tom sam si tvorit pribeh, ne aby ho nekdo udelal za vas a vnutil vam ho jako jedinou moznost. To neni roleplay game. To je interaktivni film.

0/0
17.5.2016 7:08

M40i87r29o52s54l95a61v 43S30t54a37s68t38n22y 7674713636791

Proč by hráč nemohl sám "tvořit příběh" v ne-open world hrách? Co je definice tvoření příběhu? Prolízání lesů a jeskyní? Cestování z města do města bez mapy? Třeba Fallout 2 open world nemá a můžete tam dělat úplně všechno, co se na open-world hrách snaží vyzdvihovat Vlk. Myslím, že máte dost nepřesnou představu o ne-open world hrách, interaktivním filmem jste mě moc pobavil.

0/0
17.5.2016 12:01

G71a93b75r60i25e14l 40H12o34r85t36e62n 9351509803914

Tak doufám, že to bude stát za to. Pět let vývoje je na profesionální AAA titul skutečně hodně - a to se na ME4 začalo pracovat ještě před vydáním ME3 v březnu 2012...

+1/0
11.5.2016 13:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.